BEŞ YANİ BEŞİKTAŞ

23 5 3
                                    

EMİRHAN VE SEMİH DIŞARI ÇIKMIŞTI AMA KAPIYI TAM KAPATMADIKLARI İÇİN SESLERİ DUYULUYORDU.

"KIZ BAYILMAK ÜZEREYDİ LAZRAİLİM ONDAN EVİME ALMAK ZORUNDA KALDIM. YANİ BENİ YANLIŞ ANLAMA."

"YANLIŞ ANLAŞILACAK BİR ŞEY YOK DELİBAŞ." SEMİH HAFIF ÖKSÜRDÜ. "HATTA BEN DE UFAKTAN GİTSEM İYİ OLUR. YARIN SABAH ANTRENMAN VAR BİLİYORSUN Kİ. GEÇ KALMAYALIM."

"SEN NE İÇİN GELMİŞTİN EVİME?"

"BİRAZ SOHBET EDER KAFA DAĞITIRIZ VS DİYE GELDİM YA." YAVAŞTAN İÇERİ GEÇTİLER BEN DE UYKU NUMARASINA GEÇTİM.

O DA NE?!!!!!??

SEMİH BENİM YANIMA DOĞRU YAKLAŞTI. ELİNİ ALNIMA GÖTÜRDÜ. ATEŞİMİ KONTROL ETTİ. "DÜŞMEZSE ARA BENİ. MUTLAKA HABERDAR ET DELİBAŞ."

"TAMAMDIR LAZRAİL." SEMİH YAVAŞTAN AYRILDI. EMIRHAN ONU YOLCU ETTİKTEN SONRA YANIMA YAKLAŞTI. "UYUMADIĞINI BİLİYORUM. NUMARA YAPMAYA KALKIŞMA GÖZLERİN OYNUYOR."

HEMEN GÖZLERİMİ AÇTIM. "BAK, BİZİ YANLIŞ ANLAMADI DEĞİL Mİ?"

"ORTADA YANLIŞ ANLAŞILACAK HİÇBİR ŞEY YOK." EMİRHAN BURUN KIVIRDI. "TABİİ BİR BARDAK DAHA GİTMİŞ SAYENDE. ONU DA İSTİYORUM."

"HASTA HALİMLE BARDAKÇI BARDAKÇI DOLAŞTIRMA BENİ APTAL ÇOCUK!!!"

"İYİLEŞTİĞİNDE AL YA OOF NE LAF YAPIYOSUN YA!"

"İYİ İYİ ALIRIM. SANA OLAN BORCUM DA BİR BİTMİYOR ZATEN!!"

"HA BORÇ DEMİŞKEN, EVİMDE BİR GECE GEÇİRMİŞ OLACAKSIN.."

LAFINI KESTİM. "TERBİYESİZ AHLAKSIZ NE DİYORSUN BE TÖVBE TÖVBE ALLAHIM!!"

"KIZIM Bİ DUR BE LAFIMI BİTİRİYİM. BU GECENİN DE Bİ KARŞILIĞI OLSUN." DEDİĞİ GİBİ YASTIĞI ELİME ALIP TÜM GÜCÜMLE ONA ATTIM. "YA NE KARŞILIĞI BEE!!!"

"YA ÖYLE DEMEK İSTEMEDİM SEN DE BENİ HEP YANLIŞ ANLA ZTN. BANA BİR YEMEK BORCUN VAR BEN SANA YEMEK ISMARLADIM YA HANİ??"

"BÖYLE DESENE O ZAMAN AHMAK ÇOCUK! İSTEDİĞİN YEMEK OLSUN ISMARLARIM YANİ NE VAR SANKİ??"

"İYİ MADEM. Bİ DE ARADA BİR ZİYARET FLN ET ANTRENMANLAR ÖNCESİ SENİ Bİ GÖREYİM."

"O NİYEYMİŞ???"

"SENİ NE ZAMAN GÖRSEM İYİ OYNADIM ŞENOL HOCA AFERUN DEDİ."

"İİ MADEM GELMEYE ÇALIŞIRIM BAZEN."

"BARDAĞI UNUTMA."

"GİT ZIBAR EMİRHAN BEN HASTAYIM ZATEN SEN BENİ YORMAYA DEVAM EDİYOSUN!"

"İYİ İYİ HADI İYİ GECELER!"

EMİRHAN GİTTİKTEN SONRA KAFAMI DİREKT YASTIĞA KOYUP UYUDUM.

SABAH KALKINCA HEMEN HAZIRLANIP EVİME DÖNMEK ÜZERE YOLA ÇIKTIM. AMA BİRAZ DAHA İYİ HİSSETTİĞİMDEN BARDAKÇIYA DA UĞRADIM.

"ABİ SELAMÜNALEYKÜM BEN BARDAK ALMAYA GELDİM DE!!"

"NASIL BİR ŞEY BAKTIN KARDEŞİM?"

"ABİ ŞÖYLE KULPLU BASİT BİR ŞEY ARIYORUM DA.."

"TMM KARDEŞİM GEL BU TARAFTA VAR BAK."

BARDAKÇI ABİNİN GÖSTERDİĞİ ÖNERDİĞİ ŞEYLERE BAKTIM AMA HİÇBİRİ ÇOK İYİ DEĞİLDİ. EMİRHANA DA İYİ BİR ŞEY ALMALI MIYDIM BİLEMIYORDUM. BARDAKÇI ABİYE ÇAY GELMİŞTİ.

"ABDÜLKERİM ABİ AL ÇAYIN."

"SAĞOL KARDEŞİM."

DEMEK BARDAKÇI ABİNİN ADI ABDÜLKERİMDİ. HER NEYSE CANSU KIZIM İŞİNE DÖN VE BARDAK BAK!!! BOĞAZIMI TEMİZLEDİM VE DOĞAL SARI SAÇLARIMI SAVURDUM.

LAZRAİLİM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin