Resan

77 9 7
                                    

Ett par dagar gick fort förbi och Alex och Josef hade precis landat i Grekland. De står utanför ett hotell som Alex inte hade varit med och bokat och ett hotell som hon tyckte var väldigt fint. För fint och för dyrt. "Josef...detta är inte vårt hotell" säger Alex tveksamt. "Jo asså, det kan ju vara så att jag bytte hotell, jag ville överraska dig" säger Josef och kysste Alex på kinden "Men älskling, är du säker på att det här är rätt hotell?" frågar Alex och Josef nickar. "Ja, jag är säker. Det är ju jag som har bokat" säger Josef samtidigt som han tar tag i hennes hand och går in.
De går in i receptionen och efter ett tag får de sitt rum. Alex har kortet i handen när hissen stannar på tredje våningen. Hon gick först och försökte lokalisera rum 310 vilket hon snabbt hittade. "Här" säger Alex samtidigt som hon låser upp och öppnar dörren. Hon sätter resväskan och börjar titta sig omkring i chock. "Josef skojar du påriktigt" säger Alex och ler stort mot Josef. Josef skakar på huvudet och ler åt Alex. "Josef...jag älskar dig" säger Alex och kysser Josef passionerat. "jag älskar dig med" säger Josef och kysste Alex en gång till. Det var en lång och väldigt passionerad kyss. Josef smäller igen dörren bakom dem och Josef drar händerna genom Alex hår samtidigt som han kysser henne igen. Hon har tag i hans tröja och drar den över hans huvud och armar. Hon drar sina händer längs hans bröst och ned över hans mage innan de vandrar tillbaka upp i hans nacke och upp i hans korta hår.

De kysser varandra gång på gång och Josef knäpper upp Alex blus. Han drar händerna längs hennes sidor och upp i hennes hår samtidigt som de fortsätter kyssa varandra. Josef tar ett hårt tag om Alex och hon sätter sina ben om hans midja. Han bär över henne till sängen och lägger ned henne. Han kryper över henne och står nu på alla fyra över henne. Han kysser hennes läppar, hennes nacke, ned mellan hennes bröst och tillbaka upp till läpparna. Han tag om hennes bh och knäpper upp den. Han drar händerna längs hennes nakna kropp och kysser henne gång på gång. Han kysser henne över hela kroppen och kommer ned till början av Alexs jeans shorts. Han drar av dem och fortsätter kyssa henne längs innerlåret. Hon stönar högt och njuter av Josefs kyssar. Hon tar tag i hans byxor och knäpper upp knappen. De flyger av snabbt och detsamma gör Alex trosor. Båda två stönar högt.

Efter ett par timmar är klockan närmare fem. Alex tittar på Josef som sover innan hon reser sig upp och drar täcket om hennes nakna kropp. Josef öppnar ögonen när han hör Alex resa sig upp. Han iakttar henne och småler. Hon är så vacker, tänker han. "Det var en bra start på semestern" säger Josef och Alex hoppar till innan hon vänder sig om. "MEN JOSEF GUD VAD DU SKRÄMS!" säger Alex innan båda två bryter ut i skratt. Josef tar på sina kallingar innan han går upp till Alex. "Vad fin du är" viskar han i hennes öra och kysste henne på kinden. "Älskar dig" svarar Alex och vänder sig in sedan kysser Josef. De tog en dusch för att skölja bort den torkade svetten innan de gick ned en stund till poolen för att njuta av de sista timmarna av sol. Josef beställer in två drinkar till dem och lite snacks. "Kom ned i poolen, det var super skönt" säger Alex. "Jag har beställt in drinkar till oss" säger Josef och Alex går upp ur vattnet. Hon sätter sig mittemot Josef och tar ett par sippar av sin drink. "Var den god?" frågar Alex. "Ja, hur var din?" frågar Josef. "Den var jättegod, vill du smaka?" frågar Alex och Josef nickar. De byter drinkar och smakar varandras.

Efter ett tag när både Josef och Alex har suttit och pratat en stund hoppar Josef i vattnet. "Ska du inte bada?" frågar Josef när han kommer upp ur vattnet efter sitt dyk. "Jag vet inte...det var ganska skönt i solen. Plus att jag har en väldigt bra bok" svarar Alex. Josef nickar och simmar några längder fram och tillbaka innan han går upp till Alex. Alex har sin bok i handen och kisar för solen samtidigt som hon läser. Josef närmar sig henne, lägger av boken på bordet mellan solstolarna och lägger sig ovanpå henne. Genomblöt. "MEN JOSEF" säger Alex irriterat samtidigt som hon småflinar lite. Josef lyfter upp huvudet och deras blickar möts. Det pirrar till i henne och han rör sig närmare. Han ger henne en lätt kyss på läpparna innan han reser sig upp. Han tar tag om Alex och bär upp henne. "JOSEF ÄR DU HELT GALEN!" skriker Alex samtidigt som hon skrattar. Hon klamrar fast sina ben runt Josefs höft. Han rör sig närmare poolen och Alex vrider huvudet så hon ser. "Josef...du är galen" säger Alex innan Josef hoppar i vattnet med henne runt om sig.

De båda kommer upp till ytan och Alexs gröna ögon möter Josefs isblå ögon. "Jag är galen men du älskar mig" säger Josef och flinar lite. "Det har du rätt i, du är galen men jag älskar dig" säger Alex samtidigt som hon lägger armarna om hans nacke och kysser henne. "Jag älskar dig med" säger Josef och kysser Alex igen. De går upp och sätter sig på sina solstolar en stund. Njuter av värmen och av solen. Njurar av den lugna, sköna tystnaden som Josef och Alex har när de är med varandra. Det behöver inte ständigt finnas en konversation utan de är nöjda med tystnaden och friheten de har hos varandra. Säkerheten att den andra alltid finns där.

Josef försvinner bort i tankarna om allt som har hänt de senaste veckorna. Han tänker också på vilken skillnad de hade varit om han och Alex hade hållit ihop, att de kanske hade varit mer uppmärksamma på Alex graviditet. Att hon fortfarande hade varit gravid och att de skulle vänta ett barn. Men är det det Alex vill? Vill hon ha barn? Inte för att jag knappt vet vad jag själv vill. Såklart älskar jag barn och det hade varit roligt att ha vårt eget barn. Men passar det ihop med jobbet? Eller skulle jag eller Alex behöva trappa ned? Vi har ju direkt ingen släkting att vända oss till om de skulle behövas. Alex har ingen kontakt med Paul knappt och Tobban sitter ju inne..." Vad tänker du på Josef?" Frågar Alex som märker hur fokuserad han är.

" Nej, inget särskilt" säger Josef. Det finns en risk att han förstör hela semestern om han har det nu. "Men Josef bara berätta, det är ju något som verkar vara viktigt" säger Alex och Josef nickar. "Jo men...jag tänkte bara på allt som har hänt och hur det hade sett ut om vi aldrig hade gjort slut." förklarar Josef och Alex nickar. "Tänker du på barnet?" frågar Alex och Josef nickar. "Ja, men du vet, innan var det liksom så långt bort men helt plötsligt börjar man ju tänka på dem" säger Josef och Alex nickar. " Absolut, jag håller med. Det var så långt borta från mig innan. Jag hade aldrig ens tänkt på att skaffa barn men nu... med dig. Det ser lite annorlunda ut." säger Alex och Josef nickar. Ett leende spricker upp på hans läppar. Det var väll de han ville höra. "

Tror du de hade funkat med jobbet?" frågar Josef och Alex funkar ögonbrynen. "Vi får väl lösa det när de kommer. Vi båda älskar våra jobb och ingen vill trappa ned allt för mycket i alla fall. Vi löser det Josef." säger Alex och Josef ler. Josef kryper över i Alex solstol och kramar om henne. "Alex Beijer, jag är fan galen i dig" säger Josef och kysser henne.

Det kommer aldrig va över för migDonde viven las historias. Descúbrelo ahora