4. bölüm ✨

295 17 0
                                    

Annesizlik.. Hayatımın en berbat yanlarından biriydi . Yüreğim yanıyor,kızgın lav gibi acı ve sıcak bir hissiyat veriyordu . Hiçbir zaman o kabuk bağlamayan yarayı kimse iyileştiremez gibi geliyordu..

Benim kimseye ihtiyacım yoktu. Derin yanımda olsun yeterdi , kendimi onun yanında çok iyi hissediyordum. Ben tek ailen oydu .

Çıkmaz sokaklarımın tek çıkış noktasıydı. Karanlık kabuklarımın meleğiydi Derin..

Atakan'nın düğün vakti;

Şimdi ise Derin ve Aycan abi sevgili olmuşlardı . Ve derin ile benden çok vakit geçirmeye başladılar !

Kıskanıyorum ama!

Bugün ise Aycan abi benim yaşlarımda Burak diye bi çocuk ile tanıştırmıştı .

Hiç hoşlanmamıştım bu durumdan her zaman erkeklere ön yargılarım vardı , babam yüzünden çoğu tramvalarım olmuştu.

Mesela asla bı erkek ile aynı odada yanlız kalkamazdım . Genç bı amcam vardı benim şahin diye . Benden iki yaş büyük. Beraber büyümüştük.

Ben onu babam gibi severken onun bakışları hiç iyi değildi . Bı gün annem ile babam bizi evde tek bırakmıştı. Derin ise eve gitmişti ben odama gidip üzerimi değiştirmeye gitmiştim.

Üzerimi indirirken bana doğru gelip bana beni sevdiğini ve istediğini söyledi, 15 yaşındaydım .

Ben istemiyorum dedikçe üsteledi . Üzerime gelip zorla sahip olmaya çalışıyordu . Bağırışlarımı sadece derin duymuştu .

Telefonunu bizim evde unutmuş çok şükür ki . Hızla polisi arayıp yanıma gelmiş şahin dayım ise kaçmaya çalışmıştı. Polisler erken geldiği için yakalanmıştı. Annem ve babam üzerime suçu atıp bir ton dayak yemiştim... Ogün.. çok berbattı bir hafta aç birakilmistim , ve ev yasağı vardı.. şikayetimi geri çektirdiler.

Derin ile konuşturtmadılar . İşte o günden sonra asla bir erkek ile konusmamistim konuşamıyordum .
O günden sonra erkeklerden korkmaya başladım. Ama Atakan ilk gordugum andan beri yakınlığı abi gibiydi.. İlk bir yıl hep uzaktın Atakan a sonra ise yavaş yavaş alışmıştım konuşmak rahatsız etmiyordu artık .

İki ay sonra konuşmaya başlamıştık derin ile beni toparlamaya çalışıyordu ve bu beni mutlu ederdi ...

Sabah erken kalkıp üzerime siyah dizlerimin üstünde biten askılı bir günlük elbise giymiştim .
Derin, Aycan abi, Burak ve ben gidiyorduk .

Ben bavulumu hazırlamış odamdan çıkıyordum .

"Duruu hadii !" Dedi derin .
" Geliyorum!" Diyip odamı iyice inceledim canım odam, iki üç gün sonra gene geleceğim.." diyip valizini yatağımın üstünden alıp dışarı çıktım.

Derin ve Aycan abi önde ben ile Burak arkadaydik. Ben ona en uzak yere oturmustum kapıya yapışık bir şekilde oturuyordum . Burak da diğer kapıya doğru oturmuştu.

"Duru iyi misin arkaya geleyim mi?" Dedi duru .

"Yo yok iyiyim sen rahatını bozma" diyip sustum . Ayıp olmasın diye böyle demiştim.

Kulaklığımı çıkarıp hemen slow tarzı bı şarkı açmıştım en azından biraz da olsa rahat ediyorum öyle. İnşallah hava alanı biraz uzaktır...

***
"Duru geldik kalk hadi ." Diyen kalın ses ile hızla gözlerimi açıp geri çekilip kednimi kollarım ile korumaya başladım.

"Duru benim Burak, sana zarar vermem ben " dedi endişe ile.
Bunu yapmaktan nefret ediyordum .

SAUDADE +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin