İnsan olmak var , birde ise insan olmak bunun cevabını kimisi anladı kimisi anlamadı.
İşte çelişki, anlayıp anlamama , yapıp yapmama , sevip sevmeme . Yani kısacası olumlu yada olumsuz.
Peki ya nötrse o kişi hiss etmeyi bırakırsa . Yaşama emellerini sadece hayallere bırakırsa? Hayaller gerçekleşmez ve yarı yolda kalırsa?
İşte Duru da böyle hissediyor du. Küçük bir çocuk iken ailesi ile hep hayaller kurar mutlu olacaklarına dair , hep Ağladığında mutlu olacağım annem beni sevecek ,babam beni mutlu edecek derdi . Kendi başına ruhunun katillerini aff ederdi..
Mai ve siyah da olduğu gibi ," mavi gecede kurduğu hayaller siyah bir gecede yok oldu " olayda bazı terslikler vardı duru hep gece ağlayıp sabah mutlu olacağım hayali ile kalkar ama hep hayal kırıklığına uğradı..
Şimdi ise nötr ve hissizlik içindeydi uyuduğu yatağın kimin olduğu umrunda bile değildi. Dün gece yaşanan olaylar, annesinin ona yaratık görür gibi bakması, babasının söyledikleri.. bıçak ile kalbini açsaydı daha acımazdı..
Kimsesiz ve istenmeyen çocukları kim isterdi ki ? Belkide Derin bile böyle düşünüyordur. Ama derin düşünürdü! Onu yanlız bırakmazdı!
Ama öyle oldu sabah telefonu açtığında mesaj atan kimse olmadığını gördü ve yıkıldı..
İşte o zaman intihar düşüncesi beyninden geçmeye ve düşüncelerini ele geçirmeye başladı.
Yavaşça kimin olduğunu bilmeden ,uyuduğu beyaz yataktan kalktı.
Ve banyoya ilerledi . Kapıyı ruhsuzca kilitledi . Ve beyaz döşemeli banyoya baktı. Ve güldü hatta deliler gibi güldü. Bu beyaz banyo çok sade olduğunu ve onun kırmızı kanı ile renk gelmesini istedi .
Ve aynadaki görüntüsüne baktı. Tam bı hayal kırıklığı biri olduğunu ve onun kimsenin istemediğini düşündü.
Ve bir kahkaha..
Sonra ise küçük bir hıçkırık dizlerini yere çöküp sessizce ağladı.
Herzamanki gibi..
Son olacak ! Dedi içinden
Son bulacak bu ağlamalar! Allah'ım tek kaldım bı sen varsın al beni yanına dedi .
Ve ayağa kalktı ilk önce bembeyaz küvetin suyunu açtı , suyu ayarlamadı ve dolabın içinde bakıp eşyaları olduğunu gördü. Küvete baktı bu sefer demir bir sülahiye görünce gülümsedi ve eğilip eline aldı. Aynaya baktı , tüm gücü ile beyaz zengin duran aynaya geçirdi.
Paramparça olan aynanın kırıklarına baktı. Onun kalbi ve ruhu öyleydi..
Eline ayna parçasını aldı. Ve mücevher izler gibi izledi .
Ve bir kapı sesi...
"Duru!" Kalın ses duyunca hiç umursamadı.
"Duru iyi misin lütfen cevap ver!""DURU!"
"Kendine bişey mi yaptın iyi misin duru !"
Ve yavaşça bileğine dokundurdu ayna parçasını. Hiç acımadan derince kesti .
Acımıştı..
Ama babasının söyledikleri kadar değildi..
"Siktir! Duru!" Diye kapıya tekme atmaya başladı genç adam.
Duru ise kesik elini umursamadı ve diğer bileğini de derince kesti .
Umursamayarak soğuk küvete ifadesizce girdi .
Genç adam kalın kapıyı kırmaya çalışıyordu. Dayanamayıp belindeki silahı çıkarıp kapı koluna sıktı.
Kapı açılınca kan gölüne dönmüş küvete baktı.
"HAYIR! DURU !" Diye feryat etti, hemen küvetten sevdiği kadını çıkardı.
Duru ise çoktan kendini karanlığa teslim etmişti..
"HAYIR! DURU ! SENİ BULMUŞKEN KAYBEDEMEM ! UYAN !" diye bağırdı.
Ama nafileydi .. awir in sesini duyan herkes hızla odaya daldı awir kucağındaki sevdiğini hemen aşağı indirip arabasına götürdü.
Sanem kanlı vücudu görünce, panikleyip abisi ile arabaya bindiler...
Kestiiiik üzgünüm bir iki gün Wattpad e giremeyeceğim bu attığım son bölüm değil tabikide .
Ama şu aralar biraz yoğun olacağım her neyseee çikolatalı pastalarımm görüşmek üzere dikkat edin kendinize Allah a emanet oluuun 👋🏻 🦋 💝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAUDADE +18
RomanceDuru Arkadaşı ile tanımadıkları bir aşiret düğününe eğlencesine gider ve oradaki mardinin taş kalpli Ağa'nın dikkatini çekerse ne olur ? Öğrenmek istiyorsan kitabımı okumaya davetlisin ✨