#11 Ceza

303 22 1
                                    

Saydırırken eve geldiğimi farkettim. Eve geldigim an yatağa kendimi attım. O kadar yorgun ve aşşalanmış hissediyordum ki her an ağlıyabilirdim. Acaba kız benden güzelmiydi yada iyi miydi ? düşünürken uykuya daldım. Saat 10.10 telefonuma mesaj geldi gözlerimi çok zor açsamda mesaja bakabilmiştim ve mesaj mert'tendi hemen gözlerimi açıp mesaja baktım. Mesajta: Cama çık yazıyordu. Cama çıktığımda kafama taş geldi elimle başımı kontrol ettiğimde başımın kenarı kanıyordu aşağıya baktığımda ise Mert sırıtıyordu bana gelen taşı onun kafasına attığımda "ayyy" diye ses çıktı bu seferde ben gülüyordum. Sonra ona soran gözlerle baktım. O da " Mira o kız benim sadece arkadaşım daha da ötesi olamaz sakın yanlış anlama. " Bende umursamadan "Zaten yanlış anlamadım."zorda olsa biraz gülümsemeye çalıştım. O da bana güldü ve "sen daha özelsin sakın unutma." dedi bende gülümsedim tam birşey derken aniden abim içeri girdi. Sonra birden yanıma gelip aşağıya baktı ve orda mert'i gördü ve biraz gözleri büyüdükten sonra beni kolumdan tutup yatağıma attı. Bana baktığında çok sinirli duruyordu ilk defa abimi bu kadar sinirli görmüştüm sadece ağzından " 1 hafta okula gitmiyorsun mira bide dışarı çıkmakta yok.." Tam ağızımı açacakken abim devam etti."O çocuk kimdi Mira sen ne işler çeviriyorsun.." Ben ise "Abi Özür dilerim sadece arkada--
"Arkadaş mı böyle mi pencerenin önüne geliyor ve uzaktan ilanı aşk ediyor gibi ... Artık sus konuştukça ,yalan soyledikçe batıyorsun Mira seni artık tanıyamıyorum senden utanıyorum."

Bu sözleri ağır olmamış mıydı Abime dur demeden kapıyı vurarak gitmişti. Gözlerimden yaşlar akıyordu abim bana nasıl böyle şeyler derdi bunları düşünürken birden telefonum titremişti bende içimden küfürler savurmuştum. Ama tabi bakmıcaktım bu durumda bakamazdım telefonumu alıp kapatma tuşuna bastım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Mert'in Ağızından

Mira için çok endişelenmiştim, ya abisi Mira' ya vurduysa ya zarar verdiyse ve bunların hepside benim yüzümden Mira'yı tam 10 tane mesaj atmıştım fakat bunların hiçbirine cevap vermemişti bu yüzden gözümü bile kırpmadım. Okul saati yaklaşıyordu hemen altıma buz mavisi kot üstüme ise adidas kırmızı bluz giynip evden çıkıp arabama bindim. 5 dakka sonra okula gelmiştim arabayı park ettikten sonra gözlerim Mira'yı arıyordu ama yoktu. Fazla endişelenmiştim ya birşey olduysa....

Hoca sınıfa geldiği anda ilk Mira'yı aradı ama bulamayınca bize sordu bizde hayır anlamında kafa salladık sonra dersse devam ettik en nefret ettiğim ders kimya allahııımmmmm uyuyarak derste zaman geçirdim tabi Ece beni dürtmeseydi.
" Mert noldu"

Bişey yok anlamında kafa salladım o da kafa sallayarak önüne döndü bende sıraya başımı gömdüm. Zil çaldığı an Eylül'ün yanına gittim ve " Eylül Mira'yı arayıp sorar mısın ama sonra bana haber ver."

O da "Tamam." dediği an çok mutlu olmuştum "saol diyerek yanından uzaklaştım. Ve son dersse girdik ve dersi yine derste dinlemedim ..
Mira'nın Ağızından

Sabah uyandığımda boş boş etrafa bakıyordum. Abim bana artık güvenmiyordu bunları düşünürken gözlerim biranda dolmuştu sonradan aklıma telefon geldi. Tam 10 mesaj 3 cevapsız arama vardı vaay ne çok sevenim var arkadaş :) mesajlar Mertten gelmişti 3 cevapsızsa Eylüldendi . İlk eylül'ü aradım..

Ben: Alo, Efendim Eylül
Eylül: Mira seni çok merak ettim neden haber vermedin ve neden gelmedim.

Ben: Ya çok özür dilerim abim ceza verdi o yüzden 1 hafta okula gelmicem.
Eylül: Hmm tamam bişey olduğunda beni ararsın.

Ben: Saol Eylül dedim ve telefonu kapattım. Sonra mert'in bana attığı mesajlara baktım bu çocukta heralde para bol .. Bana attığı mesajlar

"Özür dilerim benim yüzümden affet beni , başın iyi mi acıyor mu? Lütfen cevap ver abin sana zarar mı verdi v.s " gibi mesajlar ben yorgunluktan başımı unutmuşum aynanın karşısına geçip yaralı kanaması durmuş başıma baktım orayı pasuman ettikten sonra yara bandı yapıştırdım. Başımda ki kan yastığa geçmişti onuda temizledikten sonra onuda değiştirip yatağıma oturup wattpadten kitabıma devam ettim..
Mert'in Ağızından

Mira'yı düşünürken telefonum çaldı arayan Eylüldü.

Ben: Efendim Eylül
Eylül: Mert abisi 1 hafta okula ve dışarı çıkma cezası vermiş..

Ben: Hmm saol Eylül , görüşürüz
Eylül: Görüşürüz.

Ohh içim rahatladı Mira'ya son bir mesaj yolladım Abine selam söyle Mira ;)

Aşk ile OyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin