Amikor megérkeztek szállásukhoz, Jimin elégedetten nyújtóztatta ki elernyedt végtagjait. Bár végig olvasott, zenét hallgatott, vagy Hoseok-kal szórakozott, 4 óra utazást elég soknak tartott, még megállókkal is. De végre megérkeztek.
Ahogy beléptek a lobbiba, csak egy egyszerű kis hotel volt látható. Persze nem volt piszkos és szegényes, de nem is luxus. A középosztálynak éppen megfelelő.
A bejárattól balra volt a recepciós pult, ahova a kísérő tanárok máris oda mentek, hogy elintézzék a becsekkolást. A bejárattól jobbra egy étkező volt, annak ajtaja mellett pedig egy kis gyereksarok. Visszatérve a recepcióhoz, amellett egy lépcsősor volt, két lifttel, melyekkel a szobákhoz lehetett eljutni. Az épület összesen három emeletes volt.
Jimin csinált pár képet, Yoongi ugyanis egy törődő párhoz híven megkérte, hogy mindenről küldjön neki felvételeket. A szállásról, a programokról, az emberekről, az ételekről. Mindent tudni akart és biztosra akart menni, hogy párja jól van.
Amikor a tanárok végre megkapták a kulcsokat, a gyerekek csoportokba álltak a szobák elosztása szerint és sorba megkapták a kulcsaikat. Miután végre Jimin és Hoseok is megkapták a sajátjaikat, együtt elindultak a liftek felé. Odabent Jimin egy tükörselfie-t csinált Hoseok-kal, felmutatva a szobakulcsot. Csak hogy minden látható legyen Yoongi számára amit szeretett volna.
Szobájuk egyszerű volt, fehér falakkal és ágyneművel, csempézett fürdőszobával. Egyes szobákban volt erkély, de ők éppen nem kaptak. Jimin erről is felvételt készített párjának, majd lassan kipakolt Hoseok-kal, végül pedig lefeküdtek pihenni. Aznapra nem terveztek programot a tanárok, ők és a diákok is fáradtak voltak az út után.
•___________•
Jimin nagyon jól érezte magát a kiránduláson. Sok érdekes helyet megnéztek, mint történelmi épületek, elmentek vidámparkba, vásárolni, volt szabad foglalkozás a gyerekeknek. Ahogy Yoongi mondta neki, Jimin használta is a kapott kártyát, de nem költött túl sokat, még ha tudta is, hogy Yoongi azt az összeget meg se érezte volna.
Minden este telefonált párjával, vagy legalább üzenetet küldtek egymásnak és minden napjáról képeket vagy felvételeket küldött neki.
Valószínűleg ez volt eddigi legjobb osztálykirándulása és nem tudta abbahagyni a beszélgetést és nevetést Hoseok-kal miközben holmijaikat pakolták.
Lassan mindenki leadta kulcsait, bőröndjeit be tette a busz csomagtartójába és elfoglalták helyeiket, készen az indulásra.
Yoongi megkérte Jimin-t, hogy küldjön neki üzenetet amikor elindulnak és amikor megérkeznek, úgyhogy Jimin el is küldte az elsőt. Sokkal jobb volt úgy elindulni, hogy valaki várt rá otthon.
Az úton minden rendben volt, mindenki boldogan beszélgetett. Ez viszont csak az első megállóig tartott.
Pár perccel miután elindultak a megállóból, hirtelen egy lövés hallatszott a jármű hátuljából.
_______________
Nem lett a leghosszabb rész, de beindultak az események. Remélem tetszett.
DU LIEST GERADE
Like crazy /Yoonmin/
FanfictionPark Jimin 17 éves középiskolás. Legjobb barátján és a tanárokon kívül senki sem veszi észre az iskolában,ahogy otthon se igazán foglalkoznak vele,hisz nincsenek problémái,nincs mit oldani. Min Yoongi 28 éves sikeres cégvezető,akinek bár hiányzik él...