Yoldan bir taksi çevirip el sallayarak uzaklaştım.Yolda bugün başıma gelenleri düşünüyordum.O an duyduğum sesle irkildim.
''Nereye gidiyoruz Caitlyn ? '' Sesi duyduğum an yüzüne bakmak istedim ama maske ve şapkası vardı işte şimdi bitmiştim yavaşça belimde ki silahı çıkarıp ensesine dayadım.
''Durdur taksiyi ellerini kaldırarak arabadan in. ''
''Sence beni öldürebilir misin ? Şuan sana istediğimi yapabilirim ''
''Evet seni öldürebilirim derhal durdur arabayı ! ''
''Ben şuan masum bir taksi şoförüyüm mesleğini tehlikeye atmak istemessin benle ilgili kanıtın yok ve gerçekten beni tanıyor musun ki ? Daha adımı bilmiyorsun ''Gerçektende kim olduğunu bilmiyordum katil miydi yoksa başkasımı ?
''Merak etme seni sokağın başında bırakacağım bu kağıdı al ve sakla bu bir canlı internet sitesi linki eve gittikden 1 saat sonra bu siteye gir ve sadece izle sakın bir aptallık yapma şimdi in yoksa hiç inemezsin ''
Hemen taksiden inmiştim plakaya tam bakmak isterken plaka olmadığını farkettim ilk defa korkuyordum ben gerçekten dedektifmiydim ? Evime girdiğim an gördüğüm manzarayla şok oldum.Ev tamamen darmadağındı yerdeki kağıt parçasını görüp sakince elime aldım. ''Bugün bizi ne kadar dinledin bilmiyorum ama o çeneni açarsan sonun Victoria gibi olur '' Buda ne lan ? Laptobumu bulup masaya geçtim ve internet sitesine girdim etraf karanlıktı 5 dakika kalmıştı.Siteyi incelemek istedim ama sitede hiçbir şey yoktu tam o anda kameranın ışığı açıldı karşımdakileri tanımam 5 saniyemi almıştı sandalyeye bağlı şekilde Daniel ve Edward oturuyordu ne yani onlar katil değiller miydi ?''Şuan canlı yayındasınız değerinizi bilin kameranın ötesinde bir kişi sizin ölümünüzü izleyecek yalnız ölmeyeceksiniz.Kötüler ölmeli değil mi ? ''
''Biz naptık sana ne istiyorsun ? ''
''Gerçekten geçmişte ne halt yediğinizi bilmediğimimi sanıyorsunuz haa !! ''Birden ikisininde yüzü mosmor olmuştu ve şaşkınlardı ben yerimden kıpırdayacak gücü kendimde bulamıyordum ne yapacağım ?
''Bu elimde ki zincirle sizi dövmem bile size az ama şuan sizi izleyenin hatrına daha uysal olacağım '' Gülümsediğini çenesinin hareketlerinden anlıyordum.Birden gelen sesle çığlık attım ikisinede durmadan vuruyordu bir yandanda bağırıyordu.
''İtiraf edin it herifler neler yaptığınızı itiraf edin ''
''Tamam vurma yeter tamam dur artık lanet olsun Victoriayı biz öldürdük ''
''Beni ne katıyorsun lan sen yaptın ! ''Duyduğum itiraf karşısında gözlerim faltaşı gibi açılmıştı nasıl onlar öldürmüştü ? Videoda açıkça Tony ve Dean öldürmüştü sonra video kesilmişti.
''Şuan bana inanmıyorsun değil mi güzelim ? Videoyu sana göndermeden önce sana iki kağıt göstereceğim bu iki herife ellerimle dokunupta bu kağıtları yutturamam bak bu iyiliğimi unutma otopsi gerekmeyecek cesetlerini bulamayacaksınız nede olsa ''Üstlerine su dökdüğünü görüyordum bunun benzin olduğunu anlamam uzun sürmüştü kibritleri yakıp kameraya bakarken arkaya doğru fırlattı.Alev vücutlarına ulaştığı an çığlıklarını duymaya başlamıştım ama katil kamerayı çevirmişti.
''Bunu izlemek zorunda değilsin.Sana göstereceğim kağıtlara bak yalvarırım. ''
''Durduramıyorum. -14, Az kaldı.-25 '' Kağıtta yazanları 10 saniye gösterip kamerayı kapattı hala kulağımda çığlıkları duyuyordum. Sanırım hayatımın en kötü anlarını geçiriyordum psikopat herif ne yaptığını sanıyor lanet olsun.Seni bulacağım hayatımın üzerine yemin ederim ki bulacağım.
Yerde ki eşyaları tekmeleyip uzaklaştırdım elime bir kağıt alıp tüm rakamları yazdım 2-6-17-12-14-25.Bunlar ne olabilirdi nasıl bir ipucuydu bir yerin şifresimiydi ? O an aklıma filmde gördüğüm bir şifre geldi bunu hiç denemeyi düşünmemiştim.
A=1 B=2... Z=29
B-E-N-İ-K-U Evet buldum ! Direk ofisi arayarak işten çıkmamalarını söyledim son hızla ofise doğru sürüyordum ne trafik işaretleri umrumdaydı nede başka bir şey ben ! Caitlyn ! İpucunu buldum.
15 Dakika Sonra
''Şifreyi çözdüm B-E-N-İ K-U devamı yok daha fazla ölüm olmadan bunun devamını çözmeliyiz anlıyormusunuz ? Herkes düşünsün. ''
''Beni kutla,beni kur,beni kurtar ha ? Dedektif beni kurtar kesinlikle bu olmalı ''
''Saçmalamayın katil neden beni kurtarın desin. ''
''Caitlyn doğru söylüyor olabilir bu herif en son sana durduramıyorum dedi ve sana ben kötü biri değilim dedi her olasılığı ele almalıyız ''
''Ama biz bu herife nasıl yardım edebiliriz adını bile söylemedi bulamıyoruz hiçbir ipucu yok ''
''Bizden bulmamızı istiyor ama neden öldürmeye devam ediyor ki ? '' Bir süre daha oturup düşündükten sonra onlara hak verdim.Tam o anda Frank'ın sesiyle normal hayata döndüm.''Caitlyn sana paket var ''