5 melezin,Melez tepesinden inmeleri oldukça zor olmuştu.Sürekli sendeleyip "ayağının takıldığını" söyleyen Nico, onun için endişelenen ve diğer melezlerin anlamlı bakışlarına "ben bir doktorum,hastam için endişeleniyorum." Diyen Will, saçma esprilerle ortamı yumuşatmaya çalışan Leo, Leo'nun her esprisinde göz devirip homurdanarak diğerlerini sinir eden Vivian, kimseyi umursamayan Annabeth ile beraber 15 dakika sürmesi gereken yol, yarım saate uzamıştı.Sonunda tepeden inebildiklerinde Nico hafifçe solgundu.Will Nico'yu endişeyle inceleyip çantasından biraz daha nektar çıkardı.
"Bir yudum daha almanı istiyorum.Göreve gelmen iyi bir fikir değildi."
"Ben iyiyim." Diye homurdandı Nico bıkkınlıkla.
"Özür dilerim dostum ama," diye başladı Leo. "Bok gibi görünüyorsun."
Nico gözlerini devirdi.
"Ben iyiyim.Devam edebilir miyiz?"
Annabeth sıkkın bir ifadeyle,
"Nico,kampa geri dönebilirsin. Gerçekten çok kötü gözüküyorsun." Dedi."Bakın, daha kötüleri olmuştu ,çok daha kötüleri." Diye vurguladı cümlesini.
"Şimdi şu saçma iyi misin muhabetini bırakın.Bu zamana kadar kendime bakabildim.Bundan sonrasında da yapabilirim.İnsanların etrafımda dolanıp bana iyi misin diye sormalarına ihtiyacım yok.""Tamam o zaman." Diye konuşmaya başladı Vivian. "Devam edelim olur mu? Konuşmaya biraz daha devam ederseniz tepeye tekrar çıkıp kendimi aşağıya atacağım.Ve normalde popomu kaldırıp oraya tekrar çıkmam."
"Tamam.Nico nektardan iç.Bu tartışma uzayabilir ama bunun için zamanımız yok."
Will'in elinden nektarı kapan Nico bir yudum alarak geri verdi.
"Mutlu musun?"
Will sırıttı.
"Oldukça."
Nico gözlerini devirerek önde tekrar ilerlemeye başlamış olan Annabeth'i takip etmeye başladı.Leo Annabeth'in yanında yerini almıştı.Nico bir süre sonra yanında birinin yürüdüğünü hissedip baktığında sırıtan sarışınla karşılaştı.
"Benden kurtulamazsın Di Angelo özellikle bu görev içerisinde." Dedi sarışın mutlulukla.
Vivian bir şarkı mırıldanmaya başlamıştı. -Nico'ya göre 'bir saçmalık' mırıldanıyordu orası ayrı-
Gitmeden önce bana yıldızların cesaretini öğrettin.
Işığın ölümden sonra dahi nasıl ilerlediğini,
Kısa bir nefesle sonsuzluğu açıklayacağımNico bundan sonra dinlemeyi bıraktı. Fakat Will bunun 'bir saçmalık' olduğuna katılmıyor olacak
"Sleeping At Last?" Diye sordu Vivian'a dönüp. "Sleeping At Last dinlemeyi mi seviyorsun?"
Vivian tek kaşını kaldırdı.
"Bilirsin,tüm şu yaratılış,sonsuzluk kavramları şarkılarının çoğunun ana konusu bu.Bu kavramları seviyorum."Bu konuşmanın üzerine Will Nico'nun yanında yürümeyi bırakıp Vivian'a yöneldi. Nico tekrar ve tekrar gözlerini devirdi.
Aslında artık şarkı söylenmiyordu ve Nico bundan mutluydu ama Will'in onu bırakıp gitmesi biraz olsun sinirini bozmuştu.
"Taksi!" Diye seslendi Annabeth en önde,geçen taksiye el kol hareketi yaparken. Taksi durunca diğerlerine döndü.
"Ne bekliyorsunuz?Hata Tepesine gitmek istiyorsanız takside yerinizi alın.Yolculuğumuz başlıyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEHİR(PERCY JACKSON)
FanfictionJason'ın şimşeğine,Piper'ın büyükonuşuna,Hazel'ın yer altı güçlerine,Leo'nun ateşine ,Frank'in hayvanlarına,Annabeth'in zekasına ve sirenin çığlığına ihtiyaç duyulan büyük bir görev melezleri bekliyor. ------------- Percy'nin zehirlenmesi ve kampa...