KUMSAL OLDUĞU YERDE,KÜÇÜK BİR DELİKTEN SIZAN AY IŞIGINA KARŞİ YÜZÜNÜ TUTMUŞ VE GÖZLERİNİ YUMUŞTU, DAHA SONRA KURUMUŞ DUDAKLARINDAN ŞU SÖZLER DÖKÜLDÜ
ARIK BÖKE SOYSAL İÇİN......OLMAYACAK BİR DUA'YA ,HER GECE AMİN DEMEK GİBİ SENİ SEVMEYE ÇALİŞMAK...
.
.
.
.Telefon görüşmesi biten koruma arkasını döndügü an karşısında sinirden gözleri kanlanan ellerini yumruk yaptığı için moraran Arık Böke ile dumura uğramıştı...
"Ef..eeee... Efendim siz"
Genç adam tüm öfkesi ile yürüyerek karşısındaki korkudan tır tir titreyen korumaya gelişi güzel bir yumruk patlatmış ve yere düşmesini fırsat bilerek defalarca bahçe bulunan parke taşlarına kafasını parçalayana dek vurarak tüm öfkesini kusmuştu. Hem küfrederek bagırıyor hemde hala dövdüğü adamın başını yerlere vuruyordu. Etraftaki korumalar gürültüye gelse dahi müdahale edemiyorlardı. Çünkü kimse Arık Böke Soysal'a asla karşı gelemeyecegini ve engel olamayacağını çok iyi biliyordu.
Genç adam, kafasını paramparça ettiği ve tamamen ka*nlar içinde kalan korumayı sertçe yere bırakarak ayağa kalkmıştı. Onu izleyen diğer korumalara dönerek,
"Alın bunu etini köpeklere , Kemiklerini de babam Ateş Soysal'ın kapısına attın. "
demiş ve içeri girmeye yeltenmişti ki
Sesler ve kapıda koruma olmayışına acele ile içeri giren sağ kolu Enver şaşırarak,"Bu nedemek oluyor Arık?. En güvendigim adamı nasıl öldürürsün. Yine krizlerin tutu ilaçlarını ald-
Enver'in sözünü tüm öfkesi ile bıçak gibi kesmiş ve
" KES SESİNİ!!! SEN BENİM SADECE KÖPEGİMSİN ENVER!! NE ZAMANDAN BERİ KÖPEKLER SAHİBİNE HESAP SORAR OLDU!!! " demişti.
Bunu demesi hiç iyi olmamıştı çünkü Enver, Arık Böke'nin sağ kolu can kardeşiydi. Birde üstüne tüm korumalar önünde böyle laflar söylemesi genç adamın kanına dokunmuştu...
Enver'in etrafına bakması ile tüm adamları ellerini önlerine bağlamış ve başlarını yere egmişti. Onlarda bir şey yapamıyordu. Arık Böke tüm öfkesi ile içeri girerken bahçede yalniz kalan Enver'de agır adımlarla peşinden gitmişti. Enver, Arık Böke ile kan kardeşiydi. Birlikte ne zorluklarla karşılaşmış ne zaferler ne yıkılışlar yaşamışlardı. Ama bilinmez bir gerçektir ki,
Bu hikayede üç adam vardı.Arık Böke, Enver ve Mete...
Tek bir kadın olan Selma..
Arık Böke böyle bir adam değildi. Sevdiği hata evleneceği kadın olan Selma için herşeyi yapmıştı. Selma ne derse desin asla hayır demezdi. Gözlerinin içine bakardı. Dügünlerine 1 hafta kala dostum dediği adam Mete ile aynı yatakta basmıştı onları. Üstüne Selma'nın Mete'den hamile olduğunu ögrenemesi, Arık Böke'yi tamamen insanlıktan soyutlamıştı. O gece ikisini de gözünü bile kırpmadan ö*ldürmüş ve ardında bile bakmadan çekip gitmişti. Ve bir daha asla bir kadına sevgi ile yaklaşmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kül Masalı (+18)
RomanceTanıtım kitabın içinde yer almaktadır. 🔞dikkat⚠ Kitapta cinsellik, küfür ve şiddet bulunmaktadır. Lütfen bilinçli bir şekilde okuyunuz. Kitap şahsıma âit olup, benzerlik yada (ç) alınma durumunda gereği yapılacaktır.