Arkamı dönerek seslendim ''Yeni gelen cinayeti gördün mü Frank ? ''
Frank yavaşça sandalyesinde doğrulup ''Tony-Dean Smith'den bahsediyorsan malesef gördüm katil arkasında hiç iz bırakmamış yada bizim budala asistanlar göremiyor'' Gerçektende hiçbir delil yoktu ortada ne bir parmak izi nede cesetlerin sahil kenarına getirilişi hakkında bir şey biliyorduk.Kusursuz cinayet dedikleri bu olsa gerek.Cinayet dosyasına bakarken telefonun çalmasıyla sıçradım hala alışamamıştım şu ani gelen telefonlara arayan Johndu.
''Gelip cesetlere bakmalısın ilginç bir şey buldum sende çok şaşıracaksın çabuk ol '' diyerek telefonu yüzüme kapattı.Bu kadar önemli ne bulmuş olabilirdi ki cesette hızlı adımlarla otopsi odasına girdim.
''Evet geldim hadi göster bakalım bu kadar önemli ne buldun '' Elinde tuttuğu kanlı bir naylon poşetiydi bunu cesetlerde bulmuş olamazdı değil mi ?
''Bu iki naylon poşeti midelerinde buldum büyük ihtimal daha yaşarlarken onlara yutturmuş olmalı senin bakman daha iyi olur''
Elime eldiven geçirip naylon poşetleri aldım dikkatlice içindeki kağıtları çıkarttım.
''Adalet yerini buldu-2'' ''Bu çığlıkları hatırladın mı ? - 6''
Buda ne anlama geliyordu şimdi ? Sayıların gizemi neydi peki ? elimdeki kağıtları aldığım gibi Frank'in yanına koştum
''Hey sakin ol ne oldu ne bulmuşlar ? '' Elimdeki kağıtları ona verdim dikkatlice alıp incelemeye başladı.
''Sence bu sayılar ne anlama geliyor Frank ? ''
"Ölüm saatleri olabilir yada kaçıncı ceset olduklarınıda yazmış olabilir gerçekten bilmiyorum ama büyük ihtimal ölüm saatleri olabilir otopside ölüm saatleri kaç ? "
''Adam işini iyi biliyor sanırım uzun zamandır onları dondurucuda tutuyormuş o yüzden ölüm saatini ve zamanını tespit edemiyoruz ama bu lanet olasıca herif neden bize not bırakıyor bizimle dalga mı geçiyor yoksa yaptıklarıyla gurur mu duyuyor ? "
''Bu psikopatlardan her şeyi bekliyorum peki sen iki kurbanda ortak olan şeyleri buldun mu kardeş olmaları dışında ? "
''Evet, ikiside aynı okula gitmişler ama son sene okulu bırakmışlar sebebini kimse bilmiyor lise arkadaşlarının bir kaçını araştırdım çıkıp onlarla konuşacağım sende şu sayıları çözmeye çalış''
Ceketimi omzuma atıp arabama doğru yola koyuldum ama hala aklımda sayılar vardı gerçekten ölüm saati miydi yoksa başka bir şey mi ? Bunları düşünürken kafeye geldiğimi farkettim.Boş bir yer arayarak arabamı oraya park edip hızlı adımlarla kafeye yürüyerek Edward'ın yanına ulaştım.
''Meraba Edward ben dedektif Caitlyn sana bir kaç sorum olduğu için buraya geldim endişelenmene gerek yok.Evet ilk soru Tony Ve Dean ile yakın arkadaş mıydın ? ''
''Ah evet yakın arkadaştık ama birden birbirimizden koptuk okulu bıraktıklarından beri hiçbirinden haber alamadım kötü bir şey mi var dedektif ? "
''Dean ve Tony'nin dün gece saat 11 sularında sahilde cesetleri bulundu bunun için sana soru sormaya geldim ''
''Benden mi şüpheleniyorsunuz ? ''
''Biz dedektiflere göre kendimiz bile şüpheli sayılabiliriz.Peki Tony ve Dean neden okulu bıraktı ? ''
''Tam hatırlayamıyorum ama sebebini söylememişlerdi en son hatırladığım Victoria ile kavga etmeleriydi Victoria Tonyden hoşlanıyordu ama iki kardeşte ondan hoşlanıyordu ne kadar kötüydü kim bilir. "
''Yani bu kavgadan sonra okuldan gittiler peki victoria nerde biliyor musun ? "
''Victoria o olaydan 2 hafta sonra ölü bulunmuştu ah bedenini görmeniz lazımdı morluklarla doluydu, sanırım tecavüze uğramıştı tam bilmiyorum ilgilenmiyordum.Sorularınız bittiyse eğer işime dönebilirmiyim ?
''Ah tabi devam edin.'' Tony ve Dean hakkında kötü bir his vardı içimde gerçekten masum kurbanlar mıydı ? Yoksa Victoriaya tecavüz eden kişiler ? Ah yok canım olamaz sevdikleri kişiyi neden tecavüz edip öldürmek istesinler ki ? Kafamdaki soruları bir süreliğine rafa kaldırarak büroya geri döndüm.
''Frank senden bir şey isteyeceğim benim için Victoria Manson dosyasına bakar mısın ? ''
''Geç kaldın ben çoktan baktım Tony ve Dean'i araştırırken Victoria Manson adına savcılık kayıtları buldum.Kız tecavüze uğrayıp dövülerek öldürülmüş,kafasına darbe almış ve şüphelilerde Tony ve Dean ama kanıt yetersizliğinden serbest bırakılmışlar. Victorianın bir kardeşi var ve bu olay yaşanırken Victoria 18 kardeşi 17 yaşındaymış bu olay 15 yıl önce olmuş kardeşi şuan 32 yaşında onu şüpheli olarak göremeyiz 1 hafta önce İtalyadan dönmüş ve biz cinayetin ne zaman işlendiğini bilmiyoruz arkadaşlarını araştırdığım kadarıyla korkak ve umursamazın tekiymiş yani katil potansiyeli yok ama genede şüphelenmekte yarar var.2 hafta burda kalıp geri dönecekmiş sanırım.Bu yüzden bizi ziyaret etmesini istedim birazdan burda olur hatta bak geldi bile. ''
''Merhaba dedektif Frank ben Daniel tanıştığıma memnun oldum neden beni çağırmıştınız ?
''Tony ve Dean'ı tanıyordunuz değil mi ? ''
''Tanımazmıyım lisede kardeşim ve ben onlarla beraberdik sürekli ama son sene okuldan gittiler arkalarında hiçbir iz bırakmadan kayboldular bir şey mi oldu ? ''
''Kardeşinizin cinayetinde bu iki kurban şüpheli olarak görülmüş gerçektende onları öldürmek istemişsindir değil mi ? ''
''Ne gerçekten mi ? Onlar benim dostumdu mahkemede bile onların yapmadığını söyledim ve benim sayemde salındılar onların bunu yaptığına inanmış olsam savunma yapmazdım.Lütfen yaramı daha fazla deşmeyin benim gitmem gerekiyor randevum var iyi günler dedektif''
''Frank bu adamda iş yok ''
''Katil hep beklenilmeyen kişi çıkar ve ben bu adamın bir hatasını bekliyorum. ''