Yardım

881 64 5
                                    

''Bu sefer ölen bir kadın, 42 yaşında eski bir mafya 10 yıl hapis yatmış hapse girme sebebi yıllarca yüzlerce çocuğu kaçırması direk şu şekilde söylesem daha uygun olur kadın organ mafyasıymış.Hapishaneden çıkalı daha 1 ay olmuş.Cesedi otoban kenarında bir uçurumun ucunda şans eseri bulunmuş kamera kayıtlarından gene hiçbir şey çıkmadı sadece maskeli ve kapşonlu bir adam ve gene aynı şekilde kör noktalardan birinde kayboldu adam resmen bizimle oyun oynuyor Frank. ''

Frank'a rapor verip adli tıba doğru yola koyuldum.

''Evet elinde neler var göster bakalım. ''

''Darp izleri var ve organlarının bir kaçı ortada yok katilimiz suçlular ne yapmışsa onlara aynı şeyleri yapıyor midesini almamış çünkü midesinde yine naylon poşet içinde kağıt vardı ama bu sefer tek fark iki kağıt var al bakalım ''

Kağıtları yavaşça açıp içindekileri okudum

''Karanlıktaki sessiz çığlıklar-14, Az kaldı -25 '' Buda neydi böyle ? neye az kalmıştı ? Bu adamın derdi ne bu sayılar ne ? Kafamdaki sorulardan beynim patlayacak duruma gelmişti.Masama geri döndüğümde telefonumun çaldığını farkettim ankesörlü telefondan arıyordu.

''Alo ? ''

''Son eserimi almış olmalısın değil mi ? ''

''Sen yaa !! Senin derdin ne ? Ne istiyorsun dur artık ! '' Telefonla konuşurken bir yandanda etrafımdakilere sinyali aramaları için not yazarak onlara gösterdim.

''Bunu bende çok isterdim Caitlyn.Sence şuan sinyalimi bulmaya çalıştığınızı bilmiyor muyum ? Bu işleri çok iyi biliyorum ama sende biliyorsun ki siz gelene kadar ben burdan kaybolmuş olacağım arama sebebim sana şunu söylemekti -Ya hızlı ol yada kaybet - ''

''Alo ?? aloo ?? Ah lanet olsun telefonu kapattın sinyali bulabildin mi ? ''

''Hayır bulamadım çok az süre konuştunuz dedektif bulmam imkansızdı '' Doğru söylüyordu onu oyalamalıydım.Ya hızlı ol yada kaybet ne demekti ? Ne için hızlı olmalıyım onu yakalamak için mi ? İlk kez bi seri katil beni arayıp onu yakalamamı istiyor daha neler görücem kim bilir.

Tüm kurban dosyalarını tekrar tekrar inceliyordum ne bir şüpheli nede başka bir şey vardı.

''Dedektif Edward ve Daniel gizlice buluşurken görülmüş ne yapalım ? ''

''Ben arabaya biniyorum hemen bana adresi telefona at ve Frank'a haber ver ''

Telefona mesaj olarak gelen adrese doğru hızlıca sürmeye başladım.Verilen adrese yaklaştığımı farkedince arabayı uzak bir yere parkedip indim.Saklanarak ikisinin bulunduğu yere yaklaşıp konuşulanları dinlemeye başladım.

''Ulan polisler bizi takip ediyor ne anlattın onları ? O yaptığımız şeyi anlatmadın umarım ! ''

''Tabiki anlatmadım ama senden şüpheliyim bunun için seni öldürmem bile gerekebilir ''

O an ki şokla geri geri yürümeye başladığımı farketmemi arkamdaki teneke sağlamıştı.

''Orda kim var ? Kimsin sen ?? Hey dur orda '' Son hızla koşmaya başlamıştım arkama dahi bakmıyordum durmamam lazımdı yoksa sonum olacaktı.Birden ağzımda bir el hissettim beni ara sokağa doğru çekmişti yüzünü göremiyordum tek yapabildiğim çırpınmaktı.Birden kulağıma fısıldadı.

''Burda olmaman gerekiyordu Caitlyn.Bu şekilde karşılaşmamalıydık çırpınmayı kes '' Bu ses, evet bu ses tanıdıktı.Sesi tanıdığım an çığlık atmaya çalıştım.

''Ben kötü biri değilim Caitlyn benden korkma ben masumlara zarar vermem elimi çektiğim an koşmaya başlayacaksın arkana bakmadan anladın mı ? Eğer yakalanırsan onlar kaçamazsan ben öldürürüm. '' Kafamı sallayarak onayladım elini serbest bıraktığı an son gücümle koşmaya başladım 5 dakikadır aralıksız koşuyordum bir bedene çarpmamla çığlık atarak yere düştüm.

''Caitlyn neyin var ? Caitlyn iyi misin ?? ''
''Ah Frank çok korktum lanet olsun öleceğimi sandım. ''
''Hemen bana anlat hemen ne oldu !''

Kaldırıma oturup olanların hepsini ona anlatmamla ekipleri araması bir oldu.

''Frank katille ilgili garip şeyler hissediyorum nedensiz bana kötü biri değilmiş gibi geliyor ''
''Sen deli misin ? Tabiki kötü biri şu yaptıklarına bak gel seni eve bırakayım ''
''Ben kendim giderim sen burda katili ve diğer ikisini ara '' Yoldan bir taksi çevirip el sallayarak uzaklaştım.Yolda bugün başıma gelenleri düşünüyordum.O an duyduğum sesle irkildim.

''Nereye gidiyoruz Caitlyn ? ''

Sessiz CinayetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin