17.rész

42 4 5
                                    


Pár nappal a találkozójuk után, egy olyan napon amikorra nem beszéltek meg újabbat, Yoongi szigorú tekintettel figyelte az íróasztala másik oldalán ülő személyt.

A másik minden rezdülését szigorúan megfigyelve öntött neki vizet egy pohárba és tolta elé.

A fiatalabb egy pillanat erejéig le nézett a pohárra, majd folytatta szemezését az előtte ülővel, állva szigorú tekintetét, hasonlóval nézve vissza rá.

-Nos.- szólalt meg először Yoongi.
-Meg kéne beszélnünk egyes dolgokat.- folytatta kimérten.

- Meg kéne.- bólintott a másik.

- Kezdem az információkkal. A neved Jung Hoseok, 18 éves vagy, a szöuli Élet reménye kórház szülészeti osztályán születtél. Nem vagy hosszútávú kapcsolatban és nem is voltál soha. Jimin a legjobb barátod, de a többi iskolatársaddal is jól kijössz. A családoddal jó a kapcsolatod, egy bátyád van. Mondd ha ezek közül valamelyik nem volt igaz.- emelte fel tekintetét a papírról melyen az információk voltak.

- Mind igaz.- felelte határozottan a másik, leplezve meglepetségét, melyet a róla szóló információk okoztak. Inkább nem akarta tudni hogyan jött rá ezekre a férfi.

- Rendben.- pipált ki valamit a papíron, majd félre rakta.
- Akkor most beszélgessünk. Először is tisztázom, hogy Jimin mostantól az enyém. Ha teszel vele valamit, az életed végét jelentheti, a tett súlyosságától függően.- mondta komolyan.

- Ez ugyanúgy vonatkozik magára is.- válaszolt ugyan olyan komolysággal a másik.

- Mellettem nem esik bántódása.- jelentette ki határozottan.
- Táplálsz bármi féle érzéseket felé?- jött az első kérdés.

- Csak baráti.- válaszolt röviden.
- Maga táplál felé olyan érzéseket melyek alapján valóban komolyan gondolja vele?- kérdezett vissza.

- Amint bele szokik a felnőtt életbe elveszem.- válaszolt komolyan és nyugodtan, ami nagyon is meglepte Hoseok-ot.
- Vigyázol rá amíg veled van?- érkezett a következő kérdés.

- Igen.- mondta.
- Maga biztosan megfelelően figyel rá?-

- Mindig.- válaszolt tömören, de továbbra is határozottan, majd tartott egy kis hatásszünetet.
- Akkor beszéljük meg a vele töltött időt.- folytatta pár másodperccel később.
- Ha nekem van vele megbeszélve találkozóm, nem szeretném ha közbe jönne veled valami. Ha velem egyezett meg, aznap délután velem lesz.- szögezte le.

- Ezt én is így gondolom. Ha megbeszélem vele, hogy délután együtt leszünk, nem szeretném ha megváltoztatná a terveket maga miatt.- értett egyet.

- Rendben. Ha meg adod a telefonszámodat, egyeztethetünk.- ajánlotta fel.

- Tudja hol születtem, de a számomat nem?- csúszott ki száján a kérdés.

- Dehogy nem, csak gondoltam udvariasabb ha megkérdezem.- mutatta fel munka telefonján Hoseok számát.
- Szerintem egyenlőre ennyi volt, ha még van valami, később hívj fel. Legkésőbb 6-ig vagyok az irodában, addig vagyok elérhető, reggel fél héttől.- tette hozzá.

- Rendben. Viszlát!- állt fel.

Kezet fogtak és Yoongi oda adta névjegykártyáját a munkai telefonszámával.

- Viszlát!- köszönt ő is, majd a fiatalabb kilépett az irodából.

Like crazy /Yoonmin/Where stories live. Discover now