6.Bölüm(vicdansız)

2.6K 88 17
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

...

Genç adam hızla, kendi elleriyle yaktığı karısını hastaneye getirmişti.

"Doktor, doktor yokmu? "Demiş hastanenin içinde gür sesi yankılanmıştı.

Genç adamın sesine karşi ,hemşire ve doktorlar gelmişti.

" Hastanın nesi var?"

"Y..y..yandı"

"Nasıl oldu peki?"

"Kaynar suyla işte neyse ne,işini yap "

"Ama efendim"

"Bana bakın!! Bu kadın yaşayacak ve sessiz sedasız hallolacak tamamı " demişti, genç adam doktoru köşeye sıkıştırarak tehtıtkar sesi ile.

"Tamamı lan!! Ben veriyorum ekmeğini doktor, ayağını denk al"demesi ile doktor kafasını salamakla yetinmişti.

Hemen sedyeye alınan genç kadın ameliyathaneye götürüldü.

.
.
.
2 saat sonra...

Tam 2 saattir kimse birşey demiyordu. Arık'ın pek umrunda değildi, açıkçası. Umrunda olan karısı ölürse eğer elinden kayıp gideceği parasıydı. Şuan düşüncesi tek şey babasına ne diyecegiydi.

Bunları düşüne dursun, birden arkasından  gelen sesle irkilmişti.

" Arık "

"Baybars"

"Ne oldu burda ? Sağ kolun Enver aradı kumsal'ı hastaneye getirmişsin"
Demişti soğuk ve umursamaz bir ses tonu ile,kumsal'ın sözde ağabeyi.

"Önemli bir şeyi yok.Akşama çıkarız".

"İyi tamam. Babam şirkete çağırdı zaten, bir ton iş var. Birde bu kızın nazını çekiyorum, pardon artık sen çekiyorsun. Kumsal küçüklüğünden beri böyle pek aldırma, neyse hadi sonra görüşürüz"demiş ve kumsal'ı görmeden çıkıp gitmişti.

" Görüşürüz , bir ara uğrarım "
Demişti umursamaz tavırlarla çıkıp giden adama karşı.

Allah'tan göreyim demedi. Oyy kıyamam kumsal hanıma bak sen. Nazlı bebek, gösteririm naxlanmayı ben ona. Of s*kicem bu nedir? Önce babası şimdi ise abisi. Bir bitmiyorlar.

O sırada, doktor çıkmıştı.

"Nesi var " genç adamın bu denli arsızlığı, doktoru içinden de olsa deliye döndermişti.

Kül Masalı (+18) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin