#7 Gezi günü hazırlığı

297 32 2
                                    

Sabah kalktığımda Ateş'in söylediklerini düşündüm. Hem sürtük diyo hem de seviyorum diye ..çok değişik, hemen kırmızı tuniğimi giyinip altıma yırtık taytımı giyindim ve aşağıya indim. Canım annem kalvaltı hazırlamıştı hemen masaya oturup yemeğini yedim sonra telefonuma mesaj geldiğini farkettim ve mert'tendi "Seni evin önünde bekliyorum. " dedi bende hemen ağzıma zeytini atıp annemi öptükten sonra koşarak evden çıktım. Mert'in arabasına bindim ve "selam"dedim o da "a.s" dedi bende sırıtarak önüme döndüm .Sonra araba durduğunda geldiğmizi farkketim tam ineceken Ateş'i gördüm. Ateş bana çok sinirli bakıyordu. Bende Merte bakıp ben sınıfa çıkıyorum işareti yaptım o da tamam dedi. Tam arabadan indim yürüyordum ki biri beni durdurdu ve Ateş"ne oluyor"dedim. O da "ne yapmaya çalışıyorsun mira" dedi Bende "sanane seni ilgilendirmez diyip yanından ayrıldım.. Sırama oturup mert'ti bekledim fakat gelmedi fazla endişelenmiştim çünkü Ateşte yoktu endişelendiğim için onları aramaya gittim.
Ateş'in Ağızından

Mertle konuşmaya karar verdim. Yanına gidip "Mert senle birşey konuşmak istiyorum " dedim. Mert tamam anlamında kafa salladı bende konuyu açtım. Mirayla zorun ne dedim. O da anlamsızca baktı ve sonrada bana tepki verdi "Mirayla zorum yok sadece arkadaşım hem sanane Mirayla sen ne alaka hem Mira sana nasıl baktı. " Bende " O bana ait sana değil. " Mert ise "Artık sana ait değil "

Çok sinirlenmiştim nasıl öyle konuşurdu tam birşey söylicekken aramıza Mira girdi.

"İkinizde ayrılın"dedi .Ben de Mira git buradan biz kendi aramızda hallediyoruz. dedim. Mira ise "senin konuşmaya hakkın yok tamam mı defol git buradan, seni görmek istemiyorum.dedi tam azımı açacekken Mira olur. Durdu sus ve git.
Mira'nın azından

Çok sinirlenmiştim. Affetmicektim...asla Mert bana sorulu gözlerle bakıyordu.

Bende "ne " dedim. o da "o kimdi bana anlat" dedi. ben de her şeyi baştan anlatım o da bana şaşkın şaşkın bakıyordu. Bende konuyu değiştirmek için içeriye girelim mi? dedim o da kaffa salladı. İçeri girdiğimizde Hoca ordaydı takmadan içeri girdik ve hocayı dinleneye başladık. Hoca geziden bahsediyordu hemde 1haftalık ohağ çok iyi ve üstelik ücretsiz bu daha iyiydi biraz fakirimde. Neyse biranda mertte baktım o da gülümsedi. Ben "gitcek misin? " dedim. O ise "bensiz olmaz" Bende kahkaha attım her neyse çıkış zili çalmıştı eve gider gitmez bavulumu hazırlıcaktım. Nasıl olsa 1 hafta. Mertte beni eve götürmesini istedim saolsun o da evime getirdi. Kapıdan girer girmez odama çıktım ve bavulumu hazırladım. İçine tam 10 çeşit üst, alt 3 çeşit ayakkabı aldım nolur nolmaz yağmur yağar felan, kulaklığımıda unutmadım müziksiz hayat olmaz hele şarjsız hiç olmaz onu da koydum sonra sıcak duş alıp saçımı açık bırakıp yarını düşünmeye başladım. Acaba Ateş gelcek miydi? Gelirsede ortalık karışacaktı.
Mert'in Ağızından

Eve gidip bavuluma 3 çeşit üst ve alt koydum 2 çeşitte ayakkabı felan üstüm olmasa bile yine çekiciydim. Biramıda unutmadım onuda çantama koydum. Sonra biramı alıp özel koltuğuma oturup düşünmeye başladım sonra birden Mira aklıma takıldı onu düşünürken uykuya daldım..
Mira'nın Ağızından

O heyecanla sabahın 4' ünde kalktım sonra kiraz mevsimi yeni bölümünü okudum ohaağ kız çok güzel yazmış yhaa üstümede rahat mor adidas eşortman giydim sabah'ın 7 ' sinde okulda olacaktık kesin mert uyuyordur uykucu. Hemen mert'i aradım. Uykulu sesle
Alo

Ben: Mert yardım et.
Ne-e noldu nerde derken kahkaaha attım. Ve "Bişey yok şaka yaptım " Mert telefonda bana bağırırken telefonu kulağımdan uzaklaştım en sonda sinirlenerek bende bağırdım ve" çabuk gel geç kalcaz" diyip telefonu yüzüne kapattım. Hemen bavulumu alıp kapının önüne çıktım. Sonunda mertte gelebilmişti. " Günaydın uykucu " dedim. O da yüzünü buruşturdu.

Benimde bu hoşuma gitti...Tabi o kadar yavaş sürerse arabayı geç kalırız herkes bizi bekliyordu Ateş bile.. Artık geziye gitmeye hazırdık.

Aşk ile OyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin