TATİL ZAMANIIII

4 2 4
                                    

SEMİH BENİ ALMAYA GELDİ. BEN DE HENÜZ KAHWALTI FLN ETMEMİŞTİM. KARNIMIN GURULDAMASINDAN O DA BUNU ANLAMIŞTI SANIRIM Kİ BİR YERE GİTTİK İLK OLARAK.

"SANIRIM AÇSIN CİMCİMEEE."

"AYNN ÖYLEYİM YA."

"GÜZEL Bİ KAHWALTI EDLM ÖYLE YOLA ÇIKARIZ."

YANAĞIMDAN MAKAS DA ALDI OHA YANİ OHA GERÇEKTEN. HATTA OHANNES!!

KAHVALTI İÇİN TABİİ KI KUYMAK ALDIK. YİNE O BANA YEDİRDİ. "HATIRLIO MUSUN HER ŞEY BİR KUYMAKLA BAŞLADI."

GÜLÜMSEDİ. "HİÇ UNUTUR MUYUM??"

KUYMAKLARIMIZI YEDIKTEN SONRA BANA DÖNDÜ. "HANIM BAK BUNLARI ÖĞREN BUNLAR ÖNEMLİ ŞEYLER BİZİM İÇİN."

"HANIM MI DEDİN SEN???"

"HANIM TABİ CİMCİME??? YALAN MI SÖYLİİM???"

UTANMAKTAN TABİİ SAÇLARIMI SAVURAMAMIŞTIM!!

ÇAYLARIMIZI DA İÇİP YOLA KOYULDUK. SEMIH KARADENİZCE ŞARKILAR AÇMIŞTI VE ONLARA EŞLİK EDİORDU. "BAK HANIM HATTA BUNLARI DA ÖĞREN!!"

"TMM BEY ÖĞRENCEM!!"

KARADENİZCE ŞARKILARI GEÇTİKTEN SONRA ATEŞİNİ YOLLA BANA AÇTI. İKİMİZ DE DELİ GİBİ EŞLİK ETTİK. AMAN YARABBİM DAHA NE İSTERDİM Kİ BEN????

BODRUMA GELMİŞTİK. OTELE GELDİK. OTELİN GİRİŞİNDE ARDA VE DURUYLA KARŞILAŞTIK. DURUYLA SARILDIK. ARDAYLA DA TOKALAŞTIK. OLMASI GERKENEDİ!!

GÖREVLİLER BİZİM VALİZLERİ ODALARA YERLEŞTİRDİ. BÜYÜK ODA TUTMUŞLARDI. DURUYLA BEN BERABER KALCAKTIM BÖYLE OLMASI GEREKİYORDU!!

ODALARA GİDİP HAZIRLANDIK. SONRA DA TEKNEYLE DENİZE FLN AÇILDIK.

BENİM DENİZDEN BAŞIM DÖNMÜŞTÜ. SEMIH BELİMDEN TUTTU VE KENDİNE ÇEKTİ. OHA YANŞ GERÇEKTEN YİNE??!!

"GÜZELİM SENİ DENİZ Mİ TUTUOR?"

"YOK YA ALIŞIRIM BİRAZDAN."

"TMM O ZAMAN AMA DİKKAT ET KENDİNİ KÖTÜ HİSSEDERSEN DE SÖYLE. HİÇBİR ŞEY SENDEN ÖNEMLİ DEĞİL BENİM İÇİN." YİNE YANAĞIMDAN ÖPTÜ. OHA YA NAPIORDU BANA YA!!

"TMM CANIM." BEN DE ONU ÖPTÜM.

"AMA ŞIMDİ INSANLARIN İÇİNDE BÖLE YAPARSAN BEN DAYANAMAM BAK!!!"

YUH YA.

"AA NAPIOM SANKİ???"

"BENİ DELİ EDİOSUN!!"

ARDA ÖKSÜRDÜ. "YANİ GENÇLİK BİRAZ AYIP SANKI HE?"

"PARDON BROCUM."

ARDA HAFİF GÜLÜMSEDİ TABİ BİZE DE ÇAKTIRMAMAYA ÇALIŞTI.

SEMIH KULAĞIMA YAKLAŞTI. "SONRA ALCAM SENİN İFADENİ BEN."

"TÖVBE YA NE İFADESİ?? HAYVANAT MISIN SEN???"

"EVET ÖLEYİMDİR..!!"

GERÇEKTEN BU ÇOCUK BENİ ŞAŞIRTIORDU. "BENİ ŞAŞIRTIORSUN BÖYLE OLDUĞUNU TAHMİN ETMEZDİM."

GÜLÜMSEDİ. "SEN YİNE DE BENDEN KORKMA YAWRUM HA." DOĞAL SARI SAÇLARIMI OKŞADI.VE SONRA DA ÖPTÜ. "SEVİORUM SENİ."

"BEN DE SENİ KARADENİZ FIRTINAM."

SESLİ Mİ DEMİŞTİM BEN ONU.

"NE DEDİN SEN??" GÜLMEMEK İÇİN ZOR DURUORDU. YUH YA BEN GENE REZİL OLMUŞTUM.

"ŞEYY BOŞVER ÖNEMSİZ?!"

"SÖYLE SÖYLE. DARILIRIM BAK YOKSA."

"KARADENİZ FIRTINAM DEMİŞTİM."

GÜLDÜ BU SEFER. "NERDEN AKLINA GELİYOR BÖYLE ŞEYLER."

"BAZEN DE EĞLENCELİYİMDİR ONDAN GELMİŞ AKLIMA."

SEMİH BENİ GÖĞSÜNE YATIRDI. "EVT ÖYLESİN GERÇEKTEN."

BİZ OLDUKÇA AŞK DOLUYKEN ARDAYLA DURU GELDİ. "GENÇLİK YA HADİ DENİZE FALAN ATLAYALIM."

"OLUR YA." TEK SORUN VARDI Kİ BEN YÜZME BİLMİORDUM!!

MAL ABİM BENİ DENİZİN ORTASINA GÖTÜRÜP BIRAKIORDU SONRA DA YÜZEMEDİM DİYE EVDE BENİMLE DALGA GEÇİYORDU. BEN DE SONRA YÜZMESEL ŞEYLER YAPMAMA KARARI ALDIM.

HERKES TEKER TEKER SUYA GİRERKEN BEN EN SONA KALDIM. "HADI CANIM ATLASANA SEN DE." SEMİH BANA SESLENDİ.

"TEKNE DAHA MI İİ SANKİ YA??"

SEMİH TEKNEYE GELDİ. "SEN YÜZME BİLMİORSUN DEĞİL Mİ.???"

"NEREDEN ANLADIN???"

DOĞAL SARI SAÇLARIMI SAVURAMADIM UTANCIMDAN. HERKES ŞIPIDIK ŞIPIDIK YÜZERKEN BENİM TEKERLEĞE BENZER CAN SİMİDİYLE SUYA GİRCEK HALİM YOKTU HERHALDE????

"BEN ANLARIM AŞKIM. SEN KORKMA, GEL BEN SANA YARDIM ETCEM."

SEMİHİN DESTEĞIYLE SUYA GİRDİM. AMA SANKİ BİRAZ FAZLA DERİNDİ.

"BEN BOĞULMAYAYIM BANA DİKKAT EDİN LÜTFEN!!"

"SEN SIKINTI ETME YENGE YANINDA SEMIH VARKEN KORKMA HİÇ."

BİRAZ OLSUN RAHATLAMIŞTIM AMA Bİ YANDAN DA GARİP HİSSETMİŞTİM..HER NEYSE...

"SU SOĞUK SANKİ!!"

"GİRİNCE ALIŞIYOSUN MERAK ETME AŞKIM."

SEMİH BANA İYICENE YAKLAŞTI. AMAN ALLAHIM!!!

KOLLARIMDAN TUTTU. ÜSTÜNE ÜSTLÜK DE SARILIR GİBİ YAPTI Bİ DE. "SEN KENDİNİ BANA BIRAK."

ONUN YARDIMIYLA BİRAZ DA OLSUN YÜZMEYİ KAPABİLMİŞTİM.

BÖYLE BİR SAHNEYİ HAYAL BİLE EDEMEZDİM!!!

HAYAL BİLE EDEMEYECEĞİM BİR ANI YAŞIORDUM.RABBİM... SANA NE KADAR TEŞEKKÜR ETSEM AZ ...

SUDAN ÇIKTIKTAN SONRA DA OTELE DÖNDÜK. BİR ŞEYLER YEDİK HEP BERABER. "YENGE VALLA YÜZMEYİ ÇABUK KAPTIN."

"EVET YA BENCE DE ÇABUK KAPTIN.BEN KAÇ GÜN BOYUNCA ÖĞRENMEK İÇİN DERS ALMIŞTIM."

DURU VE ARDA BENİ TEBRİK ETTİLER ADETA.BEN DE KENDİMLE GURUR DUYDUĞUM İÇİN DOĞAL SARI SAÇLARIMI SAVURDUM.

SEMİH BANA BİR KOLUNU ATTI. "KİMİN SEVGİLİSİ O, TABİI Kİ ÇABUK KAPAR."

DURU BİZE BAKTI. "YA SİZ ÇOK ŞEKER ŞEKER OLDUNUZ HA."

UTANMAKTAN DOLAYI BU SEFER BİR ŞEY YAPAMADIM.

"İYİ Kİ TANIMIŞIM ONU BEN." SEMİH BENİ YİNE YANAĞIMDAN ÖPTÜ. "ŞANSIM O BENİM!"

BEN SADECE GÜLİMSEDİM. "AMAN NAZAR DEĞMESİN." DURU DA ELİYLE ŞEY YAPTI MASAYA TIKLATMA YAPTI.

YEMEK YEDİKTEN SONRA DA DIŞARI ÇIKTIK EĞLENDİK. BİLİORSUNUZ BİZ BAZEN DE EĞLENCELİYİZDİR. SONRA DA OTELE GELİP UYUDUK ETTİK VS.


LAZRAİLİM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin