''Caitlyn sana paket var ''
Masama gidip elime paketi aldım ve içindeki CD'yi pcye yerleştim.Victorianın videosuydu niye aynı videoyu tekrar göndermişti ? Aynı şekilde biri kamerayı alıp kaçtı video orda kesildi ve birden tekrar başladı köşede elinde kamerayla saklanmış Victoria'yı çekiyordu başında 2 adam vardı yüzlerini seçmem biraz zamanımı alsada onların Edward ve Daniel olduğunu anlamıştım Victorianın bedenine dokunuyorlardı kamerayı tutan sessizce ağlıyordu bir tek videoyu izleyen duyabilirdi sanırım.Birden yerde yatan bedende hareketlenme oldu.Victoria yaşıyordu kıpırdadıktan sonra ikiside korkudan geri atıldı.Kız çığlık atmaya başlayınca Daniel ağzını kapattı ama elini ısırdığı için bırakmak zorunda kaldı o anda Edward sağındaki taşı alıp kafasına sert bir şekilde vurdu bedenindeki hareketlilik yavaş yavaş durdu öldüğünü anladıklarında ikiside son hızla kaçtı.Kamerayı tutan kişi kamerayı yere atıp kızının yanına koştu.
''Victoria uyan ! Ahh özür dilerim sana yardım edemediğim için, özür dilerim korkak olduğum için nolur yaşa ! '' O sırada video kesildi sanırım şarjı bitmişti o çocuk kimdi ? Videoyu araştırma ekibine verip o çocuğu bulmalarını söyledim.
''Frank neden bir abi kız kardeşine böyle bir şey yapmaya çalışsın ? ''
''Soy ağaçlarını araştırdım Victoria'yı küçükken evlatlık edinmişler yani gerçekten kardeş değillermiş.Zaten her zaman Victoria'yı dövüyormuş o yüzden uyandığında onu karşısında görünce korkup çığlık atmaya başladı''
''Videodaki çocuk Victoria ile aynı yaşta duruyordu ikiside o videoda 18 yaşındaydı dersek çocuk şuan 33 yaşında bir adam olmuştur bulmamız daha zorlaşıyor '' Telefonumun zil sesini duyduğum gibi masama yöneldim yine ankesörlü telefondan aranıyordum''
''Videoyu izlemişssindir.Ordaki çocuğu fazla arama o çocuk benim.Ben Eric Garner.Victoria'nın erkek arkadaşı Eric. ''
Telefonu suratıma kapatmıştı.
''Hemen bana Eric Garner hakkında bilgi toplayın 33 yaşında kumral erkek hadi çabuk olun. ''Demek bu yüzden intikam aldı ama ya diğer insanlar ? Neden onlarıda öldürdü ? Öldürmeyi bırakamadığı için mi benden yardım istiyor ?
''Caitlyn gel şuna bak bu işaretlediğim yerler cesetlerin bırakıldığı konumlar eğer tam ortasına bakarsan bir depoyu işaret ediyor katil başından beri bize yerini göstermeye çalışıyormuş madem yakalanmak istiyor neden gelmiyor ? Hem iyi hem kötü biri olmayı nasıl başarıyor ? ''
''Çift kişilik ? Evet Frank adamımızın çift kişiliği var biri intikam almak için büyüyen katil biri masum olan Eric ah kahretsin bu yüzden gizliden gizliye bize yerini belli edip beni kurtar diyordu''
''Hemen o depoya gidelim ekiplere haber verin çabuk olun. ''
Bekle beni Eric seni kurtarmaya, katili yakalamaya geliyorum.