ERTESİ GÜN ÖĞLEN 3 GİBİ UYANDIM. DÜN AKŞAM ARDA BEN DURU VE SEMİH BAYA EĞLENMİŞTİK. EVE GELİNCE DE ABİM VE YENGEME HER ŞEYİ YARIN ANLATACAĞIMI SÖYLEDİM. GERÇEKTEN O YORGUNLUKLA BİR ŞEY ANLATACAK HALDE DEĞİLDİM. AMA SAĞOLSUN MAL ABİM ANNEM VE BABAMA DA DURUMU ANLATABILMİŞTİ AZ ÇOK. ARTIK SEVİORDUM VE BİLGİLİ BİR ADAMDI.
UYANDIKTAN SONRA TLFONDAN HABERLER ÇIKTI KARŞIMA.
"ÜNLÜ FUTBOLCU SEMIH KILIÇSOYUN SEWİ KİM???"
ANLAŞILDI BANA RHT YOKTU ARTK!
YENGEM VE ABİM KAHVALTI ETMİŞTİ VE KAHVE İÇİORLARDI. BEN DE Bİ SANDVİÇ FLN YAPIP YANLARINA GELDİM.
"EVEEET BAKALIM ŞİMDİ SENİ DİNLİORUZ. NEREDEN ÇIKTI BÖLE BİR ŞEY? HER ŞEYİ ANLAT BAKAYIM ABİNE."
"ANLATACAK PEK BİR ŞEY YOK Kİ. ZATEN İLİŞKİMİZ HENÜZ ÇOK YENİ. ONUN ÖNCESİNDE DE TÜRKİYEDE MAÇLARA GİTTİĞİM ZMN İLK KARŞILAŞTIK."
"HMM."
ABİM KAHWESİMDEN DE BİR YUDUM ALDI. "O ZMN SEMIHI EN KISA ZMNDA BİZİMLE TANIŞTIR BAKALIM."
"CİDDEN Mİ????"
"EVT."
BEN DE HEMEN SONRA SEMIHI ARADIM. ABİMLERİN ONUNLA TANIŞMAK İSTEDİĞİNİ SÖLEDİM. AMA ONUN YARIN TÜRKİYEYE DÖNMESİ GEREKTİĞINDEN ABİMLERLE TANIŞMA İŞİNİ YAPAMAYACAK GİBİ OLDUK!!
AMA SONRA ABİMLER DE UZUN ZMNDIR TÜRKİYEYE GELMEDİĞİ İÇİN BİZ DE GELLEİM ORDA TANIŞIRIZ DEDİ BEN DE TM DEDİM.
BİRKAÇ GÜN İÇİNDE TÜRKİYEYE GELDİK. OH CNM ÜLKEM ÖZLEMİŞTİM!!
SEMİH DE GELECEĞİMİ BİLDİĞİ İÇİN EN KISA SÜREDE İŞLERİNİ HALLETTİ BİZİMKİLERLE TANIŞMAK İÇİN.
AMAN YARABBİM ÇOK HEYECANLIYDIM VALLA BİLLA!!
SEMİHLE GÜNÜ KARARLAŞTIRDIKTAN SONRA HEMN HAZIRLIK FLN YAPTIK. DAHA DOĞRUSU BEN YAPTIM DAHA ÇOK. KAHWALTIYA GELİORDU. CNM YENGEM DE BANA YARDIMCI OLMUŞTU. ALMANCA DAS DUS BİR ŞEYLER DİORDU ARADA BANA ANLAMIYORDUM ONDAN ÇEVİRİ KULLANIYORDU. DEDİKODU YAPIORDUK ABİMİN HAKKINDA TABİİ.
HAZIRLIKLARIMIZI TMMLADIKTAN SONRA GÜZELCENE GİYİNDİM GENE.
AMAN ALLAHIM SEMIH TEKRAR BANA AŞIK OLACAKTI!!!SEMIH GELDİKTEN SONRA BİZİMKİLERİN ELİNİ ÖPTÜ. ANNEM VE BABAM BANA RESMEN GURURLU BAKIŞ ATTI. BEN DE TABİİ DOĞAL SARI SAÇLARIMI SAVURDUM.
MAL ABİM BABAM VE ANNEMİN KONUŞMASI BİTİNCE SEMIHE DÖNDÜ. "EE SEMIH ANLAT BAKALIM MESLEĞİN NE HOBİLERİN NE."
"MESLEĞİM FUTBOLCULUK ABİ HOBİM DE FUTBOL."
MAL ABİM SANKİ BİRAZ UTANMIŞTI AMA SEMIH BOZUNTUYA VERMEMEK İÇİN ZOR DURUYORDU.
"ANLADIM KARDEŞİM."
ONLAR BİRAZ LAFLARKEN BEN DE ONLARA LATTE YAPTIM. BEN BİRAZ FARKLIYDIM ÇÜNKÜ.
ŞAKA ŞAKA EVDE TÜRK KAHVESİ YOKTU BEN DE KOCİŞİME SUNUM YAPMAK İSTEMİŞTİM.
KAHVELERİ YAPTIM VE GÖTÜRDÜM. TEŞEKKÜR EDİP ALDILAR. FARKLI OLMAM BENCE SEMIHIN HOŞUNA GİTMİŞTİ.
BABAM BENİ DE ÇAĞIRDI YANLARINA. BEN DE GİTTİM VE ÇOK EDEPLİCE OTURDUM HALİYLE.
