Yoongi kérésére, Jimin felhívta szüleit, hogy szóljon nekik, aznap este egy barátjánál alszik.Amikor ezzel kész volt -nem tartott sokáig, mert az öccse újra közbe avatkozott-, elindultak az idősebb háza felé.
Az út csendben telt, Jimin azon elmélkedett vajon mit fognak csinálni, míg Yoongi átgondolta pontosabban hogyan is fognak történni a dolgok és előre felkészítette magát, hogy vissza kell fognia magát és óvatosnak lenni.
A hatalmas házhoz érve Jimin-nek tátva maradt a szája a látványtól. Gyönyörűnek találta az épületet, családja társadalmi helyzetében álmodni se mert ilyen lakóhelyről. A fehér és arany színek domináltak a házban, emeletes volt, régiesebb stílusú.
Belépve Jimin még jobban elcsodálkozott. A nappaliban csillár lógott a mennyezetről, hatalmas TV, kanapé, fotelek és két kisasztal foglaltak helyet. A konyha kicsit modernebb volt, inkább fehér színű, egy főzőszigettel a közepén és szintén nagy étkezőasztallal az egyik végében. A földszinten található volt még egy fürdőszoba és egy vendégszoba, de Yoongi inkább fel vezette a lépcsőn a fiatalabbat, hogy ott mutassa meg neki, hisz mindegyik ugyanolyan.
A lépcsőn felérve egy rövid folyosón találták magukat, mely végén balra és jobbra is mehettek. Bal oldalt volt még két vendégszoba egy fürdővel, jobb oldalt pedig Yoongi hálószobája, a saját fürdője és a dolgozószobája volt fellelhető.
Miután Yoongi gyorsan megmutatta az egyik vendégszobát és a fürdőt, ami egyszerűbbnek tűnt mint a ház többi része, azonnal be is tértek jobb oldalra. Először megnézték a lépcsőhöz legközelebbi dolgozószobát, de Jimin csak egy gyors pillantást vethetett rá és mentek is tovább. A dolgozószoba mellett helyezkedett el a fürdő, amely óriási volt, fa és arany színű bútorokkal. E két helységgel szemben volt a hálószoba, melynek ajtaját Yoongi szándékosan lassabban nyitotta ki, ezzel is húzva a másik agyát. Amikor végre feltárult előtte a szoba, Jimin majdnem felsikított izgatottságában. A szoba közepén hatalmas franciaágy volt, mellette egy balkon, üvegajtóval és egy gardróbba vezető ajtó. A másik oldalán egy íróasztal és egy kisebb ablak volt található, az ággyal szemben pedig egy szintén nagy TV volt.
Olyan elegáns volt a szoba, mégis otthonias a falon és polcokon elhelyezkedő képektől. Jimin megtisztelve érezte magát, hogy ebben a házban tölthet el egy éjszakát. Akkora változás volt ez a saját házukhoz képest, hogy már csak azért is hálás lett volna, ha kívülről láthatja.
- Neked ennyi pénzed van?- csúszott ki a kérdés meggondolatlanul szájából, a szokásosnál magasabb hangon.
- Neked is ennyi lesz.- azt már nem tette hozzá, hogy nem biztos, hogy azért mert ilyen jól fog menni a cége, az is lehet, hogy egyszerűen összeházasodnak, úgy gondolta ez még korai lenne a másiknak.
Jimin erre már nem válaszolt, lelkesen ugrott az ágyba, megtapasztalva annak puhaságát, melytől muszáj volt felsóhajtania.
Szívesen veszíteném el egy ilyen ágyban a szüzességem. Ilyen és ehhez hasonló gondolatok kúsztak elméjébe, melyeket inkább megrázva fejét tüntetett el onnan, mintha Yoongi meghallhatná őket.
- Szeretnél filmet nézni? Találtam egy romantikusat ami tetszhetne neked.- huppant le mellé Yoongi is, mire Jimin lelkesen bólogatott. Egy jó filmet sosem hagyna ki.
Yoongi bekapcsolta az előttük lógó képernyőt és előkereste a filmet, de még nem indította el. Helyette kikelt az ágyból és gardróbjában eltűnve keresett kényelmesebb ruhákat.
- Te nem szeretnél átöltözni? Találhatok neked valamit.- lépett ki egy szál alsónadrágban. Jimin nem tudott ellenállni a kísértésnek, hogy végig nézzen párján, ami miatt azonnal el is pirult és szaporábban vette a levegőt. Yoongi észlelve reakcióját nem tudott elfolytani egy félmosolyt és egy halk kuncogást, melyektől a másik méginkább zavarba jött, így gyorsan elkapva róla tekintetét próbálta észrevétlenül eltakarni nadrágját.
- De, szeretnék. Elmehetnék fürdeni a film előtt?- köszörülte meg torkát, szigorúan kezeit kémlelve.
- Persze!- sétált vissza a gardróbba, ahonnan ezúttal már felöltözve jött elő, a Jimin-nek szánt ruhákkal kezében.
A fiatalabb egy halk "köszönöm"-öt elmotyogva szaladt ki a szobából, egyenesen a szemközti fürdőbe.
Amíg Jimin fürdött, Yoongi lement a konyhába, hogy készítsen maguknak üdítőt és egy tálba összeöntött pár kisebb csomag chipset.
Amikor visszaért a szobába, Jimin már kényelmes ruházatában helyezkedett az ágyon, így átadva neki az egyik poharat ült mellé, hogy a kisebb rajta is helyezkedhessen.
Végre elindították a filmet és csendben kezdték el nézni, néha halkan megjegyezve valamit. Azonban mint a legtöbb romantikus filmben, ebben is volt tizennyolckarikás jelenet, amelynél Jimin nyöszörögve kezdett újra helyezkedni.
Yoongi hagyta, kicsit még hadd szenvedjen, de utána leállította a filmet és állánál fogva magához húzta a másikat egy csókra.
- Segítsek?- suttogta ajkaira a következő csók előtt, melyet már Jimin indított el.
YOU ARE READING
Like crazy /Yoonmin/
FanfictionPark Jimin 17 éves középiskolás. Legjobb barátján és a tanárokon kívül senki sem veszi észre az iskolában,ahogy otthon se igazán foglalkoznak vele,hisz nincsenek problémái,nincs mit oldani. Min Yoongi 28 éves sikeres cégvezető,akinek bár hiányzik él...