#14 Babam olacak adam

176 19 1
                                    

Mira'nın Ağızından

Bıçak mı ??

Bunu duyduğum gibi Abime hesap sormaya gittim tabi giderkende içimden saydırıyordum ya böyle bir şey nasıl yapabilirdi aklım almıyor..

Koşuyordum nefesim yetmiyordu koşarken biri beni durdurdu Enes
Enes: Mira iyi misin ?

Ben: İşim var Enes
Enes: Mira beni hergün tersliyorsun ya benimle sıkıntın ne ?

Ben: Hergün derken anlamadım
Enes: Ben hergün seni takip ettim Mira ben seni seviyorum..

Ben: Enes senle uğraşamam acil işlerim var dedim ve yanından ayrıldım.
Enes' in Ağızından

İçimden Mira sen beni hiçbir zaman anlamayacaksın çünkü beni sevmiyorsun zaten tek ortak yanımız da bu sende  seviyorsun bende... ama senin peşini bırakmam birgün sende anlıcaksın..
Mira'nın Ağızından

Abimin yanındaydım tam ağzımı açacakken babam olcak adam yanımıza geldi ve "Aa kızım gelmiş" dedi bende içimden "senin kızın batsın hemi adam"
"Kızım artık hep beraber kalacağız. " dediği an sanki sımsıcak su üstümden boşalmıştı. Anlamayan gözlerle babama baktım. Abim gülerek "haydiyin o zaman evimize" evimizeyi bastırarak demişti çok sinirlenmiştim birden "ya siz nasıl insansınız ilk annemi aldat sonra git şimdide evimizde gelip yatacan" tabi bunları içimden demiştim. Babam bana "haydi gidelim" dedi bende "yok ben gelmicem siz gidin evinize ordan koşarak ayrılmıştım ağlıyordum bir yandan Mert bir yandan babam allahım yardım et ilk defa böyle bir dua etmiştim.. hemen annemi aradım.

"Misafirlerimiz varmış anne bundan benim neden haberim yok. "
"Kızım söylicektim hatta bu- "

"Ne söylicektin baban bizde kalacak kızım mı ya o adam seni bırakıp gitti sen nasıl bidaha evimize sokarsın."
"Kızım bir dinle."

"Babam eğer o evde kalcaksa ben kalmam babamın olduğu yerde ben olmam." diyip telefonu yüzüne kapattım. Konuşurken hastaneye geldiğimi farkettim. Koşarak doktorun yanına gittim o da bana işaret parmağıyla bir oda gösterdi o odaya baktığımda Mert'i odaya almışlardı koşarak yanına gittim..

Mert diye seslendim ama sadece baktı korkmuştum.
" Mira korkma ben iyiyim dedi." Ama acıyordu anlıyordum.

Ben: Mert çok özür dilerim abim ya-
" Sus sakın konuşma lütfen ..."

Tamam dedikten sonra Mert elini getirip gözyaşlarımı sildi. " Doktor 2 gün sonra çıkarsın dedi." Bende gözlerimi tamam anlamında kırpıp odasından çıktım..Hava almak için dışarı çıktım dışarı çıkmamla Ateş ile Enes' i görmemle şok oldum. Bunlar ne çeviriyordu..Birden kolumda bir el hissettim arkama döndüğümde Abim sinirli sinirli bakıyordu.
Abim: Ne işin var burda Mira

Ben: Asıl senin benim karşımda ne işin var.
Abim: O burda dimi çabuk benimle eve geliyorsun!!!

Ben: Gelmicem sen git
Abim: Son kararın mı?

Ben: Evet dediğim an beni kucağına aldı sonra da  " o zaman bu yolu denerim." diyerek gülümsedi.

Bende: Ya bırak !!

Duymasızlıktan gelerek beni arabaya birdirdi.

Bende "Nereye"
Abim: Babama

Ben: Ya istemiyorum!! O benim babam değil. O bizi bırakıp giden o sonrada evimize gelip oturuyo oooh dediğim an yüzüme şamar attı Abim şamar atmıştı.

Ona anlamsızca baktım. Ama sonra önüme döndüm....

Aşk ile OyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin