Enes çok yorgun olduğumdan beni eve getirmek istedi bende olur anlamında kafamı salladım..
1 GÜN SONRA
Ateş' i kaza yaptığından beri rüyamda görüyorum. Bana sessizce ''senin yüzünden'' haykırışları vardı ben ise ona bakarak ağlıyordum..Bağararak yataktan kalktım ve kaltığım an üstüme çeket alıp evden çıkıp taksiye bindim.Taksiden inip hastaneye koştum ve ateş'in odasını aramaya başladım.Odasının kapısını tıklayıp
Ben: İçeri girebilir miyim? dedim.Kafa sallayarak gel işareti yaptı. Yanına gidip
Ben: Hatırlıyor musun?
Hayır anlamında kafasını salladı.Hemen elini tutup sessizce ''gidiyoruz''dedim.
Ateş: gelmiyorum dedi.
Bende sinirle elini bırakmayarak ''kalk gidiyoruz'' dedim ve çıkış kapısına ilerledik. Karşımda Enesi görünce şaşırdım sonra yanımıza gelip bizi durdurdu.
Enes: Zorla kızı nereye getiriyorsun dedi. Tam ağızımı açacakken Ateş beni durdurdu ve
''sanane'' dedi.
Enes: Kızı rahat bırak seni sevmiyor işte ne istiyorsun kızdan.. Ateş biraz durdu ama ben dayanamayıp aralarına girdim Enes'e doğru dönerek '' Defol git burdan Enes, halimizi görmüyo musun ya git işte olay çıkarmak için mi geldin ben Ateş'i götürüyorum var mı diyeceğim''
Enes'i konuşturmadan Ateş'in elinden tutup dışarı çıkardım.
Ateş: Onu tanıyormusun dedi bende biraz sessiz olduktan sonra.
Ben: Keşke tanımasaydım dedim..Neyse ya boşver hadi gidelim Ateş bana dönerek:
Senin benim hayatımda yerin neydi dedi. Bende afallıyarak yerdeki kaldırımı görmeyerek tam düşecekken Ateş beni tuttu. Gözlerini gözlerime dikip ''gözlerinin hatırlıyorum ama yaşadıklarımızı hatırlamıyorum''dedi. Birden kendimi boşlukta hissettim ve gözümdeki yaşı serbest bıraktım. Kimsenin gözyaşlarını silemeyeceği kadar yalnız olduğumu hissettim.
Ateş: Neden ağlıyorsun dedi.
Ben tam Ateş'i öpecekken arkamızdaki araba korna çaldı içimden (sıçayım ağzına tam zamanı)
biran o da şoktaydı ama atlattı.. sonra ona bakıp yaklaştım ve kalbini tuttum sonra ona''kalbin çok hızlı atıyor, benim ki gibi diyip onun elini alıp kalbime getirdim sonra ona işte senin yerin burda'' dedim. Ateş tam ağzını açacekken onu durdurdum ve ''haydi gidelim'' dedim.
Elinden tutarak lunaparkka doğru yol aldık..Birden Ateş lunaparkın kapısında durdu ve bana dönerek ölümcül bakışlar attı içim kavrulmuştu.Sonradan Ateş Lunaparkka bakarak göz gezdirdi ve kulağıma fısıldadı.. HATIRLIYORUM MİRA dedi ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk ile Oyun
RomanceSelam 16 yaşındayım ve 2 tane abim var. İstanbul'da yaşıyorum.Annem ve babam ayrı onlar için fazla üzülüyorum.Onlarla konuşmayı denedim ama beni dinlemediler.Buna çok sinirlenmiştim.o yüzden anneme ve babama çok kırgınım.Ben ve Abim annemle yaşıyor...