A születésnapján, kivételesen Yoongi elment Jimin-ért az iskolába, hogy rögtön a tervezett helyre vihesse. Természetesen nem közvetlenül az iskolánál állt meg autójával, hanem egy nem messzi kis utcában, hogy ne vegyék észre. Eredetileg legdrágább autóját akarta hozni, hisz melyik gazdag férfi nem szeretne dicsekedni vele párjának, de végül rájött, hogy az igen is nagy felhajtást keltene, amit éppen el akartak kerülni, ezért ezt az ötletet elvetette. De ettől még nem egy olcsó és teljesen átlagos autóval érkezett, hanem egy Porsche Panamera-ban ülve várta párját. Nos, nála ez már nem számít felhajtásnak, bár mindenki vetett csodáló pillantásokat a járműre amikor elhaladtak mellette.
Pár percig várnia kellett, de végül Jimin is megérkezett az utcába. Yoongi-nak ki kellett szállnia, hogy Jimin lássa melyik autóhoz jöjjön, mivel nem igazán gondolta, hogy Yoongi ebben az autóban vár rá. Amikor viszont meglátta, tátva maradt a szája. Tudta, hogy Yoongi gazdag, de annyira, hogy egy ilyen autóban járjon? És ez még nem is az egyetlen autója? Ezt neki, egy középrétegből való fiatalnak, nehéz volt elhinnie.
-Nem úgy volt, hogy nem akarsz felhajtást kelteni? És hogy nem a legdrágábbal jössz?- kérdezte Jimin az autót nézve amikor párjához ért.
-A legdrágább? Ez messze nem a legdrágább Baba.- akarta megcsókolni, de Jimin elrántotta arcát, az autóra nézve .
-Ez nem a legdrágább? Akkor az mégis hogy néz ki?- kérdezte ledöbbenve.
-A legdrágább autóm? Az egy Lamborghini Veneno, legtöbbször azzal járok fontos rendezvényekre.- válaszolt egyszerűen. Jimin szája pedig újra tátva maradt. Nem tudta, hogy az idősebb ennyire gazdag.
-Egy... Lamborghini... Veneno?- nyögdécselte ki nehezen.
-Ennyit költesz autókra?- folytatta.-Igen, ennyit. Majd te is kapsz egy ilyet ha lesz jogsid.- puszilta meg homlokát. Yoongi szeretetnyelve a költekezés volt, hisz azzal szinte határtalanul elkényeztethette a számára fontos embereket.
-Még nem is tanulok vezetni.- mondta Jimin.
-Igaz, majd a nyári szünetben befizetünk.-
-Ugye tudod, hogy nem kell mindent neked fizetned?- kérdezte Jimin.
-Tudom, de szeretném.- csókolta meg végre a kisebbet.
-Most gyere, ideje indulni.- nyitotta ki az anyósülés ajtaját Jimin-nek, aki kissé még mindig meglepetten ült be.-Félek hogy elrontok valamit a kocsiban.- motyogta Jimin amikor Yoongi is beszállt.
-Ne aggódj, nem fogsz. Ha mégis, akkor megszereltetem.- vonta meg a vállát.
-Ha valami olyan romlik el, egy ilyen autó javításáért meg tudnál venni egy egyszerűbb autót, teljesen újat.- mondta Jimin.
-Még jó hogy legalább tízet meg tudnék venni.- kacsintott Yoongi és beindította a motort, ami mély hangon indult el, minden arra járó figyelmét magára vonva.
Elindultak az első Yoongi által tervezett cél felé. Jimin kifelé nézett az ablakon, vagy az autó különböző részeit csodálta, Yoongi pedig egy kézzel vezetett, a másikat párja combján pihentetve, csak néha elvéve onnan, hogy sebességet váltson.
10 perc után meg is érkeztek egy bevásárlóközponthoz. Vagyis hát... A város legdrágább bevásárlóközpontjához.
A parkolóház sorompójánál egy őr állt, aki biztosra ment, hogy a nagyrészt luxus autókon kívül, más ne jusson be. Persze más autókat is beengedtek, de csak ha bizonyítani tudták, hogy elegendő pénz van a bankszámlájukon. Nem engedhették, hogy valaki olyan kerüljön a parkolóba, aki esetleg kölcsön venne egy autót, majd elfelejtené visszahozni.
YOU ARE READING
Like crazy /Yoonmin/
FanfictionPark Jimin 17 éves középiskolás. Legjobb barátján és a tanárokon kívül senki sem veszi észre az iskolában,ahogy otthon se igazán foglalkoznak vele,hisz nincsenek problémái,nincs mit oldani. Min Yoongi 28 éves sikeres cégvezető,akinek bár hiányzik él...