Hemen ekip arabasına binip depoya doğru yol aldık sonunda ölümler bitecekti. Bir yanım üzülsede bir yanım mutluydu gerçekten onu yakalamak istiyor muydum ? Depoya yaklaştıkça kalbim çarpıyordu acaba doğru iz üstündemiydik gerçekten şuan ordamı bilmek istiyorum.
''Caitlyn silahını al ve dikkatli ol ''
''Hiçbirimize zarar vermeyecek merak etme '' Yavaşça deponun kapısını açıp ilerledim içerisi karanlıktı elimle duvarları yoklayarak ışığı bulup yaktım birden gözümü beyaz ışık esir aldı.''Bende sizi bekliyordum sizcede fazla geç kalmadınız mı ? ''
''Ellerini kaldır ve teslim ol Eric ''
''Ama ben teslim olmak istemiyorum ''
''Sana zarar vermeden önce ellerini kaldır ve teslim ol '' Cebinden parlak bir şey çıkarıp boynuna tuttuğu an elindekinin neşter olduğunu anladım.''Gerçekten onca şeyden sonra öylece teslim mi olacağım ? Beni daha erken kurtarman gerekiyordu bu içgüdü bu arzu adı her neyse bedenimi sarmadan önce kurtarmalıydınız.Şifreyi daha önce çözüp buraya gelmeliydiniz ben hergün burda karanlıkta senin gelmeni bekledim Caitlyn ! Seni sokağın başında bıraktığımı hatırlıyor musun ? Şuan o sokağın karşısındaki depodayız ama sen aptal hiçbir şey anlamadın ! İndikten sonra korkak gibi beni ölüme terkettin !
''Eric sakinleş sakince konuşabiliriz bak yardıma geldik hepimiz.Herkes silahlarını indirsin. ''
''Caitlyn ben kötü birimiyim ? ''
Bu soru karşısında ne diyeceğimi şaşırmıştım ve sadece onun gözlerine bakmakla yetindim o an Frank konuşmaya başladı.
''Evet kötü birisin Eric ve dahada kötüye gidiyorsun o yüzden dur artık ''
''Tahmin etmiştim.Ben yıllardır bu acıyla ve pişmanlıkla yaşıyorum.Sevdiğim kadın gözlerimin önünde tecavüze uğradı ve öldürüldü ama ben hiçbir şey yapamadım.Elinizde hiç fotoğrafı olmadığı için özleminizden hergün o videoyu izlemek nasıl bir his biliyor musunuz ? Tabikide bilmiyorsunuz bilseydiniz aynısını yapardınız.Bir yanım katil bir yanım masum bir çocuk.Ama katil içimdeki çocuğuda aldı benden. ''
''Eric her şey geride kaldı hiçbir şey senin suçun değildi hadi tut elimi sana yardım etmek istiyorum. '' İstemsizce gözlerimden yaşlar akıyordu ve kendimi durduramıyordum ona yardım etmeliydim şifreyi daha erken çözmeliydim her şey benim suçum.''Dediğim gibi kötüler ölmeli,adalet yerini bulmalı.''
Birden neşteri şah damarına vurdu kanlar yüzüme doğru fışkırmıştı o an tüm gücümü kaybedip dizlerimin üzerine çöktüm.Ben,ben onun ölmesine izin verdim.
''Eric kendine gel ! hemen ambulansı arayın Caitlyn buraya gel ve şu hırkayı boynuna bastır sakın bırakma ! ''
Söylenenleri algılamam zamanımı almıştı.Hemen yanına gidip hırkayı boynuna bastırdım yüzüne bakıyordum donmuş vaziyetteydim.Yavaşça gözlerini araladı ve gözlerimin içine baktı.
''Beni unutma, ben Victoria'nın erkek arkadaşı Eric. Hem kendimin hem Victoria'nın katili Eric. ''
Gözlerini son kez o an yumdu ve bir daha açmadı kollarımda cesetini taşıyordum artık buna inanacak gücüm yoktu.
''Eric uyan yalvarırım benim hatam daha erken bulmalıydım seni. ''
''Caitlyn bırak artık öldü anlıyor musun öldü ! ''
''Hayır yaşayacak anladın mı Frank yaşamalı o ölürse bende ölürüm benim suçum lanet olsun ''
Beni oradan zorla uzaklaştırdılar artık her şey bitti katilde, Ericte öldü ve ben yetişemedim.Üzgünüm Eric seni o karanlıktan çekemediğim için.
1 YIL SONRA
''Size mektup geldi buyrun,şuraya bir imza atıcaksınız''
''Teşekkürler ''
Bu mektupta kimden geldi arkasına baktığımda bedenim buz kesti üstünde Eric yazıyordu.Mektubun yanında gecikmeli mektup yazıyordu sanırım mektupları 1 yıl sonra gönderen firmaydı.Mektubu elim titreyerek açtım ve okumaya başladım.
''Bu mektubu okuyorsan büyük ihtimal intihar etmişim demektir ve sen kendini suçluyorsun.Söylediklerine göre bu mektup 1 yıl sonra senin eline ulaşacakmış umarım doğru söylüyorlardır.
Senin hatan değildi benim seçimimdi başından beri bu işin sonunda kendimi öldüreceğimi biliyordum ve öylede olacak,oldu.Ben kötü biri değilim Caitlyn tekrar söylüyorum bunu sana çünkü unutmamalısın bunu.Sen katilin ölümüne yardımcı oldun ve masum birinin kurtuluşuna vesile oldun.
Katil öldü Caitlyn Eric artık Victoria ile yaşıyor.Beni kurtardın aslında.Ben seni o karanlık depoda hep bekledim bekleyeceğim geleceğin güne kadar. Geldiğin gün Victoria ile kavuşacağımı biliyorum teşekkür ederim beni kurtardığın(kurtaracağın) için.Ben Victorianın erkek arkadaşı Eric ve ben kötü biri değilim.
Hoşçakal Caitlyn Cennette görüşmek üzere...