Ateş'e ulaşamıyordum Allahım kafayı yiyecem..
Eylül'ü arayıp ona sordum ama o da bilmiyormuş,en son aklıma Enes geldi ve ona sordum.
Ben: Enes Ateş'e ulaşamıyorum sen ulaşabildin mi?
Enes: Mira sakin ol Ateş bir kaza geçirdi ama ben yanındayım merak etme..Ben: Ne,nerdesin çabuk söyle!!
Hastanenin adını söyledikten sonra hemen yüzüne kapattım..Sonra salaş bir topuz yapıp taksiye atladım .
Ben: Lütfen çabuk gidermisiniz..
Taksici kafa sallayarak gaza bastı. Çok korkuyordum, ve ağlıyordum onun için..
-
-
-
Hastaneye geldiğimde Enes, Emre, Berke felan ordaydı. Berke Ateş'in abisiydi -2 yaş büyük- ve Ateş yoğun bakımdaydı.1 saat sonra Doktor çıktığı an hemen yanına gittim. Ve durumunu sordum.
Doktor: Biraz krıtik..Ben ise kafa sallayarak koltuğa oturdum..
Benim yüzümdendi onu orda ben bırakmıştım yani neden gitmişti Enes yüzünden Allahım oof of. Sonra doktorlara yalvardım. Onu bir kere göreyim lütfen o benim yüzümden ordaa ..
Doktorlar kendi aralarında konuşup kafa salladılar. Hemşire bana giyneceğim şeyi verdi bende hemen giynerek hemen Ateşin yanına gittim. Ateş öylece yatıyordu. Yanına gidip elini tutarak "senle daha kavga etcez niye gittiğini sorcam beni, aileni bırakamazsın". Biranda gözlerini açıp bana gülümsedi . Beni duymuştu, çok utanmıştım. Ve kendi kendime"Şakaaa" .
Tekrar gülümsedi. Neden konuşmuyordu ki şimdi ?
Sonradan Ateşten ses geldi
Sen kimsin?Ben şaşkınlığa uğramıştım.
Ben: Ateş benim Mira tanımadın mı?
Ateş hayır anlamında kafasını salladı.
Hemen dışarı çıkarak Enes' in yanına gittim ve ona vuruyordum bir yandanda söyleniyordum
Ben: Senin yüzünden aptal çocuk Ateş hiçbirşey hatırlamıyor. Başımın dönmesiyle beni koltuğa oturttu. Ben ise "Ellerini çek üstümden Enes"!
Enes ellerini benden çekerek doktorun yanına koştuğunu gördüm.
ENES' İN AĞIZINDAN
Doktorun yanına koşarak
Ben: Doktor bey Ateş hiçbirşey hatırlamıyor.
Doktor: Kafasına darbe aldı 2 Hafta birşey hatırlamaz o yüzden üstüne gitmeyin..Bende kafa sallayarak Mira'nın yanına gidip battaniyeyle örtüp ona
Ben: Mira Ateş 2 hafta birşey hatırlamıcakmış.
Mira: Gözlerini tamam anlamında kapatıp açtı ve uykuya daldı çok, yorgundu.. Bende berke yanına gidip onun gibi düşüncelere daldım.Şimdi bu Mira neden Ateşi bu kadar düşünüyor neden ağlıyor acaba ..
ATEŞ' İN AĞIZINDAN.
Hiçbir şey hatırlamıyordum. Gözlerimi kapatıp düşünmeye başladım ama nafile hatırlamıyordum. O kız kimdi anlamadım ama sanki onu tanıyordum. Birazcık hatırlamaya çalışıyordum .
Arkadaşlar ilk kitabim çirkin yazdıysam kusura bakmayın vote + yorum lütfen ♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk ile Oyun
RomanceSelam 16 yaşındayım ve 2 tane abim var. İstanbul'da yaşıyorum.Annem ve babam ayrı onlar için fazla üzülüyorum.Onlarla konuşmayı denedim ama beni dinlemediler.Buna çok sinirlenmiştim.o yüzden anneme ve babama çok kırgınım.Ben ve Abim annemle yaşıyor...