کۆمێنت لەنێوان ڕستەکان جێبهێڵە
لـیـلـی سـوور❤☦︎
جونگکوک بە توڕەیی هەڵستایەوە و بەرەو کچەکە ڕۆیشت و پاڵێکی بە هێزی پێ وەنا و وتی " کچێ تۆ خۆت پێ چیە وا لەو کوڕە نزیک دە بیتەوە ها؟ "
کچەکە لە کوک نزیک بوویەوە و وتی " نا ئەسڵەن تۆ کێی؟ چ کارت بەو دایە ؟ "
کوک بە توندی قژی کچەکەی ڕاکێشا و بە چرپەوە ، ڕەقیەوە وتی " لەو دوور بکەوە ئەگینا خۆت لەو دوونیا ئەبینیتەوە تێگەشتی؟ "
تێی بە خێرایی کوکی ڕاکێشا و وتی " کوک تەواو ئارامبەوە وازی لێ بهێنە "
جونگکوک بە توڕەیی خۆی لە باوەشی تێی ڕزگار کرد و بەرەو دەست شۆرەکە ڕۆیشت
تێی هەرزوو بەدوایی ئەودا ڕۆیشت
کوک دەرگای دەست شۆرەکەی بە تووندی داخست
و هەرزوو لە لایەن تێی کرایەوەتێی ڕۆیشتە لای کوک و ئەوی لە باوەش گرت و وتی " تەواو جوانکیلەکەم ئارامبەوە هەموو شتێک باش دەبێت "
کوک " ئەم نەفرەتیە بۆ وا لە تۆ نزیک ببویەوە؟ گەمژەی پیسە "
.
.
.لای ئەوانی دەرەوە
هۆپی بە ڕەقیەوە هەڵستایەوە کە دیار بوو بە زۆر دانی بە توڕەییەکەیا ناوە بەرەو کچەکە چوو
بێ ئەوەی گرینگی بدات لە کوێیە کێ سەیری دەکات و ئەو کەسەی بەرامبەر کێیە
قۆڵی کچەکەی بە تووندی گرت و بە چرپەیەکی ڕەقەوە وتی " لەوان دوور بکەوە تێدەگەی؟ ئەگەرنا خراپ ترین شتت بەسەر دەهێنم تەنها ئاگاداریەکی بچووکە بۆیە لێرە ونبە ! "
کچەکە قۆڵی لە نێو دەستی هۆپی دەر هێنا و وتی " دڵنیابە وا بە ئاسانی وازیان لێ ناهێنم تەنها چاوەڕوان بە بزانە چۆن دۆزەخیان نیشان دەدەم ! " و لە دوواتردا لەوێ ڕۆشت
جیسوو " ئەو نەفرەتیە لە کوێوە پەیا بوو ؟ ئایش تێی و کوک بۆ کوێ چوون؟ "
تێی " ئێمە لێرەین "
جیسوو سەیری ئەوانی کرد و هەرزوو بزەیەکی شەیتانی کرد کاتێ بینی تای و کوک دەستی یەکیان گرتوە !
جیسوو " ئوووو چیە ئەوە؟ دەستی یەکتریشتان گرتووە؟؟ "
کوک بە چاوی شۆکەوە سەیری جیسوو ی کرد و بە خێرایی دەستی تێی بەردا و ڕۆیشتە لای جیسوو و وتی " دە نوونا تۆزێک بێ دەنگ بە بۆ حەیام ئەبەی؟؟؟؟ "
جیسوو بەدەنگی کەمێک بەرز وتی "ئایی ئێوە دووانەیەکی زۆر جوانن تکایە هەمیشە بەیەکەوە بن "
تێی بە فیزەوە وتی " بێ خەمبە کەس ناتوانێ ئێمە لەیەک جیا بکاتەوە "
جیسوو " ئووو زاوا هەر لە ئێستاوە تۆم بەدڵە ئافەرین "
کوک زیاتر شۆک دەبوو بە قسەکانی جیسوو و بە هێواشی وتی " نوونا تکایە بێدەنگ بە "
جیسوو " کەروێشک کەم شەرم بکە ئەها زاوام چەنێ بێ شەرمە "
کوک " تەواو من نانم خوارد دەچمە نێو سەیارەکەم ئێوەش دووایی وەرن چاوەڕێتان ئەکەم " بە خێرایی ڕۆیشت
جیسوو " یااا خۆ پارەت نەدااا "
تێی " کێشە نیە من ئەوەی جونگکوک دەدەم "
جیسوو یۆنگی بە شەیتانیەوە سەیری یەکیان دەکرد
جیسوو " یۆنگی هەمان ئەو شتەی من لە مێشکمە لە مێشکی تۆش دایە وایە؟ "
یۆنگی " بەڵێ بەڵێ هەمان شتە "
کارمەندێک هات و حیسابەکەی بۆ هێنان و پارەکەیان بە یەکسانی دا و هەریەکەو ڕۆیشتەوە نێو سەیارەی خۆی
.
.
.پارتەکی تریش لۆ ئەوڕۆ هیوادارم بە درتان بی و ڤۆت و کۆمێنت لە بیر مەکەن
200Coment = new part
YOU ARE READING
𝐃𝐚𝐫𝐤 𝐏𝐨𝐥𝐞 \ 𝐕.𝐊 ✍︎
Actionئەو چاوانەی کە دەرگای ڕوونـاکیان بۆکردمەوە ، چاوێک کە تـوانی لەم تاریکی و گێژەڵۆکەی ناخــم دەرمبێـنێت تــوانی لە جـەمسەرێــکی بــێبەزەیی ڕزگــارم بــکات "هــەست بە لێــدانی بــەزەیـی دڵـم نــاکەم ، ســـەرم زۆر قەرەباڵغە ، مـ مـن نــازانم بــۆچی ئەو...