Aradan 1 ay geçmesine rağmen hala katilden bir iz yoktu.Katille ilgili garip şüphelerim vardı sanki öldürmek istemesede öldürüyormuş gibiydi.Ne kadar araştırma yapsakta elimizde ki tek şüpheliler Edward ve Danieldi zaten onlarıda yakın takibe almıştık içimdeki ses yanlış yolda olduğumuzu söylüyordu düşüncelerimle boğuşurken otopsi odasına geri döndüm.İki cesetin tam ortasında durdum ne bir darp izi nede başka bir şey bulabiliyorduk sadece boyunlarındaki ip izi ve midelerinden çıkarttığımız kağıtlar vardı belkide sadece bir psikopat önüne gelen iki kişiyi öldürdü belkide bunu yapan sadece sarhoştu yada bizimle oynamak istiyordu.
''Dedektif Caitlyn siz misiniz ? ''
''Evet benim buyrun ? ''
''Masanıza bir paket bıraktılar onu söylemek için geldim ''
Hızlıca merdivenleri çıkıp ofise geçtim masamın üstündeki paketi incelemeye başladım üstünde sadece benim adım yazıyordu başka hiçbir adres ve isim yoktu paketi dikkatli bir şekilde açmaya başladım gerçekten bunu kim göndermişti ?
İçinde CD ve bir not vardı ''İzlemenizi tavsiye ederim sizin adaletinizin olmadığı yerde artık benim adaletim işleyecek '' CDyi hemen bilgisayara yerleştirip açtım ve gördüğüm şey karşısında kaskatı kesilmiştim buda neyin nesiyd böyle ?''Ahh bırakın beni ben size hiçbir şey yapmadım deli misiniz bırakın beni gideyim lütfen yalvarırırm bırakın ''
''Kes sesini sürtük Dean şunu sıkı tut kıpırdamasın '' Bu sahneyi izleyemeyecektim videoyu ileri sarmaya başladım ve bir an gördüğüm şeyle durdum.
''Sen kimi ısırmaya cürret ediyorsun lan ''
Sağında bulduğu demirle kızın kafasına defalarca vurdu ta ki Dean onu durduruna kadar.''Tony kendine gel napıyosun ? öldürdün mü yoksa Victoria uyan ! Victoria ! ''
Kamera tam onlar ayağa kalkarken aniden hareketlendi biri nefes nefese bir yere koşmaya başladı ve birden video kapandı.Cidden bu neydi böyle ?
''Caitlyn sence bu videoyu kim neden gönderdi ve kamerayla kaçan kişi kimdi ?
''Yaa ! Ne zamandır arkamda dikiliyorsun sen ? Bence bu videoyu gönderenle kaçan kişi aynı olabilir yada katil bize izlememiz için gönderdi öyleyse o kaçan kişi katil olabilir değil mi ? Şu nota baksana. ''
Frank elimdeki not kağıdını aldı ve okumaya başladı yüz ifadesinden ne düşündüğünü anlamak mümkün değildi.''Bu paketi buraya bırakanla kim konuştu direk kamera kayıtlarına bakın ve o getiren kişinin kimliğini tespit edip bana rapor edin ''
30 Dakika Sonra
''Şefim kamera kayıtları burada adam 14:55'te kapıdan içeri giriyor paketi bırakıp geri çıkması 10 dakika sürüyor, 15:05'te ofisten ayrılıyor kayıtlardaki tek garip şey hep arkasına bakarak yürümesi sanki biri takip ediyormuş gibi şu yüzündeki ifadeyi görüyor musun ? Tedirgin gözüküyor sanki bir şeylerden korkuyor gibi.Geri kalanını sen halledersin ben işime dönüyorum çalıştığı yer ve ismi bu kağıtta yazıyor ''
Kağıda göz atıp adresi ve ismini hafızama kazıdım.Ofisin bir sokak arkasında ki kafede çalışıyordu ismi Jackti.
Frank ile beraber direk ofisten çıkıp kafeye yöneldik arka kapıdan girmeyi planlıyorduk ön kapıdan girersek bizi görebilirdi sessizce kapıdan içeri doğru yöneldik yaka kartımı gördükleri için garsonların hiçbiri ses çıkartmıyordu.Sakince arkasından yaklaşıp silahı ensesine dayadım.''Ellerini kaldır ve diz çök Jack !! '' Jack şok olmuş yüzüyle bize bakıyordu sanki beklemiyormuş gibiydi.
''Ben hiçbir şey yapmadım neden beni tutukluyorsunuz ? ''
''Ofiste konuşalım Jack ha ? '' Ofise giderken yüzünü inceliyordum gerçekten şaşkındı daha 1 saat önce gelip bu paketi o bırakmamış gibiydi direk sorgu odasına yöneldim oturtup karşısına geçtim
''Evet Jack anlat bakalım bu paketi neden bana getirdin ? Öldürdüğün kişilerin suçunu bize mi göstermek istedin ?
''Ne öldürmesinden bahsediyorsunuz ben sadece bana söyleneni yaptım ve paketi getirdim hiçbir şey bilmiyorum ''
''Sana bunu kim söyledi Jack ! ''
''B-ben tanımıyorum gerçekten tanımıyorum çöpü atmaya çıkmıştım birden arkamda sivri bir şey hissettim korkudan donakalmıştım elime bir paket verdi ve bana bunu bu ofise götürmemi istedi eğer yapmazsam beni öldüreceğini söyledi yemin ederim doğru söylüyorum ''
''Bunu sana yapan kişiyi bana tarif edebilir misin ? ''
''Kapşonlu giymişti ve yüzünde maske vardı yüzünü göremedim sadece kaşında yara vardı emin değilim tam dönecekken kafamı çevirdi lütfen beni bırakın ben hiçbir şey bilmiyorum ''
Frank'e onu serbest bırakmasını ama bir süreliğine peşine bir kaç adam takmasını söyledim.Geri döndüğünde birbirimizin gözlerine bakıyorduk ikimizin aklındanda aynı şey geçtiğine emindim ilk ağzınıı açan kişi ben olmuştum.
''Geri döndü Frank,katilimiz geri döndü.''