Oyun

931 67 10
                                    

 Kamerada ki yakaladığım ipucuyu Frank'a bile göstermeden ceketimi alıp koşarak ofisten çıktım aklımda ki tek düşünce artık ona tamamen yaklaştığımdı ve ben o ipucu  kaybolmadan bulmalıydım hemen etrafımda duran bisikleti alıp pedalları hızlıca çevirmeye başladım gittikçe yaklaşıyordum yüzümdeki gülümsemeye engel olamamıştım.İşte ! İpucu tam önümde duruyordu koşarak yerden aldım ve ekran kilidini açtım, ekrandaki yazıyla kan beynime fışkırmıştı.

''Sence arkamda ipucu  bırakacak yada telefonumu düşürdüğümü farkedemeyecek kadar aptalmıyım ? Biraz heycanlanmanı istedim o kadar.Tekrar görüşeceğiz '' Sinirden etrafa küfürler savuruyordum öfkeden kudurmuş bir şekilde bisiklete binip ofise geri döndüm Frank direk yanıma gelerek bağırmaya başladı.

''Kameradaki ipucuyu bana bile göstermeden nereye gittiğini sanıyorsun ha ? Tehlikeli olabilirdi farkında mısın ? Birdaha bana  söylemeden hareket etme ''

''Haklısın üzgünüm zaten hiçbir şey çıkmadı resmen bizimle oyun oynuyor al kendin bak '' Frank'ın sinirden damarlarının belirdiğini görüyordum ama hiçbir şey demeden telefonu elinden aldım.

''Bu telefonun sahibini, nerden, ne zaman alındığını bulun ve sinyaller nerden gelmiş hemen bakılsın.'' 

1 Saat Sonra

''Dedektif sonuçlar geldi telefon çalıntı tefecilerden alınmış olması muhtemel ve sinyal sadece sizin gittiğiniz yerdeydi bu telefondan hiçbir şey çıkmaz bu adam bizi çok zorlayacak'' Elimle gitmesini işaret ettikten sonra koltuğa yaslandım hala sinirliydim ''Ben o katili yakalayacağım ! ''

''Caitlyn yeni bir kurbanımız var sahilde bulunmuş sana şimdi söyleyebildim adli tıba gönderildi midesinde gene kağıt bulunmuş ben incelemeye gidiyorum sende gel '' Hemen yerimden fırlayarak peşine takıldım. ''

''Hoşgeldiniz ilk olarak görünen şeyleri söyleyeceğim.Vücudunda darp izleri var gögsünde ve sırtında bu demek oluyor ki katil kurbana vururken kurban ayaktaymış.El ve ayak bileklerinde ip izleri var sanırım bir yere bağlamış ve hem gögsüne hem sırtına vurmuş.Katilimiz bu sefer çok ileri gitmiş makat kısmı kızarık ve açık sanırım makattan içeri bir şey sokmuş.Gözle göremedikleriniz ise el parmakları kırıktı çekiç yardımıyla ezilerek kırılmış olmalı bu adam gerçekten psikopat Caitlyn.Midesinden çıkan kağıtta ''Kötüler ölmeli -12'' yazıyor.Adamın tüm bilgileri arkada ki masada alıp gidebilirsiniz görüşürüz. ''

''Frank hadi içmeye gidelim ha ? Şuan kafam hiçbir şey almıyor ''

''Tabiki uzun süredir içmeye gitmemiştik zaten hesap benden hadi al ceketini ben arabada bekliyorum '' Masama gidip ceketimi aldım merdivenlerden inerken Frank'ın bağırışlarını duydum ve dinlemeye başladım.

''Seni lanet olası sana durmanı söylüyorum bu kadar ileri gitme anlıyor musun beni ? Aptalca işler yapma ölümün benim elimden olacak sonunda ! ''

''Frank o kim ? '' Birden şaşkınca bana baktı ama sadece bir saniye sürmüştü.

''Ne zamandır ordaydın korkuttun beni.Arayan arkadaşımdı aşk meseleleri hakkında.Bir sürtüğün peşinden koşuyor yıllarca ona sinirleniyorum'' Kapıyı açıp içeri girmemi işaret etti hemen dediğini yaptım.Yol boyunca konuşmamıştık uzun zamandır bara gelmemiştik.Bara girdiğimizde hemen bira söyledim ikimizede.

''Frank bu adamın derdi ne neden tüm suçluları öldürüyor ? Adaleti tek başına mı sağlayacak ? Devrim falan mı yapmaya çalışıyor ? ''

''Belkide doğru olanı yapıyordur Caitlyn adam kendini suçlular arasındada duyurdu ve suç oranı azalmaya başladı '' 

''Ne dediğinin farkında mısın sen ? Bu güpegündüz cinayet Frank sen onun yerinde olsan yapar mıydın ? ''

''Evet Caitlyn yapardım birinin dur demesi gerekiyordu.Bana öyle bakmayı kesecek misin ? Tabikide şaka yapıyordum hahahah ''

''Aishh bana şaka falan yapmada şu biranı zıkkımlan '' Frank bana ilk kez şaka yapıyordu şaşırmadım desem yalan söylemiş olurdum ama ona sonuna kadar güvenirim çocukluk arkadaşımdı.Birden telefonum çalmasıyla düşüncelerden kurtuldum.Telefonu dinledikçe şaşkınlığımı gizleyemez hale geldim.

''F-Frank katil tekrar birini öldürmüş ilk defa ölümler arası zaman bu kadar az.Canavar gittikçe canavarlaşıyor ve biz dur diyemezsek sıra bize gelecek ''

Sessiz CinayetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin