#21 Kıskançlığın üstüne kıskançlık

49 2 0
                                    

Multimedyada ki Mert

Koşa koşa Meriçin yanına gittim o da beni tanımış olmalı ki bana gülümsüyordu meriç bende 2 yaş büyüktü bana abilik yapmıştı o yüzden meriçi çok seviyordum neden mi abi demiyorum çünkü öyle denilmesine kızıyo neyse merice sarılıp merrrç diye bağırdım o da bana "efendim yumurcağım"
dedi bana bu adı vermişti yumurcak niye verdiğini bilmiyorum neyse "seni çok özledinn canım abim benim" dedim fakat bana hiç kızmadan sımsıkı sarıldı Mert bize şaşırmış halde bakıyordu bende merakını dindirmek için "mert bu benim çocukluk abim yani doğduğumdan beri abim " diyip merti biraz aydınlattım o da kafa sallayarak yola devam ettim ben hep meriçle konuşuyordum aradada merte bakıyordum tabi sıkılmışa benziyordu neyse baya dertleştik canım abimle neler geçmiş başından burda olma nedeni okulmuş yoksa neriç abi ankarada yaşardı...

MERT'İN AĞIZINDAN

Çok canım sıkılmıştı resmen mira beni bırakıp abisinle ilgileniyordu yani hep yanında birazcıkta benimle ilgilense şimdi ben onları kıskanıyor muyum abisinden tam 3 saattir neriç denen abisinleydi Mira yanıma çağırıp konuşmaya karar verdim mira yüzüme öyle bi bakıyordu ki masum...

"mira biraz benimle zaman geçirsen"

"mert senle zaman hergün geçiriyorum birazda abimle geçireyim hem onu da mı kıskanıyon mert?"

"ne alakası var git eğlen sen beni bırak yürü."

diyio hemen meriç mirayı çağırdı mira bana cevap vermeden meriçin yanına gitti bende o sinirle diclenin....

Ben söze başlamadan dicle yanıma gelip "selam ben dicle okul müdürünün k-"

demeden ben bitirdim sözünü
"biliyorum dicle 100 demene gerek yok okulu gezmemişsen seni gezdireyimmi ?"
dedim o da kafa sallayarak cevap verdi ve okulu gezdirmeye başladım tabi aklım niradaydı beni dürterek "nereye gidiyoruz mert dalmış gidiyosun" "haa pardon burası " der demez mira karşıma çıktı "aa aşkım burda ne yapıyorsun" bende "hiç bitanem canım sıkıldı dq arkadaşla takılıyorum" diyip geçiştirdim mira tam cevap vercekken "haydi mert kafeteryaya kahve içelim " dedi dicle sonra birden meriç koşarak dicleye sarıldı "karrdeşim" diye bir dakkika bunlar kardeş mi bu meriç müdürün oğlumu aman tanrım mirayla ben öle öküze bakar gibi bakıyorduk ikisine mira hemen ortaya atlayıp "bir dakkika kardeş derken meriç" dedi meriçte "kardeş diyom ama üvey kardeşim ama kardeşimden daha çok severim dicle iyi kızdır  ." diyip bizi birazda olsa aydınlattı. Kafeteryada oturup konuştuk eğlendik sonra ders zili çaldı ben mirayla konuşmuyordum o benle konuşmaya çalışıyordu niye mi canı sıkılıyordu.. Sonra birden dicle yanıma geldi "Mert yanında oturabilirmiyim mira abimle otursun." ikimizde bir anda tamam olur dedik dicle baya şaşırmıştı mira bana sinirle bakıp meriçin yanına gitti bende dicleyle konuştum felan filan gözlerimi ama hep miradaydı meriç ona dokunuyordu kafa mı dağıtmak için dicleye "haydi istersen bir dışarda hava alalım" dedim. o da "tamam" diyip sınuftan çıktık kim bilir mira kesin arkadan bakıyordu.. Zaten içinde ki şeytan "onu kıskandır diyordu" bende ona heralde uyuyordum dicleyle 1 buçuk saat geçirdim mira yanıma gelip "bir dakika gelirmisin mert " dedi bende kafa sallayarak mirayı takip ettim bana hemen "ya beni kıskandırmaya mı çalışıyorsun şu kızla takılma istemiyorum." dedikten sonra bende "bak mira canım sıkılıyordu dicleyle takıldım.. şimdide sen beni kıskanıyorsun da demin de ben seni ." dedikten sonra mira susup bana sarıldı "özür dilerim ama özledim napıyım." çok masum demişti bende "anlıyorum ama benide içine kat benide özle." diyip güldüm o da bana gülerek gel işareti yaptı bende elinden tutarak meriç ve diclenin yanına gittik.. Meriçle basletbol yarışı yaptım mira dicleyle voleyball yarışı yaptı baya sarmıştı bi yarım saat sonra meriç Miraya "mira şu 1 hafta sizde kalabilir miyim?" dedi bende o ara kahve içiyordum boğazıma kqçığ öksürmeye başladım tabi saf miram kabul etmişti içimde ki şeytan "kıskançlığın üstüne kıskançlık" diyordu. Akşam olup herkes eve dağılmıştı mira ve meriçte öyle off off neydi günahım diyip bendw yattım. Sonra ki gün mirayı aragup seni alayımm mı dedim onun cevabını meriçle gitcem allahım moroçto no vor ku .... okulun önünde meriçle el ele tutuşmuş beni mira gördükten sonra bırakıp yanıma gelmişti. "naber bitanem " bende "mira hala zıttıma gidiyon yapma beni biliyon çok kıskanırım." diyip mirayı uyardım ne olcağını biliyordu o da tamam diyip elimi tutarak meriçin yanına götürdü "meriç sana bahsettiğim sevgilim." meriçte beni süzerek "memnun oldum" diyip el uzattı mira beni dürtüp öle kendime geldim yane çocuk daaş yani bende "memnun oldum . " diyip sınıfa geçtik ben her zaman derslerde uyurum bu seferden uyuyakalmıştım..
Gözlerimi açtığımda mira ve meriç yoktu endişelenmiştim mirayo aradım açtığında "efendin aşkım" dedi bende "nerdesin" o " merak etme meriçlenim okulun bahçesinde seni uyandırmak istemedim." bende hmm yapıp telefonu kapattım ve elimi duvara geçirdim resmen geçirdim elim kanıyordu ama umrumda değildi umrumda olan o çocuğu burdan götürmek...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 24, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşk ile OyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin