2. bölüm ✨

470 17 6
                                    

"Tek kişilik miydi bu şehir?
Sen gidince boş kaldı..."

                                             'Özdemir Asaf'

Aile sevgisi neydi? Yada mutlu yaşam? Sanırım aile sevgisi, ev ortamında güzel ve tatlı duygular beslyip büyütülmekti.. Mutlu yaşam ise yoktu mutlu anlar vardı ...

Benim bildiğim aile sevgisi dışarıya gösteriş yapmak , türlü takılar ve kurslara gönderip  mutlu pozlar vermekti ... Evin içinde cehennemi yaşamaktı. İlk okulda arkadaşlarım hep beni dışlardı. Taki onunla tanışarak..

Evimdi o benim . Her dizim kanadığında yara bandı olan . Ruhum ölüm soğukluğunda üşürken sarıp sarmalayıp , kalbimi yeşertip ruhumu ısıtandı . Onalr ile neden hiç güzel anım yoktu ?

Neden sürekli üzerimde yara bırakıp iyileşmemi bekliyorlardı? ... Yorgun ruhumun katilleriydiler onlar ! Sizi asla affetmiyeceğim anne baba !

"DURU ! güzel kalk kardeşim! Kuzum ! Kalk lütfen  !" Diye bağıran Derin ile gözlerimi açtım.
Mavi gözleri kıpkırmızıydı . İlk önce nerde olduğumu idrak edemedim , sonra bı adamın "hasta geri döndü!" Demesi ile hastanede olduğumu anladım.

Kuru boğazımı temizleyip yutkundum "Ne oldu bana ." Dedim .

"Hanım efendi 2 gündür komadaydınız ! Başınızı carpmışsınız ve beyin kanaması geçirdiniz çok şükür biz müdahale ettik.  Sonra ise siz pisikolojik nedenlerden dolayı, komaya girdiniz . Biz 1 yıl daha uyanmazsınız sanmıştık , ama çok yanılmışız . Geçmiş olsun." Diyerek hemen çıktı. Ne bu heyecan kardeşim !

Ne olmuştu en son ? Heh.. ailem beni terk etmişti hemde o boğucu kasetli evde iğrenç sözcükler kullanarak...

"DURU! " Diye bağırıp yanıma gelip sıkıca sarılan ,derin ile gözyaşlarımı serbest bıraktım.

"Çiçeğim, güzel kuzum öyle korktum ki ! Kalbin durdu! O an öldüm sandım, beni bırakıp gidersin sandım çok korktum!" Dedi ağlayarak.

"Sakin ol meleğim burdayım hem ben seni neden bırakayım? Daha başına bela olacağım!" Dediğimde ikimizde güldük benden ayrıldı ve "Birdaha asla uzulmene izin vermeyeceğim! İğrenç insanlardan , uzak tutacağım seni ! Zaten defolup gitmişler. Bundan sonra benim evimdesin üzülmek yok ! " Dedi ...

2 Yıl sonra;

"Duruu! Duruu! Duruu! " Diye bağırıyordu Derin . Yorganı kaldırdım .

"Ney duru , duru ? Sabah sabah bırak beniii!" Diye mızmız landım .

"Kalk işe geç kaldık şimdi patron kızar." Diyince hemen yatakta doğruldum .

" Ay offf tamam beş dakikaya hazır olurum." Dedim . Gülüp burnumu sıktı "hızlı ol !" Diyip gitti.

Hemen beş dakikalık duştan sonra hazırlanıp üzerime siyah dize kadar kalem etek ve bir beyaz crop giyip , çantamı telefonumu alıp çıktım.

"Hazırım!" Dedim hızla .

"Hadi geç kaldık yürüuu!" Diyip anahtarı alıp çıktık.

Dolmuşa bindik ben camdan dışarıyı izliyorken , bişi fark ettim bir siyah jip ve arkasında bir sürü araba vardı. Hepsi siyahtı sanırım bu şahıs çok tehlikeli.

"Lan geçen bı kurye Cemile teyzenin hamsterını fare sanıp tekme atıp aşağı düşürmüs ." Dedi gülerek.

Bende aklıma o gıcık hamster gelince gülmeye başladım.

SAUDADE +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin