Arin'in anlatımıyla...
Selamlar. Beni hatırladınız mı? 8 tane abisi olan Bahng Arin. Evet, o benim.
Yaşadığımız bütün olayların üstünden tam olarak 5 ay geçmişti ve o zamandan beri hiç bir kötü olay yaşamamıştık. Hatta ben bir kaç ay sonra üniversiteye başlayacağım.
Abimleri sorarsanızsa, onlar her zamanki gibi. Hyunjin ve Han abim kavgalarına devam ediyorlar, Jeongin abim kendine yeni bir sevgili buldu, diğerleri ise aynılar. Ama şunu söyleyebilirim ki, Chan abimlerin şirketi fazlasıyla ünlü oldu. Bu yüzden çok mutlular.
Aşağıdan gelen seslerle odamın kapısını açıp dışarı çıktım. Abimler gelmiş olmalıydılar. Merdivenleri inerken konuşmalarını duyuyordum.
"Kendimi odama kilitlemek istiyorum yeter artık!" Han abimin isyankar konuşması duyuluyordu.
Seungmin, "Chan Hyung, bizimde bir tatile ihtiyacımız var gerçekten,"
Felix, "Evet Hyung, kaç saattir çalışıyoruz. Tamam, şirket ünlü olabilir ama bu kadarı da fazla yani."
Hyunjin, "Kendi robotumu falan mı yapsam acaba? Hani robotlar yorulmuyor ya o yüzden."
Minho göz devirerek, "Evet, yine Hyunjin ve yine saçma konuşmaları."
Changbin, "Ne abarttınız ya! Tamam, bir haftalık bi' tatil ayarlarız gidip dinleniriz güzelce."
Han abim sevinçle, "Süper olur Hyung!"
Felix, "Ee, Arin nerede?"
Merdivenlerden koşarak inerek, "Buradayımm!" Dedim.
Hepsi kollarını iki yana açarak sarılmamı beklediler. Hepsine sıkıca sarıldıktan sonra, "Tatile mi gidiyoruz?"
Chan abim başını sallayarak, "Dinlenmeye ihtiyacımız var sanırım. Bir haftalık tatil hepimize iyi gelecektir."
Han abim gözlerini pörtleterek, "Sanırım mı? Hyung, kollarımı hissetmiyorum yazı yazmaktan! Okulda yazdığımız yetmedi burada da yazıyoruz!"
Chan abim elini alnına çarparak derin bir nefes verdi.
Minho abim merdivenlere doğru çıkarken, "Ben uyumaya gidiyorum, kimse ses yapmasın," eliyle Han ve Hyunjin abimleri göstererek, "Esasta siz!"
Changbin abim mutfağa doğru giderek, "Bende tıkınmaya gidiyorke"
Chan abim, "Bende dinleneceğim, sizde gidip dinlenin."
Büyüklerin hepsi gittikten sonra sadece beşimiz kalmıştık.
"Ee ne yapacağız şimdi?" Han abim hepimize birden sormuştu. Gerçekten yapmaya hiç bir şey yoktu.
"Hadi dışarı çıkalım!" Jeongin abimin teklifine karşılık düşünmeye başlamıştık. Aslında olabilirdi, ama izin almadan gidebilirmiydik ki?
"Olur, ama büyüklere söylemeyecekmiyiz?" Diye sordum.
Jeongin abim de beni onaylarcasına, "Evet, Arin haklı. Onların da haberi olmalı,"
Felix abim, "Bir kaç saatliğine çıkıyoruz, ne olabilir ki? Hem onlar dinlenmeye gittiler rahatsız etmeyelim."
Hyunjin abim kapıyı açarak, "Gelin o zaman ne bekliyorsunuz?"
Gülerek dışarı çıkmıştık. Minho ve Chan abimin emriyle kapının önüne bir kaç tane bodyguard yerleştirilmişti. Dışarı çıkacakken korumalardan biri, "Efendim, nereye gidiyorsunuz?" Diye sormuştu. Hyunjin abim, "Öylesine dolaşmaya çıkıyoruz. Abimler sorarsa söylersiniz." Koruma başını sallamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
8 Brother & 1 Sister (Skz ile hayal et)
Fanfiction8 tane abinin tek bir kız kardeşi olmak nasıl bir his? ••• ☆Ben Bang Arin. Yıllardır 8 tane abimle birlikte yaşıyorum ve onlarla geçirdiğim her dakika hayatımın en güzel anları oldu. Ne kadar kan bağımız olmasa bile. 《Stray kids fanfiction✒️📝》 Yaza...