SUPER MUKEMMEL KUPA

5 2 0
                                    

BUGÜN MAÇIMIZ VARDI. BENİMKİLER VE SEMİHİNKİLER BERABERCE MAÇI İZLİCEKLERDİ. TRİBÜNDE EN GÜZEL YERDEN BİLET ALMIŞTIK. AMAN YARABBİM ÇOK GÜZELDİ BU HİS.

HEMEN YERLERİMİZE GEÇTİK. GÜZEL BİR MAÇ BAŞLAMIŞTI. İMMOBİLE ZATEN DİREKT ATMIŞTI OHA YA VALLA KARISINA KALP MALP YAPTI Bİ DE. ALLAHIM NASİP ET DEMİŞTİM!!!

JESSİCA YENGEYLE DE TANIŞTIM. GERÇEKTEN HARŞKA Bİ YENGEYDİ.

JESSİCA YENGEME ŞİNANAYI ÖĞRETMİŞTİM. SARI KIRMIZILI Bİ TAKIM GÖRÜNCE ŞİNANAY SÖYLE DEMİİTİM O DA OH OKAY DEMİŞTİ VE BİZİMLE BERABERCE ŞİMDİ ŞİNANAY SÖYLÜYORDU.

BÜTÜN YENGELERİM BURADAYDI. OH OLAMAZ BEN DE ARTIK BİR YENGEYDİM!! O YÜZDEN HAYVANCA KÜFÜRLÜ KÜFÜRLÜ TEZAHÜRATLAR YAPARKEN BASIN BENİ ÇEKMESİN ETMESİN DİYE BİRAZ DİKKATLİ OLMAM LAZIMDI.

DAHA DÖRT GÜN ÖNCE AVRUPA FATİHİYMİŞ GS MARŞINI SÖYLÜYORDUM? NE YAŞIYORDUM BEN BÖYLE CİDDEN??

MAÇ BOYUNCA BAĞIRIŞIP ETMEKTEN SES TELLERMİZ KOPCAK HALE GELMİŞTİ AMA BUNA DEĞERDİ ÇÜNKÜ TAM OLARAK BEŞ SIFIR YENMİŞTİK GSYİ.

TEKRAR ŞİNANAYI SÖYLEDİK VE ARDINDAN DA SEMİH BANA DOĞRU YAKLAŞTI. "GÜZELİM HADİ GEL ŞİMDİ KUPA TÖRENİ VAR."

BEN DE HEMEN YERİMDEN KALKIP SEMİHİN YANINA DOĞRU GİTTİM. BASIN BİRAZ FOTOĞRAF ALSIN DİYE BENİ TAKİP EDİYORDU. ALLAHIM İTİRAF EDİYORUM Kİ BU ÇOK HAVALYDİ VE ÇOK HOŞUMA GİTMİŞTİ!

BİRAZCIK İNGİLİZCE DE ÖĞRENMİŞTİM ARTIK Bİ Hİ DİYEBİLİYORDUM NE DE GÜZELDİ. SEMİHLE BERABER KUPAYLA FOTOMUZ DA OLMUTLU. VAY AMK DEDİM İÇİMDEN AMA DIŞIMDAN SEMİHİM YAAAA SÜPERİZ DEDİM SADECE.

"GERÇEKTEN SEMİHİN MİYİM?"

"ÖYLESİN YA BALIM."

SEMİHLE BERABER RASHŞCA ABİNİN ÇOCUKLARI SEVDİK. "SEMIH BİZİM DE BUNDANIMIZ OLSUN BENCE???"

"OLCAK TABİ HAYATIM!"

MUSTAFAYLA MANİTİ DE GELDİ YANIMIZA. ONLAR DA RASHŞC ABİNİN ÇOCUKLARI SEVDİLER VE BİRAZ LAFLAŞTIK. ARDINDAN PAULİSTA ABİNİN DE ÇOCUKLAR GELDİ YANIMIZA. ONLARLA DA EĞLENDİK.

EN SON DA İMMOBİLE ABİ VE JESSİCA YENGEM GELDİ ONLARIN VELETLERİ DE SEVDİK. ÇOK SEVIMLİ VELETLAR VARDI VALLA VELETTAŞTIK DA AYNI ZAMANDA!

VELETLERİ SEVMEMİZ BİTİNCE BEN DE SEMİHİ ÖZEL OLARAKTAN FOTO ÇEKTİM FLN.O DA BENİ ÇEKTİ. SONRA DA İNSTAYA GÖNDERİ OLUŞTURDULAT. TABİİ Kİ İMMOBİLE ABİ HEMEN BEĞENMİŞTİ BİZİ. RAFA ABİ BENİM İNSTAYLA FLN İŞİM OLMAZ YA FLN DEDİYSE DE İMMOBİLE ABİ ZORLA ONUN TELEFONUNU ALIP ONU KUPAYLA FOTO ÇEKTİ VE İNSTASINA YÜKLETTİ.

KUPA SEREMONİSİNİN SONUNDA DA HEPİMİZ GÜZELCE SELFİE YAPTKK. BAŞKANLARKM DA GELMİŞTİ ONLAR DA SELFİDEYDİLER. GÜZEL Bİ AİLE OLMUŞTUK HEPİMİZ!!!

SEREMONİ BİTİNCE YAVAŞTAN BİZİMKİLER NEVZAT DEMİRE İLERLEDİ. BİZ BEŞİKTAŞ YENGELERİ OLARAKTAN HOTELE GEÇTİK. BİZİM AİLELERİMİZ DE BURADAYDI. BİRAZ DA BURADA TATİL VS YAPCAKTIK YANİ KAFA DİNLEYECEKTİK.

BİZİMKİLER GELİNCE DE ODALARIMIZA GEÇTİK AMA İMMOBİLE ABİ HEMEN BİZE UĞRADI.

Sİ ESTAS MİSTAS BİŞİLER DEDİ..HENÜZ İTALYANCAM OLMADIĞI İÇİN SEMIH BANA ÇEVİRDİ. BERABERCE FİFA ATACAKLARMIŞ. RAFA ABİ DE ONLARLAYDU. HATTA TÜM TAKIMI ALMIŞLARDI. JESSİCA YENGEM BU NORMAL Bİ DURUM DEDİ İNGİLİZCE OLARAK BANA. İSTERSEN BİZ DE ONLARI İZLEYELİM DEDİ BEN DE OLR DEDİM.

ONLAR OYNARKEN BİZ DE VELETTAŞLAR VE YENGETAŞLAR OLARAK ONLARI İZLIYORDUK. İMMOBİLE ABİNİN VELET BENİM DİZLERİMDE UYUMUŞTU. AMAN YA ÇOK ŞEKERDİ BU ÇOCUK!!!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 05 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

LAZRAİLİM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin