13.Bölüm(yarım kalan ruhlar)

832 49 11
                                    

...

Belki başka zamanda, bambaşka yerlerde çok mutluyuz dur

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Belki başka zamanda, bambaşka yerlerde çok mutluyuz dur...

.
.
.
Genç adamın elini acı bir tebessüm eşliğinde kavrayan genç kadın gemiye binecekti ki....

"KUMSAL"diyen sert ve öfkeli bir ses ile birlikte iki el silah sesi duyuldu.

Genç kadın olduğu yerde put kesilmişti resmen. Sesin sahibini tanıyordu. Tanımaz olurmuydu hiç. Her zaman kendini sevdirmeye çalıştıgı ama asla başaramadıgı abisi Baybars Akça'dı. Genç kadın, karşısında ona gözleri ile korkma gel diyen adama karşı çaresizlik içinde morarmaktan mahvolmuş gözlerinden peşi sıra yaşlar dökmüştü.

Ve o sıra gemi bir anda hareket etmişti. Kumsal tüm gücü ile Ferit'i gemiye iterek gerisin geriye kendini celladının kollarında atmıştı.

Bunların bir kabus olmasını dileyen ferit " Hayır, hayır HAYIRRRR.. KUMSAL YAPMA. BUNU BİZE YAPMA. BUNU KENDİNE YAPMAAAAA... KUMSALLL!!! " demişti tam suya atlayıp kumsal'ın yanına gelmek istemiş fakat son anda gemide arkasından gelen bir kaç adam tarafından kollarından sımsıkı tutularak gitmesi engellenmişti Ferit'in...

"Bırakın lan!! Bırak. Kumsal gitme!

O sırada zorla götürülen Kumsal'ın acı feryatlarına şahit olmuştu. Baybars Akça Kumsal'ın namıdeğer  ağabeyi resmen genç kadını saçlarından sürüyerek ilerdeki siyah arabadan sırıtarak inen Arık Böke Soysal'ın ayaklarının önüne bir paçavra gibi atmıştı.

Onları uzaktan acı çekerek izleyen Ferit elinden bir şey gelmiyordu. Gemi baya bir yol katetmişti. Artık bundan sonra gidemezdi. Çaresiz genç artık direnmeyi bırakıp olduğu yere ağlayarak çökmüştü. Ve genç adamın arkasından bir ses yükseldi.

" Hepsi senin eserin. Ve eserinle gurur duy Ferit Koçarslan... "

Başını eydigi yerden kaldıran genç adam gözleri kan çanagı olmuş bir halde sesin sahibine bakmıştı. O sıra Ferit'i tutan adamlar gelen emir üzerine ordan ayrılmıştı.

"Sen? Peki neden? "

"Neden mi? Hayır Ferit hayır, çok yanliş bir soru bu. "

"Baba neden yaptın. Onu öldürecekler. Kumsal ölecek baba"

"Ya bıraksaydım da bir oğlumu daha mı kaybetseydim. Ha!!! "

"Ne?! A...aaa.. Abim nerde? Deniz abime bir şey mı oldu... Baba-

" O ÖLDÜ!!!! Bizim şirkete benim odamda intihar etti. "

"Yalan söylüyorsun hayır hayır!!  (diyerek ağlayan genç adam şurunu kaybediyordu resmen birden kahkahalarla gülerek ayağa kalktı. Hala gülüyordu) Hahahahah hayır hayır olmaaz

" Ferit kendine gel. Unutma sen Koçarslan ailesinin tek varisisin abin yok artık ve senide beş para etmez bir sürtük için kaybedemem. "

O sıra babasını gülerek dinleyen genç adam duyduğu kelimeler karşisinda deliye dönmüş ve yüz ifadesi tıpkı bir celladı andırmıştı. Babasının yakasına yapışıp,

Kül Masalı (+18) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin