Kimsesizlik... Hayatımın en önemli noktasıydı.. Ailemden tek kalan şey,
Onların bana bıraktığı tek şey şimdi ise ruhum acıya dayanır hale gelmişti..Ben küçük yaşta kendimi büyütmeye başlamıştım.. annem beni 7 yaşında ilk defa dövmüştü.. o gün çok ağlamıştım. Sonra ise elime bez verip temizlik yapmayı öğrenmeye çalışıyordu , her yapamadığım da beni döverdi ve derdi ki 'yapamamak ayıplıktır , güçsüz olmaktır sen olamazsın anladın mı güçlü olacaksın ezik değil, asil olacaksın!' derdi hep beni doverken ...
Oyuncağım ile oynayacağım yerde temizlik yapmayı öğreniyordum. Arkadaşlarım oyun oynarken yanlarına bı defa gittiğimde babam beni dövmüştü ve 'sen oyun oynayamazsız anladın mı sen büyüdün!' derdi bende hep hak verir , mutlu olmaya çalışırdım.
Derslerin kötü gelirse aç bırakılırdım..
Öğretmenim ödevime bakacakken yüzümü korumuştum. Öğretmenim benimle konuşmaya çalışmış bende bişi söylememiştim.. keşke söyleseydim.. hayatım keşkelerle doluydu..****
2 yıl sonra.."Beyefendi özür diliyorum ya ! Neden bağırıyorsunuz?!" Dedi derin.
Derin yanlışlıkla bı adamın üzerine kahve dökmüştü, adam ise bas bas bağırıyordu sinirden.
"Kes sesini birazdan toplantım var ne yapacağım bu gömlek ile he!?"
"Ne oluyor burda?" Dedi cafenin sahibi Aycan abi .
Allah'ım yardım et kesin kovulucağız !
"Sizin çalışanınız benim gömleğimi kirletti ve şimdi, ise mal gibi gelmiş özür diliyor!" Diye bağırdı.
"Beyefendi anlıyorum çalışmanımız ilk defa bir yanlış yaptı, bir kadin hakkında düzgün konuşun ! Burası iyi bir yer özür diledi zaten Derin hanım !" Dedi ben ve derin şaşkınca baktık.
'HELAL OLSUN AYCAN ABİ!'
"Ya siz ne diyorsunuz ha! Toplantım var diyorum toplantı! Ne yapacağım ben şu gerizekalı yüzünden düştüğüm hale bak!" Diye bağırdı.
"Ben sizi uyardım beyefendi! Bir kadın hakkında düzgün konuşun! Devam ederseniz koruma arkadaşlara söyleyip sizi dışarı çıkmak zorunda kalırsınız!" Diyince adam deliye döndü.
Aycan abi kapıdaki korumaları çağırıp adamı çıkardı.
'size ödeticeğim' diye bağırıyordu.
Aycan abi derin e dönüp "Sen iyimisin , bişey yaptı mı derin ?"
Dedi endişe ile biz şaşkın şaşkın bakıyorduk.. derin 'iyiyim ' dedi. Oda onaylayıp gitti .
Alfa mısın adam be!!!!
"Kızım o Aycan abi miydi?"dedim şaşkınlıkla.
"Vallahi oydu sa-sanırım " şaşkınlıkla.
"Bırak kolumu diye, kekelersen gülmekten mutasyon geçiririm ." Dedim dalga geçerek.
Mert gelip"Seni patron çağırıyor Derin " dedi ve siparişe baktı.
Ben ise gulmeye hatta kahkaha atmaya başladım.
"Bana bak çocuk yapmayın olur mu?" Dedim kahkaha atarak.
Koluma vurup "kes sesini ya utanıyorum zaten !" Dedi kızararak .
Ben sessizce kahkahalar atıyordum.
"Allah'ım sana hahahahahaha geliyorum yarabbim hahahahaha"Derin gittiğinde Atakan arıyordu . Evet hala onunla konuşuyorduk . Hatta bu kafede defalarca buluşup konuşmuştuk. Başka yerlerde de buluşup eglenmistik.
Ben kahkaha atarak"Ehe efendim Atakan ahahahha"
"Ne oldu kız niye gülüyorsun kedi gibi "
"Ahaahaahhaa ay dur -boğazımı temizleyip - tamam iyiyim. -olayları anlattım- abisi biz biliyorduk zaten hoşlandığını ." Dedim ben ."Öpüşürlerse kusarım " dediğinde kahkaha attık .
"Ay hahahahahaha Allah'ım bugün ölecem gülmekten. Sana ne oldu Beyfendi sen normalde geldiğinde ararsın ?"
"Ee şey oldu ben yanlışlıkla elvini istemeye gitmiş olabilirim ."
"Ne!? Nasıl yanlışlıkla lan ? Daha yeni mi öğreniyoruz !"
"Kızım dur ya zaten bağıramıyorsun kedi gibi sesin var , bide dün gece istemeye gitmiş oldum . Ve haftaya düğün varr . Lan ben çok heyecanlıyım!. Ben çok aşığım kızım ya !" Diyince güldüm.
"Vaaay elvin yengem zaten aşıktı sana bu çok güzel oldu ya . Hakkında hayırlısı olsun kardeşim." Dedim
"Sende başladın Leyla nenem gibi ya kızım . Kendine gel bihter ! " Diyince güldüm .
"Uff zevzek zevzek konuşma !" Dedim gülerek.
"Tamam tamam . Haftaya Mardin desiniz düğünüme bekliyorum sizi. "
"Tabikide geleceğiz!" Dedim heyecanla.
"Ayy Derin kıpkırmızı dur bakayim Kesin sevgili oldular !"
"Bana haber vermeyi unutma"
"Tamam tamam bay baay ." Diyip kapattım.
Derin hızla soyunma odasına girdi . Arkasından gidip hemen odaya girdim .
"Ne oldu !?" Dedim hızla.
"Duru! Duru! biz ,biz öpüştük!"
Dediğinde kahkaha attım " belliydi ki zaten !"
"Lütfen eve gidelim duru çok utanıyorum , evde anlatırım ." diyip hazırlanmaya başladık.
Bende hemen üzerimi değiştirip hızla çıktık.
* **
Eve gittiğimizde hemen odalarımıza geçip, işimizi halledip mutfağa geçtik.
Şimdi ise kanepede ben çikolata yerken derin kızarıp morarma evresine girmiş gibi olayları anlatmaya başladı.
" Ben odaya girdiğimde bana doğru yaklaştı. Kapı arasına aldı beni ve ' dayanamıyorum derin ben sana köpek gibi aşığım ' diyip beni öptü! Ben ben bilmiyorum, bende onu seviyorum, ama ama bilmiyorum ya bırakırsa!" Dedi hızla ağlayarak.
Ona sarılıp" salak mısın kızım sen zaten iki yıldır aşıktın! Zaten belli ediyordu. Atakan ile konuştuğunda bana bile sordu kim olduğunu!"
" Yani ona bir şans vermeli miyim ?" Dedi burun çekerek .
" Deneyin olmaz ise ayrılırsınız ." Dedim .
Ben " haftaya atakanın düğünü varmış Mardin'e beraber gidersiniz vakit geçirip birbirinizi tanırsınız." Dediğimde .
" Ne ! Atakan elvin ile mi evleniyor!?" Dediğinde başımı evet anlamında salladım.
Sonra ise baya konuştuktan sonra film izlemeye karar verdik..
Yazardan;
Özlem neydi ? Yanıp kavrulmak mı? İnsan ya gurbet eldeki sevdiği kişiyi beklemesi değil miydi ? Yada gelmesini umud etmek ? Ama genç adam ona geleceğini hiç düşünmedi . Hep sevgini bitmesini bekledi her bitti derken gece rüyalarına girmeye başladı genç kız.. genç adam ise hep rüyalarının tatmini olmuştu..
İki yıl geçmişti. Genç adam kızı görmeyeli koca bir iki yıl! Ama olmuyordu her gün genç kız adamın rüyasına giriyor ve olur olmadık şeyler oluyordu .
Genc adam o geceden sonra aramaya çalışmıştı kızı ama vazgeçmişti. Aşkından yanıp tutuşuyordu gecn adam sadece elinde genç kızın fotoğrafı vardı.
Uçurumun kenarında bir sigara yaktı , ve yine gamzeli sevdiğini düşündü herzamanki gibi...
Hello nasıldı bölüm? İnşallah begenmissinizdir . Lütfen yorum ve yapmayı unutmayın görüşmek üzere
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAUDADE +18
RomanceDuru Arkadaşı ile tanımadıkları bir aşiret düğününe eğlencesine gider ve oradaki mardinin taş kalpli Ağa'nın dikkatini çekerse ne olur ? Öğrenmek istiyorsan kitabımı okumaya davetlisin ✨