•LİLA•
Altı ay sonra.
Nefes al.
Genellikle, onu her düşündüğümde boşa harcadığım zamana üzülüyorum. Bugün ise vaktimin benden alınmadığına. Bir babanın eşini öldürmeye çalışmasını izlemekten daha kötü bir şey var mı?
Yoksa en ufak bir şüpheyi dile getirmemiş olmanın pişmanlığı mı?
Eğer ona son sınıftaki tuhaf davranışını anlatmış olsaydım, şimdiye ölmüş olurdu. Beni evlat edinen Lazar'a baba demem Ekin'in hiç hoşuna gitmemişti.
Bu ülkede erkek doğanların kadınların ölümüne sebeb olan hep onlar derdi.
Atalarımızın bize miras bırakacağı kanlı, kalıtsal bir şiddet gibi. Onun haklı olduğunu bilmekten nefret ediyorum. Oysa ki bizim gerçeğimizi artık hiç kimse gizleyemez.
Annem yerde.
Babam şimdi bana saldıracak korkusundan ne yapacağımı bilmiyorum. Ve sanki hiçbir şey olmamış gibi, "Çayım," diye emrediyor kırılgan bir sesle.
Nefes al.
Nefes al.Korkudan yerimden zıpladım neredeyse. Kapıya doğru dönmeden önce dengesiz elimle çaydanlığı ocağın üzerine koydum. Vücudum ikinci kez katılaştı.
Her şey gerçek.
Annem yemek masasının yanında yerde yatıyor. Televizyonda, oyuncunun yine mağdur kalan kadın rolünü oynamayı kabul ettiği dizilerden bir tanesini duyabiliyorum.
Babam hiç bir şey olmamış gibi portakal yiyor. Beynim kekeledi. Sanırım artık ekrandaki kadınla ve kendi eşiyle arasındaki farkı bilemez. Gözlerim annemin cesedine takılıp kaldı.
Bardak sıcak, çok sıcak. Parmaklarımın arasından yayılan acı neredeyse dayanılmaz.
Noluyor ?
"Lila, çayım!" diye bağırdı, uzaktan kumanda masaya çarpıp.
Seni göz kenarıyla görmüş olmalı.
Zıplıyorum, bakışım neredeyse bomboş ama göz kırpışım ise daha hızlı. Sıcak çay elime döküldü. Annem artık gözünü bile kırpmıyor gibi.
Ağlamak istiyorum ama gözyaşlarım artık bana ait değil, bu göğüs sıkışması aksine. Ona yardım edersem sıra bana gelecek.
Ekin seni paranın en temiz çiçeği bir pisliğe dönüştürebileceği konusunda uyarmıştı.
Bana kimseye güvenmememi söylediğinde ablama inanmalıydım.
Gözünü kırpamadığın için zar zor inanabiliyorsun, buna mı inanacaktın ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEDEL
Adventure"Karanlık zihnimde seni bir çiçek tarlası yaptım." ☾ ⋆*・゚:⋆*・゚ 𝗸𝗮𝘀𝗮𝗽 vahşice öldüren. 𝗹𝗶𝗹𝗮 zambak çiçeğini ifade eden latince "lilium" ve türkçe'deki "leylak" kelimesinden türetilmiştir. Kasap, sö...