multimedyada ki Ateş
Acaba kimdi ?
Eylüle çaktırmadan içeri girdim tabi aklımda da özel numara vardı.. Acaba kimdi diye düşünürken eylül beni dürttü.
- Kızım göbeyim düştü resmen anlatsana ya
Göbeği çatlamasın diye eylüle her şeyi anlattım oda beni ağzı kulaklarında dinliyordu (saf kızım benim) Eylül ağzı açık bana bakıp bazen garip garip sesler çıkartıyordu '' vaoy huhuuu allah''
bende gülerek anlatmaya devam ettim birden dötüm titremeye başladı telefona baktığımda mesaj gelmişti ÖZEL NUMARA.. ''gülüşün çok güzel mira'' bu kimdi şimdi eylüle çaktırmadan dışarı çıktıp ormana doğru yürüdüm(eylülün evi köylük bir yer) ormanda yürürken bağırmaya başladım tam bağırırken mesaj geldi. Korkuyordum çünkü özel numaradan yine mesaj gelmişti ''Ne bağırıyon kız kulağım sağır oldu.'' yani buralardaydı bağırarak ''ya git takip etme beni.''
koşuyordum çok korkuyordum birden telefonum çaldı resmen yerimden fırladım arayan Mert'i biden oh çektim telefonu açacakken telefon elimden kayıp yere düştü tam açacakken telefonum kapandı
ya allahım beni mi sınıyon derken arkamdaki çalılardan ses geldi resmen altıma etmiştim..
telefonumu yerden alıp açmaya çalıştım sonra çalıların arkasından telefon geldi not yazıyodu ''arıyacağın kişiyi burdan arıyabilirsin'' hemen telefonu alıp mert arıdım aradığınız kişi bir başkasıyla görüşüyor tobe allahım napıyım görüşüyorsa mert sesli mesaj bırakıp telefonu yere yavaşça bıraktım ''sen her kimsen çok korkuyorum'' çalının arkasında ki cevap verdi ''korkma seni seven ama senin göremediğin biriyim'' dedi.
Mert'in ağızından
Mirayı arıyordum ama ulaşamıyordum en son eylülde bırakmıştım eylülü aramaya başladım fakat o da açmıyordu kesin başlarına bişey gelmişti polisi arayıp haber verdim.
Eylül'den
Evimin içinde biri vardı çok korkuyorum dolabın içine saklanıp öylece durdum biri dolabı açıp ağızımı kapatıp.... gözlerimi açtığımda sandalyeye bağlıydım. yüzü kapalıydı göremiyordum hıçkırırak ''kimsin'' dedim. Boğuk bir sesle ''mira nerde'' dedi. Harbiden mira nerdeydi adam kahkaha atarak tabi miranın nerde olduğunu bilmez sin aklın mı var yine kahkaha atarak ben ağlıyordum bunu yapan bizi tanıyan biriydi.
Miranın ağızından
çalının arkasından telefon sesi geldi çaldı çaldı ama bir ses gelmedi sonra telefonu yine bana attı. Biri arıyordu telefonu açtım eylülün sesiydi ağlıyordu bağırıyordu kurtar beni diyordu ve birden telefon kapandı koşarak eylülün evine gitmeye başladım ama kapıda 1 tane hayvan gibi biri duruyordu oraya gidemezdim birden arkamdan biri beni dürttü bu bu ATEŞ'Tİ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk ile Oyun
RomanceSelam 16 yaşındayım ve 2 tane abim var. İstanbul'da yaşıyorum.Annem ve babam ayrı onlar için fazla üzülüyorum.Onlarla konuşmayı denedim ama beni dinlemediler.Buna çok sinirlenmiştim.o yüzden anneme ve babama çok kırgınım.Ben ve Abim annemle yaşıyor...