Multimedyada Dicle ile Meriç
Arkadan onu izlerken dalmıştım beni birden doktor dürtüp "Mira hanım Mert beyi odasına aldık durumu iyi bakmak isterseniz bakın." diyip gitti bende koşarak Mertin yanına gittim uyuyordu masumdu yüzü solgundu birden gözlerini açıp zorda olsa gülümsemeye çalıştı gülüşünü özlemiştim.. sessizce "mert iyi misin bitanem" dedim
"iyim mira merak etme doktor 2 gün sonra çıkacağımı söyledi ha bide biz okulu çok ihmal ettik bitanem haftaya okula başlarız itiraz etme bakalım okulda bizsiz neler oluyor." diyip bende bişey demeyip kafa mı sallayarak sessizleştik bende biraz geçtikten sonra "kahve ister misin ? " dedim
"olur zahmet olmazsa :) "
gidip kafeteryadan kahve alıp merte götürdüm fakat mert yerinde yoktu korkmuştum. Birden arkamda el belirdi şükürler olsun Merti fakat yarası kanıyordu "sakin ol mira ve bana doktoru çağır olur mu?" diyerek beni sakinleştirmeye çalıştı bende koşarak doktora gittin ama arkada merti ayakta bırakmıştım koşarak mertin yanına gittim mert yerdeydi merti yerden kaldırıp yatağına zorda olsa yatırdım ondan özür dileyerek doktorun yanına jet hızıyla gittim fakat hemşireler doktorun ameliyatta olduğunu söylediler bende o telaşla hemşirelerden malzeme alıp mertin yanına gittim o da bana şaşırmış halde bakıyordu bende ona "ee ne yapalım senin için doktor bile oldum sakın konuşma sonradan konuşabilirsin yada sorun varsa sorarsın okey ."
diyip malzeme çantasını açıp içinden malzemeleri aldım ve yarasını temizlemeye başladım o da biraz inledi ama sonra geçti bana bakarak gülüyordu gıcık şey temziledikten sonra sardım ve malzeme çantasını kapatıp yere koydum ve merte ne var dercesine kafa salladım o da kahkaha attı tabi fazla atamadı :D
tabi kandan üstüde kirlenmişti bana bakarak "hadi bunuda değiştir." dedi bende gülerek " ımm şey bekle geliyorum." diyip 3 dakika sonra merte üst getirdim ve gözlerimide bağladım tabi nasıl göreceksem altını giydirip üstüne sıra gelince kaslarına dokundum ve biranda ağızımı ısırdım bunu mert görünce gülmeye başladı bende ona cevap vermek için gözlerimi açtığım bide ne göreyim kas gözlerimi kapatmaya çalıştım fakat mert beni tuttu "hep uzak mı kalcan" bende "yaran var lütfen hadi üstünüde giy gidelim evine yerleşelim." dedim ve üstünü giynip eve gittin odasını hazırlayıp biraz dinlensin diye yatırdım o yatarken yemekte hazırladım... Merte seslenip yemek hazır olduğunu dedim o da altta inip yemeğini yerken bana "niye beni sen taburcu ettin." diye sordu bende "doktor ameliyattaydı niye beğenemedin mi?"
"yoo doktordan çok daha iyi yaptın." diyip bende ona karşılık olarak güldüm ve yemek yemeğe devam ettik..4 gün sonra
şu 2 gündür kendi evindeydim tabi merti sürekli arıyordum günden gündem iyileşiyordu bugün daha iyiydi çünkü bugün okul günüydü.
Dolabımın önüne gidip kot şort bide askılu spor atlet giyindim hava çok sıcakta saçımıda at kuruğu yapıp makyajda sadece eyeliner sürüp evden çıktım mertle okulda buluşcaktık ha eylüllende eylüle baya telefonda konuşmuş hatta görüşmüştük neyse otobüse binip okulda indim mert baya dakiktir tam okulun önünde bekliyordu ona sıkıca sarılıp okula girdik okul biraz değişmişti acaba niye diye düşünürken kızlar dedikodu yaparken duydum müdür değişmiş hatta çok kötüymüş hatta hatta bi kızı varmuş artisin teki vaay neler duydum biz varkn ne artis gezer burda derken sınıfıma girdim sırama geçip mertin omzuna yattıktan sonra hocanın gelmesini bekledim. Bizim okulda adettir hoca gelince ayağa kalkılmaz çok güzel bir adettir hoca gelirken yanında bir kız vardı artist artist sınıfa girdi hoca bişe demedi kız başladı söze "Ben dicle müdürün kızı işallah arkadaş oluruz sizinle" diyip bize mal mal baktı hele hele merte merti dürtüp " mertciğim ona değil bana bak canım cicim benim ." diyip kıza bakmaya devam ettim hoca kıza nereye oturmak istersin dedi kız da beni gösterdi haydaa benim yanım dolu ama diye mızmızlandım resmen kız "hayır canım senin yanına değil o arkadaşın yanına oturmak istiyorum." bende onu mezeleyerek "hoyor conom sonun yonono doğul onon hehehe." bende gösterdiği tarafa baktım benim arkamdı yani eylülün yanı kız oraya geçip hepimize selam verdim bende as diyip geçtim..
Mert hayvanıda ağızı açık izliyordu kız kızıl saçlıydı maşallah hakkımı almıyım güzel kız benim kadar olmasada neyse hoca tenefüs diyip bütün şeyimin içine etmişti neyse mertin elinden tutup okulun dışarısına çıktık baya yeni kişiler gelmişti birden dicle midir nedir arkamdan geldi bağırarak "bana okulu gezdirir misin lütfeeeen." kız resmen bana yavşıyo ya neyse kafa sallayıp merte" bence sen git mertcciğim aşkım bebeğim dimi git bence hadi öpüyom seni "diyip mert gülerek gitti bende dicleyi gezdirmeye başladım o da "o senin sevgilin mi?" çok şaşırarak sordu "evet neden ki" diye bende bastıra bastıra sordum. o da "yok ölesine baya yakışıyosunuz allah bozmasın." basa basa dedi bende "bozmaz canım merak etme çok fazla merak eyi değildir ." diyip kafamı boşaltmamı sağladım. o da gülerek okulu gezmeye devam etti bende kurtulmak için "işim var benim dicle görüşürüz ." diyip mertin yanına gittin yanında bi çocuk vardı biraz tanıdıktı biraz daha yaklaştıltan sonra çocukluk arkadaşım MERİÇTİ.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk ile Oyun
RomanceSelam 16 yaşındayım ve 2 tane abim var. İstanbul'da yaşıyorum.Annem ve babam ayrı onlar için fazla üzülüyorum.Onlarla konuşmayı denedim ama beni dinlemediler.Buna çok sinirlenmiştim.o yüzden anneme ve babama çok kırgınım.Ben ve Abim annemle yaşıyor...