𝔉𝔬𝔲𝔯

236 66 104
                                    

کۆمێنت لەنێوان ڕستەکان جێبهێڵە
لـیـلـی سـوور❤

☦︎

جونگکوک بە بزەیەکی دڵخۆشیەوە وتی " چۆنن هاوڕێیان؟؟ "

جیسوو بە بێزاری و ماندووبوونەوە وتی " ئۆهـ لە کۆتایدا هاتی "

جونگکوک بە بزەو پەرۆشیەکی زۆر لە ناخیدا وتی " بەڵێ هاتم ئامم وابزانم کەمێک درەنگیش کەوتم چونکە نانیشم خوارد "

جیسوو بە کەمێک بێزاریەوە وتی " ئامم باشە کێشە نیە هەروەها یۆنگی ؟ "

جونگکوک بە هەست کردن بە پەپولەیەکی زۆر لە ناخیدا و بە پەرۆشیەوە وتی " ئۆهـ یۆنگی هیۆنگ " بە داماوی و  پەرۆشیەوە " تکایە پسیاری زۆرم لێت هەیە "

یۆنگی بە سەر سووڕمان و گومانەوە وتی " پسیاری چی؟ "

جونگکۆک بە پەرۆشی و بێ گوێدان بە شێوازی یۆنگی وتی " پسیار هەر پسیارە ، دەی کیم تێیهیۆنگ هاوڕێی تۆیە وایە؟ "

یۆنگی بە گومان و سەیر لێهات لە جونگکوک وتی " ئامم بەڵێ هاوڕێی منە بۆچی ئەو پسیارە دەکەیت؟ "

جونگکوک بە دڵخۆشی و بزەیەکی زۆرەوە وتی " یەسسس ئەوە زۆر باشە ، باشە کەوایە ژمارەکەی و ناونیشانی ماڵەکەی و ئامم بەپێی ئەوەی تۆ دووکانی گوڵت هەیە و ئەمیش هاوڕێی تۆیە بۆیە دەبێت ناوی گوڵی دڵخوازی بزانیت "

یۆنگی بە گرژی و پسیارەوە وتی " هێی کورە ئەمانەت بۆ چیە؟ "

جیسوو بە شەیتانی و بزەوە وتی " یایشش پشیلەی گەمژە تەنها پێی بدە ... بەڵکو ئاشقی بوو بێ؟ "

جونگکوک بە شۆکی و شەرمەزاریەوە وتی " نەخێررر نوونا وانیە "

یۆنگی بزەیەکی شەیتانی کرد  و وتی " ئەمە چیە دەبینم کارێکی خۆش دیارە ! "

جیسووش بە هەمان شێوەی یۆنگی وتی " بەڵێ بەڵێ زۆر خۆش دیارە ! "

جونگکوک بە داماوی و هەست کردن بە شەرمەزاری وتی " ئێوە بۆچی وادەکەن؟ "

ئەوانیش بە بزەی شەیتانیەوە وتیان کە هیچیان نەکردووە !

یۆنگی لە دووایدا هەژماری ئینستاگرامی تێیهیۆنگی دا بە جونگکوک و لە دوواتردا ناونیشانی ماڵەکەی ! وە ئاممم لە کۆتایدا ناوی گوڵی دڵخوازی کوڕە کە جونگکوک بیری دەکردەوە کە تێیهیۆنگ حەزی بە گوڵێکی زۆر سەرنج ڕاکێشە دەبێ کەسایەتی خۆشی وەک گوڵەکە بێت؟

.
.
.

چەند کاتژمێرێکی باش تێ پەڕیوە لە دووکانی گوڵەکە کڕیاری باشیش هەبوو کە جونگکوکیش یارمەتی جیسوو و یۆنگی دەدا لە پێچانەوە و ئامادەکردنی گوڵەکان بۆ کڕیارەکان

𝐃𝐚𝐫𝐤 𝐏𝐨𝐥𝐞 \ 𝐕.𝐊 ✍︎Where stories live. Discover now