CUMARTESİ GÜNÜ GELMİŞTİ VE ÇOK KÖTÜ BİR ŞEY OLMUŞTU! HASTA OLMUŞTUM VE YATAKTAN KALKACAK HALİM YOKTU.
TEK DÜŞÜNDÜĞÜM ŞEY MAÇTI. UĞURLU GELDİĞİMİ SÖYLEMİŞTİ AMA GİDEMEYECEKTİM. OFLADIM YATAKTAN KALKAR GİBİ OLDUM AMA KALKAMADIM ÇÜNKÜ BAŞIM DÖNÜYORDU. BEYZA YANIMA GELDİ.
"KNK NEYİN VAR İYİ MİSİN???"
"HİÇ İYİ DEĞİLİM KNK ATEŞİM FLN VAR GALİBA."
BEYZA ATEŞİME BAKTI. "EVET YA HEMEN HASTANEYE GIDELİM!"
"DUR BAKAYIM YA BELKİ İYİ OLURUM BİRAZ UZANİYİM DAHA DA."
BEYZA BANA İLAÇ VERDİ. ONUNLA BELKİ BİRAZ OLSUN ATEŞİM DÜŞERDİ.
İLACI İÇTİKTEN SONRA BİRAZ DAHA UZANDIM. TEK DÜŞÜNDÜĞÜM ŞEY MAÇA GİDEMEMEMDİ. BU HALDE NASIL KALKIP MAÇA GİDERDİM???
BİZİMKİLER BİLETLERİ ÇOKTAN AYARLAMIŞTI. BENİM YERİME DE GİDEBİLECEK BİRİ YOKTU. BELKİ İYİ OLURSAM GİDERDİM.
BİRKAÇ SAAT SONRA İYILEŞTİM GİBI OLDU HALA BİRAZ HASTAYDIM AMA YİNE DE İDARE EDERDİ. YERİMDEN KALKTIM VE HAZIRLANDIM. BİZİMKİLER ÇOKTAN ÇIKTIĞI İÇİN HABERSİZ ÇIKTIM EVDEN. ONLARA SÜRPRİZ OLUCAKTI GİTMEM!!!
ZATTİRİZURTSPOR FK'NIN STADI BİZE YAKIN OLDUĞU İÇİN ŞANSLIYDIM ÇOK KISA BİR SÜREDE ORAYA GİTTİM.
HASTA OLDUĞUM İÇİN ÇABUCAK YORULMUŞTUM. BİR DUVARA YASLANDIM. BİRAZ BAŞIM DÖNMÜŞTÜ YİNE AMA EN AZINDAN BİRAZDAN OTURACAKTIM.
BİRKAÇ ADIM DAHA İLERLEDİM AMA GİTGİDE ELDEN AYAKTAN DÜŞMEYE BAŞLAMIŞTIM. YAVAŞ YAVAŞ KENDİMİ YERE BIRAKTIM. AMAN YARABBİM NE OLUYORDU BANA???
EN SON BİRİNİN BANA DOĞRU YAKLAŞTIĞINI GÖRDÜM AMA KİM OLDUĞUNU HİÇ ANLAMAMIŞTIM..
GÖZLERİMİ YAVAŞ YAVAŞ AÇTIĞIMDA KENDİMİ BİLMEDİĞİM BİR EVDE BULDUM. NERESİYDİ BURASI????
"İYİ MİSİN??" İÇERİDEN GELEN BİR ERKEK SESİ OLUNCA İYICE PANİKLEDİM.
SESLERİ HALA ÇOK İYİ DUYMADIĞIMDAN KİM OLDUĞUNU TAM ANLAYAMAMIŞTIM FAKAT YAKLAŞINCA BUNUN EMIRHAN OLDUĞUNU ANLADIM.
"İYİYİM YANİ BİRAZ DAHA İYİYİM."
EMIRHAN ELİNDE BENİM ALDIĞIM KUPAYLA GELDİ. UFAK DA OLSA GÜLÜMSEDİM. "BENİM ALDIĞIM KUPAYI KULLANIYOSUN."
O DA SIRITTI. "AYNEN KULLANIYORUM. TERCİHİN GÜZELMİŞ AMA TEŞEKÜR EDERİM."
"ÖYLEDİR."
"AMA BU KUPAYI İLK KULLANAN BEN OLMAYACAĞIM SEN OLACAKSIN. İÇ BAKAYIM ŞU ÇAYI ATEŞİN VARMIŞ O GEÇSİN."
"TEŞEKKÜR EDERİM."
ÇAYI İÇERKEN YATAĞIN BAŞUCUNA OTURDU. "YA, BANA TAM OLARAK NE OLDU??? BEN HİÇBİR ŞEY HATIRLAMIYORUM DA."
"BAYILMAK ÜZEREYDİN. BEN DE ORADAN GEÇİYORDUM SEN OLDUĞUNU ANLAYINCA DA DİREKT KUCAĞIMA ALIP ARABAYA GÖTÜRDÜM SENİ. BAKTIM İYİLEŞİCEK GİBİ DEĞİLSİN EVE GETİRİP ATEŞİN DÜŞSÜN DİYE BİR ŞEY YAPARIM DİYE DÜŞÜNDÜM."
"ANLADIM. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM."
"RİCA EDERİM."
SAATE BAKTIĞIMDA SAAT 11'E DOĞRU GELIYORDU. BEN DE BİZİMKİLERE Bİ ARKADAŞIMA GİTTİM DİYE MESAJ ATTIM. ONLAR DA TAMAM DEDİLER.
ÇAYIMI BİTİRİNCE BARDAĞI ELİMDEN ALDI. "SEN İSTERSEN ILIK BİR DUŞ DA AL HEMEN BURADA BANYO VAR ZTN. BİR ŞEY OLURSA DA BEN AŞAĞIDAYIM."
"TAMAM."