...
Sorarlarsa sana beni;Hafifçe gül... Sevilmeden sevdi de.
Ne kadar saftı,kendi öfkemle acıllar içinde kavurdum onu de,
O kadar sevgiye açtı ki yaşarken öldürdüm onu de....Kumsal Akça(soysal)
.
.
.Kumsal, bir kaç dk süren mide bulantısı ile yorgun düşmüş hemen kendini can havli ile yatağa atmıştı. Öylece uykunun kollarına teslim etmişti kendini...
Arık Böke Soysal'dan
Tüm bedenini kaplayan öfkesi ile arabayı süren genç adam Holding'in bahçesine yüksek hızla sıfır çizerek girmişti. Şuan ne yapacaktı , o'da kestiremiyordu. Elleri direksiyonu sıkmaktan nerdeyse mosmor olmuştu. Kalbinde derin bir agrı vardı. Neydi bu böyle? Sanki canı çekiliyordu. Hızla ellerini serbest bırakıp bu kez, direksiyonu yumruklayarak,"Ağğğğğğğğğ!!!!! " bagırmaya başlamıştı...
Güvenlik ve korumalar onun bu halini görse dahi müdahale etmemişlerdi. Şuan herşey normaldi ama ya genç adam için öylemiyidi?... Ne kadar canı yanıyordu? Yaktıgı kadar yanacağı gün gelmişti belkide... Evet doğru....
Yumruklarını son kez vurarak durmuş ve derin bir nefes alıp vermişti genç adam. Daha sonra kan çanagı gözlerinden bir kaç yaş düşü vermişti. Hafif bir tebessüm belirdi dudaklarında işte o an kumsal gibi ölmek istedi Arık Böke.
Yavaşça açtı arabanın kapısını, çelimsiz adımlarla yalpalayarak indi ve kapıyı bile kapatmadan , ofise ilerledi. İlerledikçe nefesi kesiliyordu ,elleri terliyordu, düşünceleri karmakarışıktı. Bomboş bir adam olarak yürüdü. O bu gece herkesin korkulu rüyası Arık Böke Soysal değildi... O bu gece ölümü hisseden bir suçluydu. Hemde yaptıklarının bedelini ödeyecek bir suçlu...
Sonunda gelmişti herşeyin açıklığa kavuşacağı odaya. Hızla açıp girmiş ve kasaya doğru ilerlemişti. İşte karşısında duruyordu apaçık bir şekilde... Elleri titreye titreye şifreyi girdi. Kasa açılmıştı. Tüm cesareti ile içindeki dosyaları aldı, geride kalan bir usb vardı. Genç adam kendine gelerek hızla hepsini alarak masaya koydu. Önce dosyaları açtı.
1.dosya(Meral Akça zorunlu doğum belgesi )
Anne Meral Akça, hastalığı nedeni ile hamileliğini sonlandırmak yerine kendi isteği ile bu belgeyi onaylayarak doğum sırasında ölme riskini göz önüne alarak bu bebeği doğuramayı kabul etmiştir.
İmza: Meral Akça
2.DOSYA
4,5 yaşlarında Kumsal Akça adında bir kız çocuğu darp edilerek hastanemizin yoğum bakımına kaldırıldı. Bilinci kapalı olan küçük çocuğun kafasında iki çatlak bulunmaktadır.
3.DOSYA
8 yaşında Kumsal Akça adında bir kız çocugu sol kolunda yanık ve dizinde 3 dikişlik yara ile tedaviye alındı.
4.5..6.7.8...9.DOSYA ...10 .DOSYA
DARP, KAZA SONUCU OLARAK
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kül Masalı (+18)
RomanceTanıtım kitabın içinde yer almaktadır. 🔞dikkat⚠ Kitapta cinsellik, küfür ve şiddet bulunmaktadır. Lütfen bilinçli bir şekilde okuyunuz. Kitap şahsıma âit olup, benzerlik yada (ç) alınma durumunda gereği yapılacaktır.