💚27.Bölüm💚

341 43 88
                                    

💔O uzun bekleyişlerinSarılmayla Biteceği günGelecek elbet

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


💔
O uzun bekleyişlerin
Sarılmayla
Biteceği gün
Gelecek elbet

MERHABA KUZULARIMM,CAN CİĞER KUZU SARMALARIMM,BAL TANELLERİM, NUR TANELERİM, CANIMIN İÇİ OKURLARIMM;

BU KISMI KAÇ KİŞİ OKUR BİLEMİYORUM ANCAK OKUYACAK OLAN CAN CİĞERLERİM,BALLARIM SİZİNLE BİR DERDİMİ PAYLAŞMAK İSTERİM:

BİLİYORSUNUZ Kİ BEN BÖLÜMLERİMİ ÇOK GECİKTİRMEM 3-4 GÜN İÇİNDE MUHAKAK BÖLÜM YÜKLERİM. EE BU SEFER 10 GÜN OLDU NERDEYSE NEDEN BÖLÜM ATMADIN BU ZAMANA KADAR DİYEBİLİRSİNİZ HAKKINIZDIRDA LAKİN ŞÖYLE BİR DURUM VAR Kİ BEN BU KİTABA BAŞLADIĞIM İLK GÜNDEN BERİ HEP SİZDEN DESTEK ALDIM. SİZİN YORUMLARINIZ VE OYLAMALARINIZ "EVET BU KİTABI OKUYAN VE YENİ BÖLÜMÜN GELMESİNİ BEKLEYEN İNSANLAR VAR YENİ BÖLÜMÜ BİRAN EVVEL BİTİRMELİYİM" DEDİRTTİ BANA ANCAK SON İKİ BÖLÜMDÜR KİTABİMIN YETERİNCE OKUNMADIĞINI VE OYLANMADIĞINI DÜŞÜNÜYORUM HELEKİ SİZİN O MİNNOŞ YORUMLARINIZI GÖREMEMEK BENİ ÜZÜYOR AÇIKÇASI.

BU BÖLÜMÜN ÜZERİNDE DE UZUN ZAMANDIR ÇALIŞIYORUM ANCAK İÇİMDE GARİP BİR HİS VAR VE ESKİSİ GİBİ BİR OTURUŞTA SAATLERCE YAZAMIYORUM EMEKLERİM BOŞA MI GİDİYOR HİSSİ OLUŞMAYA BAŞLADI. YAZMAK ÇOK İSTİYORUM AMA BU MELANKOLİK RUH HALİ YAZMAMI ENGELLİYOR SANKİ.

UZUN LAFIN KISASI LÜTFEN YORUM VE VOTE ATMAYI UNUTMAYIN Kİ YENİ BÖLÜMÜ BEKLEYEN BİRİLERİNİN OLDUĞUNU BİLİP BUNUNLA DAHA DA MOTİVE OLAYIM.

LAFI FAZLA UZATTIM FARKINDAYIM ANCAK SON BİR ŞEY EKLEMEK İSTERİM.

"SEMİH ASYA'YI NİYE TANIMADI HALA,BİR İNSAN NE KADAR DEĞİŞEBİLİRKİ"ŞEKLİNDE ÇOK YORUM ALIYORUM ÖZELLİKLE İNSTAGRAM KAPANMADAN ÖNCE BU KONUDA ÇOK DM ALDIM. SİZDEN RİCAM BU BÖLÜME KADAR GELDİYSENİZ DEMEKKİ ARAMIZDA BİR BAĞ KURULMAYA BAŞLAMIŞ SİZDEN BU BAĞ HATRINA ÇOK AZ DAHA SABIR İSTİYORUM EVET UZUN SÜRDÜ BİLİYORUM AMA İNANIN BANA ÇOK AZ KALDI VE BELKİ BİR İKİ BÖLÜM İÇİNDE BEKLEDİK AMA DEĞDİ DİYECEĞİNİZ BÖLÜMLER GELECEK LÜTFEN AZ DAHA SABREDİN.

AMMA BOŞ YAPMIŞSIN DEYİP DİREKT OKUMAYI BAŞLAYANLARI KINAR TÜM SATIRLARIMA KIYMET VERİP OKUYANLARI BAL YANAKLARDAN ÖPER EĞELNCELİ BİR BÖLÜME YOLCU EDERİM :)

"Nuuurr sofraya üç dört tabak daha koyun hayatım"diye bahçeden bağırdı Necip abi

"Kim geliyor?" Diye sordu Nur

"Semih,Mustilerin yanındaymış hep birlikte gelin dedim"

"İyi yapmışsınn hallederiz şimdi de bahçedeki masaya sığabilecek miyiz?"

"Cengo gelince yemek masasını da alalım bahçeye"

"Heh iyi o zaman"Dedi Nur ve bana döndü "Ee gel biz de malzemeleri alıp dışarı çıkalım o zaman şu iki saatte ömrümden ömür gitti zaten" dedi son kısımlarını kulağıma doğru olmak üzere.

Zümrüt Yeşili / SEMİH KILIÇSOYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin