Mert'in ağzından
Mira'yı kampa götürdüğüm zaman herkez başıma toplanmıştı.Hocamızda koşa koşa gelerek "Mert Mira'ya ne oldu !!" diye sordu .Bende "Hocam Mira'yı çukura düşmüş bir halde buldum" dedim ve hoca hemen ardından "Ne anlamadım." dedi ve bende herşeyi baştan anlattıktan sonra hoca bağırarak "Ne duruyorsunuz çabuk hastaneye " dedikten sonra hepimiz otobüse binerek hastaneye gittik.
1 saat sonraMira odada yatıyordu Doktor Mira'nın ayağının kırıldığını ve 1 hafta rapor vereceğini söyledikten sonra Mira'nın yanına gittim. Kapıyı açtığım an Mira bana bakıp gülümsedi bende gülümsedim ve yanına gittim. Sonra "İyi misin?" diye sordum o da "iyiyim sadece ayağım ağrıyor" dedi. Bende sana daha iyi bir haberim var. " 1 hafta raporlusun." O da kahkaaha attı ve " ilk defa sakatlık işime yaradı. " dediği an yüzü asıldı bende ona "noldu" dedim. O da "Mert bana neden soğuktun? " dedi ve ben birden duraksadım ve herşeyi baştan anlattım. Onunda gözleri dolmuştu ve "Nasıl öyle düşünürsün Mert ben asla öyle bişey yapmam." dedi bende "Mira Özür dilerim. " dedim ve odadan çıktım.
1 Hafta sonra
Mira'nın AğızındanBugün raporun son günüydü. Hemen kot eteğimle üstüme şifon bir gömlek giydim sonra saçlarımı topuz yaparak okulun yolunu tuttum. Sınıfa girdiğim ilk anda Mert'in yanında oturan kız ilgimi çekti hemen bir boş sıraya oturdum ve kızı baştan aşağı süzdüm.Mert beni kıza bakarken gördü ve gülümsedi bense yanaklarım kızarmış bir şekilde önüme döndüm o ders boyunca benim kızı süzmemle ve Mert'in bana bakıp gülmesiyle geçti. Okul bittiği zaman Mert yanıma hızla gelerek "sanırım yanımda oturan kız ilgini çekti." dedi.Bende "ne alaka biranda dalmışım" dedim.Mert " o zaman sizi tanıştırayım." dedi ve kızı yanına çağırdı ve bu "Ece , Ece bu Mira. "
Memnun oldum diyip eve gittim tabi içimdende saydırıyordum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk ile Oyun
Roman d'amourSelam 16 yaşındayım ve 2 tane abim var. İstanbul'da yaşıyorum.Annem ve babam ayrı onlar için fazla üzülüyorum.Onlarla konuşmayı denedim ama beni dinlemediler.Buna çok sinirlenmiştim.o yüzden anneme ve babama çok kırgınım.Ben ve Abim annemle yaşıyor...