•KASAP•
18.18.
Lale tarlası. Taş duvarları çökmekte olan bir ev. Etrafında tepeler. Ömrünün sonuna gelmiş, yanıp sönen bir sokak lambası. Onlara tavsiyelerde bulunabilmişler. Bu yer kulübeden beter.
Fare gibi gizlice içeri gireceğim.
Altı aydır onları arıyorum.
Altı aydır onları bulmak için sözleşmeler birikiyor.
Herkesin onu istediği altı ay.
Ya vasiyetin sahibi olduğu için para için, ya da intikam amacıyla Ekin ve Silas'a ulaşmak için.
Diğerleri henüz bir şey bulamadılar.
Acemiler.
Lazar'ı onu fidye karşılığında bir yabancıya satmaya ikna etmek için ufak bir telefon konuşmam gerek oldu. Bana kapıyı açıp gelip onu vurmam için yüz bin dolar.
Lazar Novik ondan kurtulacağı için mutluydu. Arabanın kapısını sessizce kapattıktan sonra, yavaşça boynumu kırıp ilerliyorum. Elimde evrak çantasıyla kapıyı çaldım.
Saniye. Saniyeler. Altı saniye. Ön kapı açılması.
Gözleri önce bende, sonra ona getirdiğim şeye. Kim olduğumu biliyor. Maskem benim sözcümdür. Lazar'ın gerçekten kötü bir yüzü var. Gelmeden önce ona bir tane almalıydım.
Bana attığı bakıştan hoşlanmıyorum. Kibir onu tüketiyor. Artık bu yozlaşmış yolda geri adım atamaz. Birinin onu durdurması gerekiyor.
Daha evrak çantasının önünde bana son derece memnun bir gülümsemeyle karşılık vermeden önce silahımı, namlumu bir anda alnına doğru çektim.
Susturucu sesi kamufle ederek, sonraki saniye kurşun kafatasını delikledi. Gözlerim çoktan arkasındaki bedendeydi. Aynı zamanda Lazar düşmeye çalıştı. Ona bu lüksü yaşatmıyorum.
Sessizce ölecek. Onu sessizce yere koyduktan sonra yürüyüp televizyonu kapattım. Çok fazla ses. Birkaç adım sonra kadının vücudunun üzerine eğildim.
Birkaç kemiği kırıldı ama kısa bir süre daha hayatta kalır. Yaraları belli. Lazar, İstanbul'da Rus mafyasının hizmetindeydi.
Bağlantımdan biri bana, ailesinin aranmasını durdurması karşılığında kocasını Türk mafyasına ihbar ettiğini söyledi.
Türkler, evlerinin konumunu onlara vermeyi kabul ederse Lazar'ı öldüreceklerine söz verdiler.
Muhbirler çoğaldıkça ve birbirlerini destekledikçe bilgi hızla dolaşıyor.
Lazar'a haber vermiş olmalılar.
Bu senin savaşın değil.
Başını kocasının cesedine doğru çevirmesini sağlıyorum. Tepkisizliği karşısında kafasını kaldırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEDEL
Phiêu lưu"Karanlık zihnimde seni bir çiçek tarlası yaptım." ☾ ⋆*・゚:⋆*・゚ 𝗸𝗮𝘀𝗮𝗽 vahşice öldüren. 𝗹𝗶𝗹𝗮 zambak çiçeğini ifade eden latince "lilium" ve türkçe'deki "leylak" kelimesinden türetilmiştir. Kasap, sö...