#17 İlk randevum

185 11 6
                                    

Mert'in Ağızından

Mira çok güzel bir kızdı ona kendimi o kadar kaptırmıştım ki onsuz birşey yapamıyordum. Onu ilk gördüğüm an aşık olmuştum ama duygularım çok kesin değildi o yüzden bu zamanı beklemiştim.
Mira'nın Ağızından

Bunu dıyduğuma şok olmuştum ama ben hazır değildim. Sevip sevmediğim bile belli değildi. Mert'i de üzmek istemiyordum sadece 2,3 gün düşünmeme izin vermesini isticektim..

Ben: Mert şey.. benim düşünmeme izin versen olmaz mı ?
Mert: Tabi ki ama sende düşününe kadar benimle zaman geçirsen ?

Ben: Tamam, olur
Mert: Saol, saat 20:00 de seni alırım..

Ben: Tamam birşey daha isticem beni Eylüllere bırakır mısın?
Mert: Bana gelseydin

Ben: Yok ya ben oraya gitsem daha iyi olacak dedikten sonra Mert bana " sen burda bekle ben arabayı alıp geliyorum" bende kafa sallayarak Mert'in gitmesini izledim. Sonra yanımda bir araba durarak camı açtı ve " Seyretmede arabaya bin istersen " dedikten sonra arabaya bindim. Sonra da Eylül'ü aradım.

Ben: Alo Eylül
Eylül: Efendim bitanem

Ben: Sizde 3,4 gün kalabilir miyim?
Eylül: Tabi ki lafı mı olur, hadi bekliyorum.

Ben: Beklemene gerek yok kapının önündeyim..
Eylül: Tamam

Gülerek telefonu kapattıktan sonra Mert'e "saol Mert akşama görüşürüz" dedikten sonra arabadan inerek Eylül'e gittim. Kapının önünde zaten beni bekliyordu onu öptükten sonra yanlış anlamayın yanaktan tabiki :)

Beni içeri davet ettikten sonra olanları anlattım o da " oha kızım 2 buçuk saatin kaldı çabuk hazırlan " bende " ya acele et-" demeden beni ittirmeye başladı. " Bu senin ilk randevun canıms ook şimdi bordo elbise siyah ayakkabı saçını topuz yapalım uzun bordo küpe tak bide makyak ooh süper oldun. "

"Ya beni ne yaptın Eylül..."
Saat 19:50

Ya benim kalbim durcak "Eylül eğer heyecandan kalp krizi geçirirsen onu srvdiği mi söylersin"
" Söylerim de kime diyim.."

"Şeeyy.. aa kapı çaldı Eylül.

Eylül kapıyı açıp bana " canım biri seni istiyor. "

"Tamam, Öpüldün beybisi."diyip karşımda duran Mert'e baktım o da bana ağızını açıp
"Mira çok iyi olmuşsun." Ben ise " sende Mert " diyip bana elini uzatı bende elini tutup dışarı çıktık ve arabaya bindik.

"Nereye"

"Sürpriz ama ilk gözlerini bağlamam lazım"

"Ne, nedenmiş o ?
"Sürpriz Mira nazlanma lütfen"

Tamsm, tamam ama çabuk gidelim gözlerim kaşınır.
"Tamam kaşınırsa ben kaşırım...

Araba durduktan sonra Mert beni tutup biyere getirdi ve gözlerimi açtıktan sonra

İstanbul Boğazı manzaralı bir açık konserdeydik hemde İrem Derici Allahım sana geliyorum...Mert ellerimi tutup beni dansa kaldırdı bende kabul edip dans ettik çok yorulmuştum bugün çok güzeldi biranda gözleri dudaklarıma kaydı ve öptü etraftakilr alkışlıyarak bize eşlik ettiler bende "Artık gidelim mi çok yoruldum" o da kaffa sallayarak arabaya bindik ve bana"yarında seni arkadaşlarımla tanıştıracam "diyip beni Eyllülere bıraktı sanki benim geleceğimi biliyormuş gibi beni kapıda karşıladı hemen meraklı Eylül "Mira ne oldu, güzel miydi seni öptü mü nereye gitiniz "dedikten sonra derin nefes alıp herşeyi anlatım ve telefonuma bir mesaj geldi özel numaradan çok güzel dans ediyorsun Mira! Bu Mert olamazdı, acaba bu kimdi ?

Aşk ile OyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin