Üstünde uzun zamandır(5 dakika) düşündüğüm kurgumu sonunda paylaşıcam çok heyecanlıyım
OLAY, YER, ZAMAN, MEKAN KURGUDUR GERÇEKLİKLE ALAKALI TEK ŞEY FUTBOLCULARIN İSİMLERİDİR NOLUR LİNÇLEMEYİN
BİR MAYIS GÜNÜ
"KIZ KALK MAÇA GİDİYORUZ." ARKADAŞIM BEYZA'NIN BAĞIRMASIYLA ELİMDEKİ TELEVİZYON KUMANDASINI YERİNE BIRAKTIM. NE DE OLSA BEŞİKTAŞ'IMIN MAÇI VARDI VE GİTMELİYDİK. ŞEVKAT YERİMDARIN EN HEYECANLI YERİNDE KALMIŞTI AMA ŞUAN MAÇA GİDECEĞİM İÇİN HER ŞEY ÖNEMSİZDİ.
HEMEN HAZIRLANDIK VE EVDEN ÇIKTIK. BEN 23-24 BEYAZ FORMASINI GİYMİŞTİM ARKADAŞIM DA GRİ TALİSCA FORMASINI GİYMİŞTİ. STADA GİTMEDEN ÖNCE OKULDAN ARKADAŞLARIMIZ OLAN SİMAY VE BURAKLA DA BULUŞTUK ONLAR DA FORMALARINI GİYMİŞ BİZİ BEKLİYORLARDI.
"NEREDE KALDINIZ BE ABİ?"
"BEYZA İKİ SAAT HAZIRLANAMADI." GÖZLERİMİ DEVİRDİM.
"OFF OLABİLİR NEDEN HEMEN BANA KIZIYONUZKİNE BENİM CANSU GİBİ DOĞUŞTAN SARI SAÇLARIM YOK ONDAN GEÇ HAZIRLANIYORUM."
ARKADAŞIM HAKLIYDI. DOĞUŞTAN SARI SAÇLARIM VARDI BU YÜZDEN ŞANSLIYDIM. ÇOK AZ DA RUJ SÜRDÜM. ÇABUCAK HAZIRLANIYORDUM.
"NEYSE TM TM KIZMAYALIM." SİMAY ORTALIĞI SAKİNLEŞTİRDİ. "HADİ GİDELİM ARTIK MAÇA DA DAHA BEN STORY FLN ATCAM."
YİNE GÖZ DEVİRDİM ÇÜNKÜ BAŞROL OLMAK BUNU GEREKTİRİYORDU. HER NEYSE.
"OF KNK HER ZAMAN STORY ATMAK YORMUYO MU YA."
"HAYIR YA ÇEKİP ATIYORUM İŞTE NE KADAR YORABİLİR."
"NEYSE KIZLAR ,İÇİM SIZLAR HADİ GİDELİM VALLA YOKSA BİZ DAHA ÇOK DURURUZ BURDA BOŞ MUHABBET YAPA YAPA." BURAK HAKLIYDI. OMUZ SİLKTİM ÇÜNKÜ BAŞROL OLMAK BUNU GEREKTİRİYORDU.
STADA GELDİĞİMİZ ZAMAN HEPİMİZ OTURACAĞIMIZ YERE DOĞRU İLERLEDİK. SAHAYA FAZLA UZAK DEĞİLDİK MAÇI İYİ İZLİCEKTİK. DOĞUŞTAN SARI SAÇLARIMI SAVURDUM. "GÜZELMİŞ YERİMİZ."
HEPSİ BENİ ONAYLADI ARDINDAN DA STAD DOLMAYA BAŞLAYINCA TEZAHÜRATLAR BAŞLAMIŞTI. BİR SIKINTI VARDI. TUVALETE GİTMEM LAZIMDI.
"BEN İKİ DK TUVALETE GİDİP GELIYORUM HEMEN."
"BİZ DE GELELİM Mİ?" DEDİ BEYZA
"YOK KNK OTURUN KOSKOCA KIZIM KAYBOLMAM HERHALDE." KAFASIYLA BENİ ONAYLADI. YERİMDEN KALKIP TUVALETE DOĞRU İLERLEDİM.
TABİİ Kİ BAŞROL OLDUĞUM İÇİN BAŞIMA BİR SIKINTI GELMEK ZORUNDAYDI. VE BU DA YANLIŞLIKLA ERKEKLER TUVALETİNE GİRMEM OLMUŞTU.
ELİNDE KUPA TUTAN BİR ÇOCUKLA GÖZ GÖZE GELDİK. "PARDON BEYEFENDİ KARIŞTIRDIM SANIRIM."
"BURASI ERKEK TUVALETİ GÜZELİM."
GÜZELİM Mİ? BEN GÜZEL MİYDİM? NEYSE ŞİMDİ TAKILMAM GEREKEN ŞEY BU DEĞİLDİ OMUZ SİLKTİM VE ONA TEPKİMİ GÖSTERDIM. "BEN NEREDEN SENİN GÜZELİN OLUYORUM AYOL!"
BARDAĞI BİR YERE KOYDU. "ÇOK ÖZÜR DİLERİM SİZ BENİ YANLIŞ ANLADINIZ."
"AY BIRAK YA, TUVALETE KUPAYLA GİREN BİRİNDEN NE BEKLENİR ZATEN."
ÇOCUK BANA DOĞRU YAKLAŞTI. "BENİ AFFEDİN KİMSEYE KIRGIN OLMAK İSTEMİYORUM MAÇ ÇIKIŞI BİR YEMEK YESEK NASIL OLUR?"
"NE YEMEĞİ YA BEN TOKUM SEN KENDİN TEK BAŞINA YE."
ÇOCUK DÜŞÜNDÜ. "BENİM KİM OLDUĞUMU BİLİYOR MUSUN?"
"ZORUNDA MIYIM?"
GÜLÜMSEDİ. "BEN FUTBOLCUYUM."