16. rész +16

61 6 10
                                    


Jimin izgatottan mosolyogva lépett be párja cégébe. A találkozó megbeszélésekor, Yoongi megemlítette a jutalmat és hogy itt fogja megkapni azt. Nem tudta mire számítson és már nagyon kíváncsi volt.

Belépve a megszokott irodába, Yoongi dolgozó látványa fogadta. Öltöny nélkül, kilazított nyakkendővel, a billentyűzeten gyorsan járó ujjakkal.

Jimin beljebb lépett és halkan megköszörülte a torkát.

Yoongi azonnal felemelte fejét és elmosolyodott.

-Gyere.- állt fel.

Jimin becsukta maga után az ajtót és az asztal elé lépett. Yoongi azonnal magához húzta és megcsókolta a fiút, aki kissé meglepetten, de viszonozta az érzelmes csókot.

Miután elváltak egymástól, az idősebb elengedte és egyik fiókjából elővett egy Pandora dobozt. Vissza lépett a kisebbhez és kinyitva felé nyújtotta. Egy ezüst karkötő volt benne, egyenlőre csak egy charmmal.

- E-ez az enyém?- kérdezte nagyra nőtt szemekkel.

- Igen. Minden sikered után, még ha csak apró is, elmegyünk együtt és választasz magadnak rá egy újabb charmot.- magyarázta Yoongi.

- I-igazán nem kellett volna.- nézett fel rá Jimin meghatódva. Másnak ez csak egy karkötő lett volna a gazdag párjától, semmi különös. De Jimin még sosem kapott semmit azért mert ügyes volt.

- Dehogy nem. Ennél sokkal többet is érdemelnél.- vette ki óvatosan a dobozból, majd rá adta a másik kezére, gyengéden megcsókolva kézfejét.
- Gyönyörű vagy vele.

- Köszönöm.- ölelte át az idősebbet és egy meghatódott könnycsepp hagyta el szemét.

- Hé, ne sírj. Ez még semmi, hogy fogsz reagálni amikor ténylegesen elárasztalak a szeretetemmel?- ölelte vissza Yoongi, félig viccelve, félig komolyan gondolva mondandóját.

- Egész nap bőgni fogok.- kuncogott kicsit, még mindig könnyezve.

- Azt nem engedhetem.- mosolyodott el, letörölve a könnyeket párja arcáról.
- Gyere, ma megtanítalak hogyan is indítsd el a vállalkozásod, miket kell elintézni, ilyenek.- ült le, párját az ölébe húzva. Jimin elpirult kicsit, de figyelmesen hallgatta és nézte mit mond és mutat neki a másik.

•_________•

- Rendben, akkor most próbáld meg kitölteni ezt a papírt ahogy mutattam.- tett elé Yoongi egy kinyomtatott mintát.

Jimin bólintott és elkezdte kitölteni. Amikor a felében tartott, észrevette ahogy Yoongi kezei egyre több helyen érintik meg. Óvatosan végigsimítanak karjain, felsőtestén és combjain. Próbálva figyelmen kívül hagyni a másik tevékenységét folytatta az írást.

Amikor befejezte, megmutatta Yoongi-nak, aki elégedetten bólintott, majd elrakva a papírt egy mappába mely Jimin-nek volt előkészítve, elkezdte csókokkal belepni a másik nyakát.

- Mit szólnál ha megkapnád a jutalmad második felét?- súgta az ölében ülő fülébe, gyengéden megharapva azt.

Jimin zavarba jött, de nem tudta tagadni, hogy a másik szavai és tettei beindították  fantáziáját és hormonjait is.

- És mi is lenne az pontosan?- kérdezte halkan, fejét hátra hajtva Yoongi vállára.

- Majd meg látod.- válaszolt mély, rekedtes hangon, kihasználva, hogy a kisebb jobb hozzáférést adott nyakához.
- De ahhoz csendben kell maradnod, nem engedhetjük, hogy mások is tudomást szerezzenek róla.- hagyott szívásfoltokat és kisebb harapásnyomokat kulcscsontján.

- Csendben leszek.- nyöszörögte.

- Helyes.- fordította maga felé a másikat.

Mivel nem tervezett a szükségesnél több ruhát levenni, Yoongi csak a másik felsője alá csúsztatva kezeit érintette, nem véve le azt. Először csak hasát és mellkasát simogatta óvatos mozdulatokkal, majd mellbimbóihoz érve kezdett játszadozni velük. Jimin csak sóhajtozva élvezte mozdulatait.

- Mivel ilyen ügyes voltál, neked ma csak annyi a dolgod, hogy csendben élvezed amit teszek veled.- súgta fülébe újra.

Lassan csúsztatta ujjait a másik nadrágjába, de még csak alsóneműn keresztül érintette tagját.

Pár percig alsónadrágon keresztül játszadozott a másikkal, majd benyúlva alá simított végig tagján. Jimin hátra vetett fejjel nyögött, de észbe kapva harapta be alsó ajkát, próbálva elnyomni hangjait.

Yoongi lassan férfiassága köré fonva ujjait kezdte el mozgatni rajta kezét. Jimin most előre hajtotta fejét a vállára, próbálva továbbra is minél halkabb lenni. Az idősebb, észrevéve küzdelmét kötötte ki saját nyakkendőjét, majd levéve azt tömte a másik szájába. Úgyis van pót.

Újabb percek után, kezével mellyel eddig a kisebb combját simogatta, szintén az alsónadrág alá férkőzött, nyílását ingerelve gyengéd mozdulatokkal. Szerencse volt, hogy még előtte betömte a másik száját, ugyanis az biztosan nem tudta volna visszafogni hangjait magától.

Lassan vezette be első ujját a nyílásba, másik kezével továbbra is nemiszervét kényeztetve.
Amikor úgy látta párja nagyon is élvezi tevékenységét, újabb ujját bevezette, majd mégegyet és egy utolsót is. Így elölről kezével, hátulról pedig négy ujjával okozott örömet a másiknak.

Amikor ujjaival sikerült megtalálnia a fiatalabb gyönyörközpontját, az alig tudta visszafogni sikítását.

Yoongi azóta csak azt a pontot igyekezett eltalálni ujjaival, így Jimin pár percen belül el is élvezett az ingerek hatására. Pihegve nézte az idősebb kezét és ingét, melyeknek egy része örökítőanyagával volt befedve.

Yoongi lenyalt valamennyit a másik élvezetéből, aki kissé kitágult szemekkel, nagyot nyelve nézte végig. A maradékot letörölte magáról, amennyit tudott ingjéről is, majd a kisebbet kiemelve öléből állt fel, őt visszaültetve a székbe.

Az irodához kapcsolt fürdőben megmosta kezét és az egyik komód fiókjából kivett magának pót inget és nyakkendőt. Ami Jimin szájában volt, már kiesett onnan amikor végeztek, így csak berakta táskájába, piszkos ingjével együtt.

Hozott Jimin-nek egy pohár vizett, aki visszaállítva légzését a normálisba, egyszerre meg is itta azt.

- Ideje lenne haza menned, már így is többet voltál itt a szokásosnál.- nézett Yoongi az órára.
- Haza viszlek.- öblítette ki gyorsan a poharat, majd kisegítette Jimin-t a székből, összeszedte holmijait és kiindultak az irodából. Yoongi gyorsan elköszönt titkárnőjétől és őt is haza engedte, majd ténylegesen elhagyták az épületet.

Az autóút közben Yoongi a napjáról kérdezte Jimin-t és újra megbeszéltek egy találkozót.

Ezúttal is az előtt a ház előtt álltak meg mint legutóbb, majd egy csók után Jimin kiszállt és egy kis séta után belépett házába. Ezen a napon is boldogan.

____________

Sajnálom, hogy megint kihagytam egy hetet és sajnos valószínű, hogy ez többször is meg fog esni bizonyos okom miatt, de igyekezni fogok rendszeresen hozni új részt.
Remélem megértitek.
További szép napot mindenkinek!💜

Like crazy /Yoonmin/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora