GERÇEK ANLAMDA İLK DEYT DENEMESİ

9 3 6
                                    

BULUŞACAĞIMIZ GÜNÜ AYARLAMIŞTIK VE BENİM ELİM AYAĞIM TİTRİYORDU. HİÇ BİLMEDİĞİM BİR ÜLKEDE SEMIHLE BULUŞMAK GERÇEKTEN ÇILGIN BİR FİKİRDİ!!

BENİM OLDUĞUM EVE YAKIN BİR YER SEÇMİŞTİ. NE KADAR DA DÜŞÜNCELİYDİ.

KAFEYE İLK BEN GEÇTİM O DA BENDEN ÇOK KISA BİR SÜRE SONRA GELDİ. BİR YERE GEÇTİK. O DA HEMEN KARŞIMA OTURDU. AMAN YARABBİM YİNE ÇOK ODUNSU KOKUYORDU!! AŞIK OLMUŞTUM TEKRARDAN.

YANLIŞ ANLAŞILMA OLMASIN DİYE SARILMA YANLISI OLMADIM İLK BAŞ O DA AYNI ŞEKİLDE MAHCUP MAHCUP ELİNİ UZATTI. BEN DE SONRA ONA ELİMİ UZATTIM.

"GÖRÜŞMEYELİ NASILSIN?"

"İYİYİM TEŞEKKÜR EDERİM SEN NASILSIN?"

"İYİ BEN DE YA ANTRENMANDIR ŞUDUR BUDUR BILIYOSUN YANİ." GÜLÜMSEDİ. BEN DE GÜLÜMSEDİM.

"KARDEŞİMLE DE İYİ ANLAŞIYOSUNUZ SANIRIM. SENDEN BAYA Bİ BAHSETTİ BANA DA."

AÇIKÇASI ŞUAN UTANMIŞTIM. "UMARIM İYI BAHSETMİŞTİR."

"KORKMA İYİ BAHSETTİ." GÜLÜMSEDİ.

BEN DE GÜLÜMSEDİM. "EVET İYİ ANLAŞTIK. KARDEŞİN ÇOK TATLI BİRİ YA ÇOK SEVDİM."

"TATLIDIR DOĞRU." GARSONA KAHVE SİPARİŞ VERMİŞTİ ONLAR GELMİŞTİ VE O DA BİR YUDUM İÇTİ. "BİRAZ DA SEN KENDİNDEN BAHSETMEK İSTER MİSİN? ABİM BURADA YAŞIYOR DEMİŞTİN YANLIŞ HATIRLAMIYORSAM."

"EVET EVET. ZATEN İKİ KARDEŞİZ. AİLEM DE TÜRKİYEDE ŞUAN."

"ANLADIM." ELLERİMİ İNCELEDİ. "SANIRIM BİRAZ GERGİN GİBİSİN AMA KESİNLİKLE GERGİN OLMA."

GERÇEKTEN ÇOK YARDIMCI OLMUŞTU.

ELLERİMİ HEMEN BİRBİRİNDEN AYIRDIM. "YANİ GERGİN OLDUĞUM DOĞRU SENİNLE BULUŞMAK BİRAZ ANİ OLDU DA." ZOR DA OLSA GÜLÜMSEDİM. MALDIM BİRAZ.

BEN DE KAHVEMDEN İÇTİM.

"O ZAMAN ŞÖYLE YAPALIM. EN BAŞTAN TANIŞALIM." ELİNİ UZATTI. "MERHABA BEN SEMİH."

GÜLDÜM. "NASIL YANİ EN BAŞTAN MI TANIŞALIM?"

"EVET."

"TANIMAK İSTER MİSİN Kİ?"

"EVET."

AMAN ALLAHIM GERÇEKTEN ŞAŞKINDIM. DEMEKİ Kİ O DA BENİ SEVİORDU!!

BEN DE ELİMİ UZATTIM. BİRAZ EN BAŞTAN KONUŞUR GİBİ OLDUK.

AMA MAALESEF GÜZEL İLERLEYEN TANIŞMAMIZ ABİMİN ARAMASIYLA BÖLÜNDÜ.

"NERDESİN ALIYIM SENİ DE BİR YERLERE GEZELİM İSTERSEN."

SEMİHTEN MÜSAADE İSTEYİP DIŞARI ÇIKTIM KONUŞMAK İÇİN.

AMAN YARABBİM ABİM TAM KARŞI CADDEDEN GELİORDU. SEMIHLE BENİ BURADA GÖRÜRSE SEMIHE BİLE ACIMAZDI!!!

"III ŞEY SEN EVE GEÇ BEN GELİRİM."

"TAMAM. BİRKAÇ BİR ŞEYLER ALIP EVE GEÇERİM."

HEMEN İÇERİ GİRDİM.

"ÇOK AMA ÇOK KÖTÜ BİR ŞEY OLDU. ABİM TAM KARŞI CADDEDEN BURAYA DOĞRU GELİO. İKİMİZİ GÖRSE İKİMİZİ DE DÖVEBİLİR."

"NE YAPALIM ŞİMDİ??"

"BİLEMİYORUM AKLIMA HİÇBİR ŞEY GELMİOR."

ABİM KAFEDEN İÇERİ GİRDİĞİ AN SEMİH ELİMDEN TUTUP KARŞIYI GÖSTERDİ. "SEN HEMEN TUVALETE GİT KİMSE GÖRMEZ SENİ. BEN O ÇIKINCA SENİ ARARIM."

LAZRAİLİM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin