BÖLÜMİNYO

34 5 5
                                    

ALLAHIM NEYDİ GÜNAHIM GÜNAHIM NEYDİ ALLAHIM BEN RESMEN BANA ÇOK AMA ÇOK UZAK BİRİNE AŞIK OLMUŞTUM. AMA O DA BANA GÜLÜMSEMİŞTİ YANİ BENCE KARŞILIKLIYDI.

ARKADAŞLARIM BENİM AKLIMI YİTİRDİĞİMİ DÜŞÜNÜYORDU AMA BUNU ONLARA İSPATLAYACAKTIM.

MAÇ BİTTİĞİ İÇİN HERKES YAVAŞTAN DAĞILMAYA BAŞLAMIŞTI. HALİYLE BİZ DE GİTMEK İÇİN KALKIŞTIK. BURAK UDİ NECO ABİYLE FOTO ÇEKİLMEK İSTEDİ BİZ DE ONUNLA ÇEKİLDİK.

"ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ ABİ KIRMADIN BİZİ VALLA."

"RENKTAŞ BİZDE KIRMAK YOKTUR EFENDİ İNSANLARIZ BİZ. HA AKLIMDAYKEN ŞİMDİ GALİBİYETİ KUTLAMAK İÇİN VE HAFTAYAKİ BERENFAHÇE MAÇI İÇİN FUTBOLCULARI GAZA GETİRMEK İÇİN NEVZAT DEMİRE GİDİCEZ SİZ DE GELİYOR MUSUNUZ?"

HEPİMİZ BİRBİRİMİZE BAKTIK. GİTMEK BENİM AÇIMDAN SÜPER OLURDU. YALVARAN GÖZLERLE BİZİMKİLERE BAKTIM. ONLAR DA HAYIR DİYECEK GİBİ DEĞILLERDİ. "TABİİ GELİRİZ ABİM YA AYIPSIN."

UDİ NECO ABİYİ TAKİP EDEREK HEP BERABER ÇIKTIK. BİRKAÇ KİŞİYLE BERABER ORAYA DOĞRU GİTTİK. BÜTÜN FUTBOLCULARIN ORADA OLMASI BENİM İÇİN ÇOK İYİYDİ. DELİBAŞTAN FOTOYU ALIP KANITLICAKTIM ONLARA ÇEKİLDİĞİMİ.

NEVZAT DEMİRE GELİNCE HEMEN TEZAHÜRATLARA BAŞLADIK YİNE. HEP BİR AĞIZDAN MARŞLAR SÖYLERKEN FUTBOLCULAR DA ALANA GİRİŞ YAPMIŞTI.

TAKIM OTOBÜSÜNDEN İLK BAŞ CENK ABİ VE MERT ABİ İNMİŞTİ ONLAR BİZE Bİ ÜÇLÜ ÇEKTIRMİŞTİ. HEMEN ARDINDAN NECİP VE BİRKAÇ KİŞİ DAHA İNMİŞTİ. ONLAR DA BİZİMLE BİRAZ MARŞLARA EŞLİK ETTİKTEN SONRA GİTTİLER. EMİRHAN DELİBAŞ İNMİŞTİ. HEMEN KOŞA KOŞA YANINA GİTTİM.

"FOTOĞRAFI SEN ÇEKMİŞTİN DE ATAR MISIN ACABA???"

"HANIMEFENDİ NE FOTOĞRAFI SİZİ TANIMIYORUM BİLE??"

ÇOK SİNİRLENMİŞTİM ONU ORACIKTA DÖVESİM GELMİŞTİ.

"NE SAÇMALIYOSUN BE FOTOĞRAF ÇEKİLDİK YA???"

"GERÇEKTEN SİZİ TANIMIYORUM." EMİRHAN HIZLI HIZLI UZAKLAŞIRKEN HEMEN ARDINDAN SEMİH İNDİ. ORDA DA Bİ AN GÖZ GÖZE GELDİK. ALLAHIM TAM O AN ERİYECEKTİM ADETA.

UFAK DA Bİ GÜLÜMSEME ATMIŞTI BANA.

RAMBO OKAN GİBİ BAYILMAMAK ADINA KENDİMİ TUTTUM.

AMA EMİRHANDAN FOTOĞRAFI ALMAM LAZIMDI.

BENİ TANIMADIĞINI İDDİA ETTİ AMA BERABER FOTOĞRAFIMIZ ONUN GALERİSİNDE DURUYORDU.

MORALİM ÇOK BOZULDUĞUNDAN KUTLAMALARA FAZLA KALAMADIM BİR BAHANE UYDURUP BİZİMKİLERDEN AYRILDIM.

EVE GELİNCE YAPTIĞIM İLK ŞEY TELEFONU ELİME ALIP EMİRHAN DELİBAŞI BULMAK OLDU.BULAMAZ VE FOTOĞRAFI İSTEYEMEZSEM ARKADAŞLARIM BENİM PSİKOLOJİK SORUNLARIM OLDUĞUNU DÜŞÜNECEKTİ.

ÇOK ŞÜKÜR Kİ SOSYAL MEDYA HESABINI BULDUM. ZAMAN KAYBETMEDEN YAZDIM.

"NE DEMEK SİZİ TANIMIYORUM YA ŞAKA MI YAPIYOSUN SEN?????"

BİRKAÇ SAAT BOYUNCA BEKLEDİM ETTİM SONUNDA DA GERİ DÖNÜŞ YAPMIŞTI.

"DİKKAT ÇEKMESİN DİYE ÖYLE DEDİM YOKSA ORDA KİMSE BİZİ RAHAT BIRAKMAZDI."

"İYİ MADEM AMA FOTOYU AT."

EMİRHAN HEMEN FOTOYU ATTI. BEN DE BİZİMKİLER EVE GELİNCE ONLARA GÖSTERDİM. ŞAŞIRDILAR AMA DİYECEK BİR ŞEY BULAMADILAR.

EMİRHAN BANA YAZMIŞTI. "KUPAMI KAYBETTİM SENİN YÜZÜNDEN."

"NE KUPASI YA SEN ZARTZURTSPORLU MUSUN KUPAMI VER DİYE AĞLIYOSUN??"

"YA HAYIR KIZIM MANYAK MISIN SEN AMA BANA Bİ KUPA BORÇLUSUN."

OFLAMIŞTIM. BAŞIM BU ÇOCUKLA BELADAYDI BENCE. HARBİDEN DELİBAŞTI. "OFF NE İSTİYORSUN SÖYLE."

"KUPA."

"BİZ DE TARAFTAR OLARAK ONU İSTİYORUZ İLK SİZ ALIN SONRA BEN SANA ALIRIM SÖZ."

"AMA BENİM DUALI UĞURLU KUPAMDI O BANA ÖYLE BİR ŞEY BORÇLUSUN."

"İYİ BEN ALIR OKUR ÜFLERİM SEN MERAK ETME. AMA NEREDE NE ZAMAN VERİCEM ONU SANA????"

"ALDIĞIN ZAMAN GEL NEVZAT DEMİRE SÜREYYA ABİYE BEN HABER EDİCEM."

"TAMAM."

ONUNLA OLAN KONUŞMAM BİTTİKTEN SONRA HEMEN YATIP UYUDUM.

ERTESİ SABAH KALKIP DIŞARI ÇIKMAYA HAZIRLANDIM. BUGÜN ŞU KUPA İŞİNİ HALLETMEM LAZIMDI.

HEMEN Bİ BARDAKÇIYA GİTTİM(BARDAKÇI DİYORUM ÇÜNKÜ ADINI UNUTTUM KB LÜTFENN) VE EMİRHAN İÇİN BİR TANE BEŞİKTAŞLI KUPA ALDIM. KASAYA GELDİM.

"ABİ HEDİYE PAKETİNE SARAR MISIN Bİ DE KURDELE OLSUN SANA ZAHMET."

"TMDIR KARDEŞİM." ABİ HEMEN DESENLİ Bİ KAĞIDA SARDI VE ÜSTÜNE DE KIRMIZI HEDİYE PAKETİ SÜSÜNÜ YAPIŞTIRDI BEN DE ÖDEMEYİ YAPTIM VE BARDAĞI ALIP ÇIKTIM. NEVZAT DEMİRE BİRAZ UZAKTIM MECBUREN TAKSİ KULLANDIM VE ORAYA VARDIM. TAKSİDEN İNİNCE YİNE EMİRHANA YAZDIM. KAPIDA SÜREYYA ABİ VARDI VE BENİ GÖRDÜĞÜ GİBİ KOŞARAK YANIMA GELDİ VE SARILDI.

"AH BAHTSIZ KIZIM BENİM AH YAVRUM VAH YAVRUM."

NE OLDUĞUNU ANLAYAMAMIŞTIM AMA BOZUNTUYA VERMEMEK İÇİN BEN DE ONA SARILDIM.

"ÇOK GEÇMİŞ OLSUN KIZIM ALLAH YARDIMCIN OLSUN."

"NE İÇİN ABİ TEŞEKKÜR EDERİM AMA..."

"EMİRHAN ANLATTI KIZIM ONA SEN DÜN MAÇ ÖNCESİ ULAŞMIŞSIN BENDE BİTMEZ TÜKENMEZ BİLMEYEN Bİ HASTALIK VAR DEMİŞSİN ONDAN DEDİM."

BU ÇOCUK HARBİDEN BENİ DELİ EDECEKTİ. "HAA ONDAN YANİ ABİ. TEŞEKKÜR ETTİM TEKRARDAN."

SÜREYYA ABİM SIRTIMI SIVAZLADI VE İÇERİ BENİ BUYUR ETTİ. "GEL KIZIM GEL TÜM FUTBOLCULARIMIZ İÇERİDE HEPSİYLE KONUŞURSUN SENİN İÇİN DE MORAL MOTİVASYON OLUR."

BAŞIMLA ONU ONAYLADIM ÇÜNKÜ BUNA MECBURDUM. AMA EMİRHAN KİM BİLİR NELER DEMİŞTİ SÜREYYA ABİYE.

SÜREYYA ABİYLE İÇERİ GİRİP FUTBOLCULARIN ISINMA HAREKETLERİ YAPTIĞI YERE DOĞRU GİTTİM. CHAMBERLAİN YANIMA GELDİ. "OHH SİS İM SO SAD TO YOU." DEYİP GİTTİ. GEÇMİŞ OLSUN DA DİLEDİ SANIRSAM AMA İNGİLİZCEM O KADAR İYİ OMMADİĞİNDAN ANLAMADIM THANKS DEDİM GEÇTİM. ARDINDAN DA GEDSON VE RASHİCA GELDI ONLAR DA AYNI ŞEYLERİ DEDİLER VE BEN YİNE THANKS DEDİM. TAYFUR GELDİ SONRA.

"KARDEŞİM CANIN SAĞ OLSUN."

"TEŞEKKÜR EDERİM ABİ."

ARDINDAN DA EMİRHAN DELİBAŞ GELDİ ONUNLA BİRAZ ARKALARDA OLDUĞUMUZ İÇİN HEDİYEYİ VERDİĞİMİ KİMSE GÖRMEDİ. FAKAT BİR SÜRE SONRA BAKTIĞIMDA SEMİHİN YANİ LAZRAİLİN BU TARAFA BAKTIĞINI GÖRDÜM. HIZLICA EMİRHANIN ELİNE TUTUŞTURDUM VE ONUN YANINDAN UZAKLAŞTIM. TABİ SEMİH BİZİ GÖRDÜKTEN SONRA HEP BAKIŞLARI BİZİM ÜZERİMİZDEYDİ. EMİRHAN BUNU ANLAYINCA YAVAŞTAN ANTRENMAN YAPMAYA DOĞRU GİTTİ. SEMİH DE SONRA BENİM YANIMA GELDİ. "GEÇMİŞ OLSUN."

DOĞAL SARI SAÇLARIMDAN ETKİLENMİŞ OLMALIYDI Kİ UZUN UZUN SAÇLARIMA BAKTI.

"TEŞEKKÜR EDERİM."

ARAMIZDA BİR SÜRE SESSİZLİK OLDU. ARDINDAN DA SAMET AYBABA ONA SESLENİNCE MECBUR GİTMEK ZORUNDA KALDI. "GÖRÜŞÜRÜZ. AMA GİTMEDEN ÖNCE ŞUNU SÖYLEMELİYİM SEN HER MAÇA GEL. UĞURLU GELDİN SANKİ."

"TABİİ GELİRİM." İKİMİZ DE BİRBİRİMİZE GÜLÜMSEDİKTEN SONRA GİTTİ. BEN DE YAVAŞTAN ORADAN ÇIKTIM. ÇIKARKEN DE HASAN BAŞKANLA KARŞILAŞTIM ONUNLA DA BİRAZ SOHBET ETTİM.EMİRHAN OLAYI BAŞKANA BİLE DUYURMUŞTU ANLAŞILAN Kİ O DA BANA GEÇMİŞ OLSUN DEDİ. BEN DE TEŞEKKÜR ETTİM VE BAŞKANLA BİR FOTOĞRAF ÇEKİLİP ORADAN AYRILDIM.

LAZRAİLİM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin