کۆمێنت لەنێوان ڕستەکان جێبهێڵە
لـیـلـی سـوور❤☦︎
تێی " ئۆو چ ڕێکەوتێکی جوانە جلەکانمان وەک و یەکە ! "
جیسوو " ئوووووو ئێوە جلی وەک یەکتان هەڵبژاردووە؟ "
کوک " یا نەخێر نووناا تەنها ڕێکەوت بوو "
جیسوو " هەر چەندە پێشبینی ناکەم ڕێکەوت بێ بەڵام باشە دەی تەواو "
کوک " ئافەرین نوونا بێ دەنگ بە ... باشە من ئەچم پارەی ئەو جلە ئەدەم "
جیسوو " یانی بە تەمای ئەو جلە بکڕیت؟ جوانە جوانە "
تێی " منیش ئەیکڕم بۆستە "
دوواتر تێی و کوک بەیەکەوە ڕۆیشتنە شوێنی پارە دانەکە
جیسووش لە دووایی ئەوان ڕۆیشت
یۆنگی و جیمینیش دوو دەست جلی جوانیان هەڵبژارد کە بەیەکەوە تووین بوون دانەیەکیان بە دڵی یۆنگی بوو دانەکەی تریش بە دڵی جیمین
هۆپی تەنها چاویلکەیەکی ڕەشی کڕی کە زۆر جوان بوو
هەموویان لە شوێنی پارەدانەکە وەستابوون
کوک" ئەمم هەمووتان شتتان کڕیوە وە تۆ نوونا ... ئۆو بیرم چوو تۆ کچیت ئێرە شوێنی جلی کوڕەکانە ههه "
جیسوو " بەڵێ بەڵێ ئەزیزەکانم هێشتا ماوە بچینە بەشی کچان ئیتر تا دوو کاتژمێر لەوێ ئەبم "
جیمین " یااا نەخێر ئیتر دوواتر درەنگ دادێت و ناتوانین پیاسەی سەر شەقام بکەین "
جیسوو " باشە باشە یەک کاتژمێر باشە؟ "
جیمین " با سەیری کاتژمێر بکەم بزانم چەندە ... سەیری کاتژمێرەکەی کرد بینی 8ی شەوە .... کاتژمێر 8ە یانی ئەگەر تۆ کاتژمێرێکت پێ بچێت کەواتە کاتژمێر 9 لە بازاڕی کردن تەواو دەبین "
جیسوو " دەی وا زۆر نیە "
یۆنگی بە فیزەوە وتی " ئۆهـ باشە ئێوە بە بەیەکەوە بڕۆن من و برا تۆپەکانیشم پیاسەیەک دەکەین بەناو بازاڕەکەدا "
جیسوو " گەمژە بڕۆن ئێوە زۆر بێتامن "
دوواتر جیمین و جیسوو و کوک بە لایەک دا ڕۆیشتن و یۆنگی و تێی و هۆپیش بە لایەکی تر
لای جیسوو و ئەوان
لە دووکانێکی جلی ژێرەوەن ئەوەی باشە کوڕەکانی تریان لەگەڵ نیە چونکە وا ئاسوودە ترن و شەرم ناکەن
جیسوو کاتێک جلێکی سەرنج ڕاکێشی بینی وتی " ئۆهـ کوکا تۆ بۆچی ئەوە ناکڕیت؟ پێشبینی دەکەم ماوەیەکی تر پێویستت ببێت لەگەڵ زاوا "
کوک " شش نوونااا بێدەنگ بە "
جیسوو " گەمژەی شەرمن خۆ تێی لێرە نیە وا شەرم ئەکەیت "
کوک " دە خۆ من و ئەو خۆشەویستیش نین "
جیمین " خۆڕیانە ئاگام لێیە بەتەمان ببنە خۆشەویست؟ لەگەڵ تێی "
کوک " دە هەر لە تۆم کەمبوو ... دە جارێ دیار نیەە کێ ئەڵێ کابرا منی خۆش دەوێت ئایی "
جیسوو " کوک بەخوا لێت ئەدەم کابرا غیرە ئەکا جلی وەک تۆ ئەکڕێ تۆی لا گرینگە هەمیشە سەیرت دەکات چ مانایەکەە؟؟ "
جیمین" واتا تۆی خۆشدەوێت تێگەشتی کوک؟؟ "
جیسوو " ئافەرین تۆ هەمیشە قسەکانم بۆ تەواو بکە کورتە باڵاکەم "
جیمین " خۆتیش لە من کورت تری جا بێ خەمبە "
کوک " دە کاتی ئەوانە نیە دەی نوونا جلێک هەڵبگرە "
جیسوو " باشە باشە وازبێنن "
.
.
.کۆتا پارت لۆ ئەوڕۆ ! مەرجی پارتی پێشووتان تەواو نەکردبوو بەس دەبی تەواوی بکەن ! ڤۆت و کۆمێنت لە بیر مەکەن
100coment ≈ new part
وەک وتم تا مەرجی پارتی پێشووش تەواو نەکەن پارت نیە
YOU ARE READING
𝐃𝐚𝐫𝐤 𝐏𝐨𝐥𝐞 \ 𝐕.𝐊 ✍︎
Actionئەو چاوانەی کە دەرگای ڕوونـاکیان بۆکردمەوە ، چاوێک کە تـوانی لەم تاریکی و گێژەڵۆکەی ناخــم دەرمبێـنێت تــوانی لە جـەمسەرێــکی بــێبەزەیی ڕزگــارم بــکات "هــەست بە لێــدانی بــەزەیـی دڵـم نــاکەم ، ســـەرم زۆر قەرەباڵغە ، مـ مـن نــازانم بــۆچی ئەو...