Cesete bakamayacak haldeydim bunu hangi canavar yapabilirdi ?
''Vücudunda ki detayları görüyorsun değil mi ? Yüzüne sert bir cisimle vurulmuş hem sağına hemde soluna.Demir,zincir gibi bir şeyle hem parçalanmış hemde morluk oluşmuş demir olması daha muhtemel, boyun ve bel kısmına kadar kesici bir aletle çizilmiş ve yazı yazılmış ''adalet'' yaraları görüyor musun derin ve ince yani jiletle yazılmış kurban çok kan kaybetmiş düşündüğüm gibi kan kaybından bir süre sonra ölmüş.Ellerine bak tüm tırnakları sökülmüş tırnakların nerde olduğunu bilmiyoruz ve yine naylon poşet çıktı midesinden, ben açıp okumadım senin için temizledim sen okursun başka bir şey bulamadık eğer katili yakalayamazsak daha fazla ölüm olacak elinizi çabuk tutup bu seri katili bulun. ''
Toplantıya gitmeden önce kağıdı açıp okudum içindeki yazıyla tüylerim diken diken olmuştu.
''Canavar ne zaman canavarlaşmaya başladı ? -17 '' elimde ki kağıtla birlikte toplantı odasına girdim.
''Evet arkadaşlar yeni bir seri katille karşı karşıyayız üçüncü kurbanı dün bulduk ormanda bir ağacın altına bırakılmış katil telefonla arayarak ya bizi kendine çekti yada kurban ölmeden önce aramaya çalıştı.Kurbanın adı Orlando Tennant 33 yaşında 6 yıl hapishanede kalmış zaten hapishaneden çıkar çıkmaz ortadan kaybolmuş.Ailesini işkence ederek öldürmüş ama iyi ruh hali sebebiyle hakim 6 yıl vermiş.Kurbanın tırnakları sökülmüş ve vücuduna jilet yardımıyla ''adalet '' yazılmış.Yüzünde sağ ve sol yanağında yaralar var demir bir alet yardımıyla açılmış bu yaralar ve önceki kurbanlarla ortak yönü naylon poşetler.Kağıtlarda yazanlar sırasıyla ;
''Adalet yerini buldu-2'', ''Bu çığlıkları hatırladın mı ? - 6'', ''Canavar ne zaman canavarlaşmaya başladı ?-17 '' Bu rakamların hala anlamını çözemedik 2-6-17.Ölüm saatleri olabilir yada kaçıncı kurban olduğu.Katil tam bir profesyonel arkasında hiçbir iz bırakmıyor ve özellikle yağmurlu günleri seçiyor bu sayede tekerlek izleri yada başka izler hiçbiri kalmıyor yani tüm deliller ortadan kayboluyor kamera kayıtlarına baktık ve tuhaf hiçbir şey bulamadık ormanın yakınlarında hiçbir kamera olmadığı için hiçbir şüphelimiz yok.Katil her kurbanda adalet lafını kullanıyor ve kurbanların hepsi eskiden suç işlemiş insanlar, katilin amacını hala çözemedik şimdi herkesten titizlikle her şeyi incelemesini ve bir ipucu bulursa bana söylemesini istiyorum iyi çalışmalar.''
Masama geri dönüp katili düşünüyordum neden bunu yapıyordu ? Adalet için mi öldürüyordu ?
''Dedektif size bir paket bırakılmış aşağıda kargoyla gönderilmiş''
İşte yine başlıyoruz neden bana gönderiyor ? Beni nerden tanıyordu ?