Piper bembeyaz duvarlara bakıyordu.Kaç gün olmuştu? Üç belki de dört.Sağ eli duvara vurmaktan morarmıştı.Saçları birbirine girmiş gözleri şişmişti.Kıyafetleri yırtılmış derisi ortaya çıkmıştı.Odada çıkış yoktu.Uzun araştırmalar sonucu bu kesinleşmişti.Bir köşeye kıvrıldı.Duvarda görüntülerin belirmesini bekledi.Bu odaya kilitlendiğinden beri duvarda görüntüler beliriyordu.Bir süre sonra görüntüler akmaya başladı.Önce Jason'un yüzünü gördü.Belirgin bir endişe vardı gözlerinde.Sonra Percy'i gördü.Damarları belirginleşmiş,dudakları morarmış,göğsü hızla inip kalkan Percy'i. Sonra Annabeth'i gördü.Yüzü kanla kaplanmıştı.Ağlıyordu.Siren'i gördü.Ağzını sonuna kadar açmış çığlık atan Siren'i.Sonra Will'i gördü.Ağzından kan gelen Nico'nun göğsüne baskı yapan Will'i.Son olarak bir şişe gördü.Ve görüntüler son buldu.
**************
Annabeth salondan fırlayıp Siren'in kaldığı odaya peşindeki melez ordusuyla daldı.Ama telaşlanılacak bir şey yoktu.Siren yatakta bağdaş kurmuş duvarı seyrediyordu.Melezler içeri doluşunca irkilerek onlara döndü.Kheiron melezlerden kendine yol açarak kıza yaklaştı."Vivian?" Kız tek kaşını kaldırdı."Bir sorun mu var?" Annabeth atıldı."Tehlikede olduğunu düşündük." Vivian bu sefer diğer kaşını da kaldırdı."Peki size bunu düşündüren ne?" Clarisse "Bir kahinin sözü.Hey Annabeth bu kızın dahi olması gerekmiyor mu?" Dedi.Vivian gözlerini devirirken Annabeth ofladı."Ben bir sirenim." Diye açıkladı Vivian."Sadece siren." Clarisse 'E ben ne diyorum?' Der gibi baktı.Sonra konuştu."Şimdi ortada bir düşman yok öyle mi?" Annabeth hayır anlamında başını salladı."Oysa ki ben ne umutlarla gelmiştim!" Diye isyan etti Clarisse.Sonra ekledi."Hepsi senin yüzünden!" Parmağıyla Vivian'ı gösteriyordu.Vivian umursamaz bir tavırla Annabeth'e döndü.O da aynı şekilde Clarisse'yi gösterirken alayla sordu" O gerçek mi?"Annabeth cevap vermedi.Kheiron araya girerek Vivian'a iyice yaklaştı."Tehlikede olmadığına emin misin?" Kız omuz silkti."Oldukça." Kheiron başını salladı."Bazen kahin bile yanılabilir.Ama yine de seni yalnız bırakmayalım."Kheiron tam arkasını dönmüştü ki Will'in koluna girmiş Rachel kapıda belirdi.Yüzü solgundu.Will konuştu."Gelmek zorunda olduğunu söyledi." Rachel ruhsuz ve yorgun bir sesle,"Siren'in de göreve gitmesi gerekiyor.Kaderlerden oldukça net bir emir aldım.Siren de göreve gidiyor." Dedi.
***********
"Hey dostum!Neden hareket çekiyorsun?!Burada insanca bir şey anlatıyorum! Tabii ne anlarsın insanca anlatıyorum!"Genç adam arabanın içinden ona hareket çekip kaçan sürücüye bağırıyordu."Hayır anlamıyorum hiç mi düzgün insan yok." Diye söylenerek yürümeye devam etti.Tabii ki öyle yürürken Marcie ile karşılaşmayı beklemiyordu.Marcie okuldaki popüler kızlatdan biriydi ve Daniel'ın kız arkadaşıydı.Marcie cilveyle sırıttı ve Daniel'ın boynuna bir öpücuk kondurdu."Ne oldu Dan?" Genç adam gülümsedi."Bir şey yok Mar.Her zamanki şeyler." Kız başını salladı ve çocuğun kulağina eğildi."Hazel Levesque adında birini tanıyor musun?" Daniel başını hayır anlamında salladı."Neden?" Kız endişeli görünüyordu."Beni arayıp adını söyledi ve çok yakında melez diye fısıldadı." Daniel koruyucu bir tavırla kızın omuzunu sıktı."Melezlik olayına bir daha girmeyeceğimize yemin ettik.İstemediğin sürece melez olmayacaksın merak etme." Kız yüzünü buruşturdu."Bir daha melez olmayı isteyip istemediğimi bilmiyorum.Sıkıntı burada ve o kız bana bizim aslında lanetli olduğumuzu söyledi.Üzerimizde lanet mi kullandın Dan?" Erkek gögüs geçirdi."Bir gün bunu anlatmam gerekeceğini biliyordum."
**************
Nico sirenin odasına gitmemişti.Ne olabilirdi ki en fazla?Hem olsa da Nico'yu ilgilendirmezdi.Göreve gideceğini kaderler onu nazik(!) Bir şekilde kampa getirdiklerinde anlamıştı zaten.Bunun için fazla zeki olmaya gerek yoktu.Oflayarak Büyük Evden çıktı ve Hades kulübesine yürümeye başladı.Hazel'ı görebilmeyi umuyordu.Kulübenin kapısını açtı ve siyah duvarların onu karşılamasına izin verdi.Duvarları incelerken bir sorun olduğunu hissetti ve kısa süre sonra o sorunu buldu.Simsiyah duvarların bir ranzaya bakan tarafına fotoğraflar asılmıştı.Hazel ve Frank'in bir fotoğrafı vardı.Hazel dişlerini göstermeden gülümsemişti.Frank kolunu Hazel'ın omuzuna atmış dişlerini ortaya çıkararak sırıtmıştı.Diğer bir fotoğrafta en önde Leo koşuyordu.Bunu resimdeki bulanıklıktan anlamıştı otuziki diş sırıtan Leo'nun arkasında Annabeth bağrıyor gibi ağzını açmıştı.Percy dizlerinin üzerine çökmüştü.Kahkaha attığı her halinden belliydi.Frank yanında Hazel'la şaşkın bir ifadeyle kameraya bakıyordu.Hazel Frank'in yüz ifadesine bakarak gülümsüyordu.Jason aynı Percy gibi yere yatmıştı ve kahkaha atıyordu.Piper ise kaşlarını çatmıştı.Nico diğer fotoğrafta kendini gördü.Kamp ateşinde Reyna'nın yanında oturuyordu ve yüzünde küçük bir tebessüm vardı.Arkasından bir ses geldi."Umarım bu fotoğraf için bana kızmazsın." Nico hızla arkasını döndü.Hazel gülümsüyordu."Gülümsemeni çok nadir görüyorum Nico." Nico Hazel'ın garip davrandığını düşündü.Hazel ona yaklaştı.Eli cebindeydi."Göreve mi gidiyorsun Nico?" Nico başını salladı."Hazel iyi misin bir garip davranıyorsun?" Hazel ona yaklaştı."Ah evet çok iyiyim Nico.Gelecekte ne olduğunu öğrenmek ister misin?" Nico'nun tepki vermesine kalmadan elini cebinden çıkardı.Nico Hazel'ın elini takip edemedi.Boynunda bir acı hissetti ve hiçliğe sürüklendi.
***************
Vivian boynundaki bir noktanın acıdığını hissediyordu.Aynanın karşısına geçti ve tişörtünü aşağıya indirdi.Omuzuna yakın olan bir bölge şişmişti.Vivian oraya dokundu ve metalik bir ses duydu.Anlaması uzun sürmedi.İçinde bir çip vardı!Aynanın karşısından hızla ayrıldı ve Kheiron'un yanına gitmek için harekete geçti.Birkaç adım gittikten sonra durdu ve tekrar yatağına oturdu.Ne yapacağını unutmuştu...Merhaba çook özür dilerim!Biliyorum bana bahane buluyorsun diyebilirsiniz ama tatildeyim belirttiğim gibi interneti zor buluyorum.Yazdığım bölüm yine silinmişti.Sorun yaşamamak için Wattpad'i kaldırıp tekrar yükledim.Taslak tamamen silindi.Bunun ne kadar sinir bozucu olduğunu biliyorsunuzdur.Ve telefondan yazdığımı belirtmek istiyorum yani yazım yanlısları için ozür dilerim.:DHepinize teşekkür ediyorum.Okuyup yorum yaptığınız :D Tesekkürler!:D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEHİR(PERCY JACKSON)
FanficJason'ın şimşeğine,Piper'ın büyükonuşuna,Hazel'ın yer altı güçlerine,Leo'nun ateşine ,Frank'in hayvanlarına,Annabeth'in zekasına ve sirenin çığlığına ihtiyaç duyulan büyük bir görev melezleri bekliyor. ------------- Percy'nin zehirlenmesi ve kampa...