KARDEŞİ SUDENLE BULUŞMUŞTUK. AMAN ALLAHIM HEYECANLIYDIM AMA HEYECANLI OLMAMAM LAZIMDI!!!
İLK BAŞ GÜZELCENE SARILDIK SANKİ KIRK SENELİK ARK GİBİYDİK AMAN YARABBİ!!!
GÜZEL BİR YERE GEÇİP OTURDUK.
"EE NASILSIN??"
"İYİYİM TEŞEKKÜR EDERİM SEN NASILSIN?"
"İYİYİM BEN DE YA."
NASILSINLAŞMA FASLI BİTTİ ŞIMDİ KONUŞÇAK BİR ŞEY LAZIMDI???
ALLAHTAN SUDEN BENDEN DAHA AKILLIYDI DA KONUŞUCAK BİR ŞEY O BULDU.
"SİPARİŞ VERELİM Mİ?"
"OLUR OLUR."
GARSONDAN MENÜ İSTEDİK O DA GETİRDİ. BEN TALLVENDİGRANDİ PEK ANLAMAZDIM MECBUR ONUN SEÇTİĞİNDEN ALCAKTIM.
"PARDON BEN ALATALLGRANDİNTO MOCHA ALABİLİR MİYİM??"
"TABİİ SİZ NE İÇERSİNİZ??"
"EEE BEN DE AYNINDAN ALAYIM LÜTFEN."
"TABİİ."
GARSON GITTİKTEN SONRA SUDENE DÖNDÜM. "SEÇİMİNE GÜVENİYORUM. BEN ÇOK BİLMİYORUM BURAYI DA ONDAN."
SUDEN BANA GÜLÜMSEDİ AMA DAHA ÇOK BÖYLE WATTPAD SMİLESİ OLUR YA ÖYLE. "SENİN DE SEÇİMLERİN HİÇ FENA DEĞİL AMA."
"NASI YANİ.??"
BENİ DÜRTTÜ. AMAN ALLAHIM NE KADAR SAFTIM BEN.?
"ABİM DİYORUM YA. O BAKMALARINI GÖZ KAÇIRMALARINI GÖRMEDİM SANMA KIZIM!"
"YA ÖYLE BİR ŞEY OLMADI Kİ."
"NASIL OLMADI.??"
"BİLDİĞİN YANİ OLMADI."
ALLAHIM KARADENİZ FIRTINASINA TUTULDUĞUMU HERKES FARK EDİORDU.BENİ NEDEN BU KDR APTAL YARATMIŞTIN Kİ?? BİRİNE BELLİ ETMEMEM ÇOK MU ZORDU???
"HADİ KIZIM YA BİZ BİZEYİZ İŞTE ANLAT GİTSİN." HEM BENCE ABİM DE SANA BOŞ DEİL GİBİ."
ALLAHIM KIZARMIŞTIM KESİNLİKLE. UTANMIŞTIM ŞİMDİ BÖLE DİYİNCW AMA Bİ YANDAN DA MUTLUYDUM.
"YA SAÇMALAMA YA ÖYLE BIR ŞEY YOK ARAMIZDA."
"İYİ İYI TAMAM TAMAM. AMA TABİ OLURSA BENDEN YARDIM İSTEMEKTEN ÇEKİNME."
SUDEN SIRITIYORDU. AMAN ALLAHIM BU KIZ BENİ İYİCE UTANDIRDI!!
KONUYU KAPATTIKTAN SONRA ÖYLESİNE BİRAZ SOHBET ETTİK SONRA DA FOTOĞRAF ÇEKİLDİK FLN. FOTOYU İKİMİZ DE SOSYAL MEDYADAN PAYLAŞTIK. VEDALAŞTIK VE AYRILDIK. BEN DE EVE GEÇTİM.
EVDE İŞLERİMİ HALLEDİP YATACAKKEN BİR MESAJ GELDİ.
"MÜSAİT MİSIN?"
GÖZLERİMİ DEVİRDİM TABİİ Kİ. MSJ EMİRHANDANDI. HANİ BUNUNLA İŞİMİZ FLN BİTMİŞTİ ARTIK?
"DEĞİLİM."
TLFONU BAŞIMIN UCUNA KOYDUM TAM YATACAKTIM AMA TEKRAR MESAJ GELDİ.
"MÜSAİTSİNDIR YA. GELSENE BİRAZ KONUŞALIM."
"GECENİN BU SAATİNDE NE KONUŞCAZ???? UYKU SAATİ DİE BİR ŞEY VAR YA HANİ???"
"HADİ YA KIRMA BENİ."
"İYİ İYİ." SÖVE SÖVE HAZIRLANDIM VE DIŞARI ÇIKTIM. ARABASIYLA YAKLAŞTI VE BEN DE BİNDİM.
GERÇEKTEN HAYATIMDA GİTTİĞİM EN HERHANGİ BİR YERE GİTMİŞTİK. SAHİL KENARINDAYDIK YANİ.
ARABADAN İNMEDEN ÖYLECE KALDIK.
"EVET EMİRHAN SENİ DİNLİORUM. BU SAATTE ÇAĞIRAN SENSİN SONUÇTA."
EMİRHAN BAŞIYLA BENİ ONAYLADI. BANA DOĞRU DÖNDÜ. "BEN SANIRIM SENİN HAYATINDA OLMAMASI GEREKEN BİRİYİM."
"ANLAMADIM NE DEMEK İSTİORSUN?"
"SÖYLEMEK İSTEDİĞİM ŞEY ŞU. ANLADIĞIM KADARIYLA SEMİH VE SENİN ARANDA BİR ŞEY VAR."
ALLAHIM BEN ÇOK MU BELLİ EDİYORDUM ACB AŞIK OLDUĞUMU?? AY AŞIK OLDUĞUMU DEDİM??? BEN SEMIHE AŞIKTIM HERHALDE???
İÇ SESİM AH AHMAK KIZ DEDİ VE BENİ SUSTURDU. ŞİMDİ EMİRHANA CEVAP VERMEK LAZIMDI.
"ARAMIZDA BİR ŞEY YOK. AYRICA OLSA DA SENİNLE ZTN ARKADAŞ DEİL MYİİZ BİZ?? BEN Mİ YANLIŞ BİLİYORUM?"
"SENİN İÇİN ÖYLE." YİNE NEFES ALDI. NEFES ALMAK YERİNE SÖYLE İŞTE TEK SEFERDE???
"AMA BENİM İÇİN ÇOK FARKLI HER ŞEY. SANIRM BEN SENDEN HOŞLANIYORUM."
OFFF OFOFFF GERÇEKTEN EN SON İSTEYECEĞİM ŞEYDİ BU HAYATTA ONUN BENDEN HOŞLANMASI.
"NE DEMEK SENDEN HOŞLANIYORUM?"
"BİLDİĞİN, HOŞLANIYORUM İŞTE. İLK GÖRDÜĞÜM ANDAN BERİ HOŞLANMAYA BAŞLADIM."
BU ÇOCUK BENCE KAFAYI YEMİŞTİ.
"SAÇMALAMA."
"KEŞKE SAÇMALASAM AMA SAÇMALAMIYORUM İŞTE. GERÇEK BU."
BİRAZ DURDUM VE DÜŞÜNDÜM. AMAN ALLAHIM NE AHMAKÇA BİR ŞEYDİ BU BÖYLE???
"BİZDEN OLMAZ EMİRHAN."
"TMM."
EMİRHANLA AYRILIP EVE YÜRÜYEREK GELDİM.
BÖYLE BİR ŞEY NASIL OLABILİRDİ YA?? BİZ ONUNLA SADECE ARKADAŞTIK BANA BU GÖZLE BAKMASI BENCE ÇOK YANLIŞTI!
SİNİRİM GEÇSİN DİYE HEMEN YATTIM UYUDUM. BAŞKA BİR ŞEY YAPMAK İSTEMIORDUM.
AMA HATA DA BENDEYDİ SALAK KAFAM BUNU ANLAMALIYDI! YOKSA BENİ BARBEQUE PARTİSİNE NEDEN KIZ ARKADAŞIYMIŞIM GİBİ GÖTÜRSÜN Kİ???
KESİN SEMIHLE ARALARININ DA BOZUK OLMA SEBEBİYDİM BEN AH ALLAH KAHRETSİN. OLAYLA ALAKAM YOKKEN KÜSLÜKLERİ BEN YARATIYORDUM OF GERÇEKTEN KÖTÜ VE SAÇMA BİR DURUMDU???
BİR DK BİR DK??
SEMIHLE ARALARI NEDEN BOZULSUNDU Kİ BENİM YÜZÜMDEN??
YOKSA GERÇEKTEN SEMIH BENDEN HOŞLANIYOR MUYDU????
AMAN YARABBİM İHTİMALİ BİLE GÜZELDİ. HEMEN HAYALLERİMI KURUP UYKUYA DALDIM.
KARADENİZ FIRTINAM.. BEN SENİ SEVİORDUM..