"KIZIM VALLA BİZE ON NUMARA DAMAT GETİRMİŞİN." GÜLEREK DEDİ. BEN DE UTANMIŞTIM BUNDAN DOLAYI SAÇLARIMI BİRAZ SAVURDUM.
SEMIHE BAKTIM O DA GÜLÜYORDU.
BİRAZ DAHA HAVADAN SUDAN KONUŞTUKTAN SONRA BABAM SEMIHE DÖNDÜ. "SİZ İSTERSENİZ BİRAZ GEZİN TOZUN ŞİMDİ."
SEMIH DE BANA BAKTI. "OLUR MU?"
"OLUR OLUR YA." KARADENİZ FIRTINAM BENDEN ONAY ALMADAN BİR ŞEYE KALKIŞMIYORDU DA ALLAHIM NE GÜZELDİ BU DUYGU.
SEMIHLE KALKIŞIP GÜZEL BİR YERE DAHA GİTTİK. AMAN YARABBİM BURADA MUHABİRLER VARDI İŞTE!!!
"SEMIH NE YAPCAZ AŞKIM?"
"SEN SONDA NE DEDİN?"
"AŞKIM DEDİM?"
"O ZMN ONU HERKESE DUYURCAZ CANIM BENİM !!"
OHA ALLAHIM BU ÇOCUK GERÇEKTEN KARADENİZ FIRTINASIYDI.
MUHABİRLER BİZİ TUTTU. "SEMIH BEY YANINIZDAKİ HANFENDİ KİM????"
"SEWGİLİM ARKADAŞLAR."
MUHABİRLER BENİ DE ÇEKTİLER. "İZNİNİZLE GEÇEBİLİR MİYİZ BİZ???" SEMIHI DİNLEYİP ÇEKİLDİLER. AMAN YARABBİM BU KADAR GARİP HİSSEDECEĞİMİ DÜŞÜNMEMİŞTİM.
"SEN SANKİ BİRAZCIK GERİLDN."
"YANİ HAYIR DİYEMEM. PAT DİE FOTOĞRAF ÇEKCEKLERİNİ BİLMİORDIM."
"ALIŞ BUNLARA CNM. YAPIOLAR BÖLE."
"YAVAŞ YAVAŞ ALIŞIRIM CNM YA."
MEKANDA BİR YERE OTURDUK YİNE LATTE SÖYLEDİK. LATTEYE AŞIKTIK HERHALDE!!?
"BENİMKİLER BAYA SEVDİ SENİ."
"EVT YA BU KADAR SEVCEKLERİNİ BİLSEM HEMEN DAHA SENİ İLK GÖRDÜĞÜM GÜN TANIŞMAK İSTERDİM." UTANMIŞTIM AMA SAÇLARIMI SAVURDUM YİNE DE. HEM DE DOĞAL SARIYDILAR.
ARDA ARADI SONRA. "SEMİH KANKA NABER YA?"
"İYİDİR BROCUM YENGENLE OTURUYORUZ SEN?"
AMAN YARABBİM YENGEN Mİ DEMİŞTİ O!!
"BEN DE İYİ YA DURUYLA KONUŞTUK ŞİMDİ DE TATİL İÇİN NAPALKM DİCEKTİM."
"AAA DOĞRU YA BİZ ONU KONUŞMAYI UNUTTUK BAK. BU ARA YOĞUNLUKTAN UNUTTUK DA HALLEDERİZ YARINA KADAR BAKALIM O DURUMU. SONRA SİZE BİLDİRİRİZ UYAR MI SİZE?"
"UYAR KARDEŞİM SİZ NASIL DERSENİZ."
"TMMDIR KARDEŞİM. BYLAR SİZE."
"BYLAR."
SEMİH HEMEN BANA DÖNDÜ. "DUYDUN ZATEN CNM. SİZİNKİLERE DE SÖYLEMEK LAZIM Bİ AN ÖNCE DE HALLEDELİM BİZDEN HABER BEKLİORALR BAK."
"TMMDIR BEN ŞİMDİ EVE GEÇİNCE KONUŞURUM."
SEMİHLE BİRAZ DAHA SOHBBET ETTİKTEN SONEA BENİ EVE BIRAKTI.TABİİ ARABADAN İNMEDEN ÖNCE ONU YANAĞINDNA ÖPTÜM. BUNDAN BİLE UTANMAMIZ YETMİŞTİ??!!!
EVE GEÇİNCE ZTN AKŞAM OLMUŞTU. BEM DE YEMEK ESNASINDA AÇTIM KONUYU.OLR DEDİLER. HEMEN SEMIHE BİLDİRDİM O DA ARDAYA BİLDİRDİ. AMAN ALLAHIM SÜPER Bİ TATİL BİZİ BEKLİORDU.
HEMEN ODAMA GEÇİP BİRKAÖ GÜZEL KIYAFET AYARLADIM KENDİME. FAZLA İDDİASIZ STRAPLEZ ELBİSELER SEÇMİŞTİM. VE SONRA YİNE FAZLA İDDİASIZ GECELİK TAKIMIMI VE MAYOLARIMI VS ALDIM. AMAN YARABBİM GÜZELDİ GERÇEKTEN!!
ERTESİ SABAH YOLA ÇIKACAĞIMIZI SEMIH BİLDİRDİ BANA. BEN DE DOĞAL SARI SAÇLARIMI SAVURDUM VE YATTIM. SABAH İÇİN ÇOK AMA ÇOK HEYECANLUYDIM NE DE OLSA!!!